9.1

35 5 0
                                    

Рано в неделя сутринта, Дарена се събуди, нахрани най-напред котката, докато топлеше вода за кафе, а след това се впусна да разтреби къщата, защото техните трябваше да си дойдат утре. После си взе душ, почуди се, но си сложи очна линия, спирала и червено червило. Сплете косата си на плитка, с вмъкнат в нея шал. Обу си къси дънкови панталонки и посегна към тениска с Том и Джери, но в последнана секунда забеляза тъмносиния си дантелен кроп топ с тънки презрамки и ѝ се прииска да е секси, като посмекчи малко с широка бяло-черна карирана риза от памук. Намъкна яркожълтите си кецове и ги завърза, докато слизаше с асансьора надолу. Вече пред входа, потърси с поглед къде е паркирала колата си, след което я отключи и седна в нея. Преди да потегли изпрати смс на Валентин "дано да си буден, тръгвам, до 30 мин съм пред вас".
Когато спря фиестата си пред къщата, момчето вече я чакаше подпряно на оградата с кошница за пикник и две торби с кучешки гранули.

- Кажи ми, че в кошницата има нещо и за нас? - Каза вместо поздрав Дарена.

- Всичко е за нас - ухили се момчето и усмивката му замръзна плъзгайки поглед по бюстието ѝ. - Боже, тези неща не се ли носеха под дрехи?

- Какво разбираш ти от мода, а и отгоре имам дреха - и подръпна ризата си.

Дара сложи нещата на задната седалка и му помогна да се качи отпред, след което заобиколи и седна на шофьорското място. Валентин се мъчеше с колана, дърпаше го, а той не помръдваше и почваше да се изнервя. Дарена докосна ръката му.
- Така го заблокирваш още повече. Отпусни - и момчето пусна колана и затаи дъх загледан в опасно близко разположените ѝ гърди, покрити само с тънка дантела. Тази вечер отново нямаше да може да заспи, измъчван от еротични мисли за това какво могат да свършат в колата, или по-скоро как. - Ето така - каза тя и го върна в настоящето - трябва да дърпаш изключително нежно и бавно, колата е с характер. - закопча колана му и се върна на мястото си.

- О, в това много ме бива.

- В кое?

- Да докосвам бавно и нежно.

- Така ли - подсмихна се тя докато излизаше от тяхната улица.

- Ако не ми вярваш, мога да ти покажа по всяко едно време - "тъпак" каза си, от хормоните не знаеше какви ги плещи.

- О, вярвам ти, все пак рисуваш, за това се изискват такива умения, но... можеш да ми покажеш веднага щом спрем колата.

- Така ли? - извърна се изненадано той към нея.

- Да, повечето от кучетата са малтретирани и към тях трябва да се подхожда бавно и с нежност. - след което се обърна за миг към него и върна погледа си на пътя, разсмивайки се - Да можеше да си видиш физиономията.

- Е, много смешно - изчерви се той - първо се обличаш така съблазнително, а после ми се смееш, че мозъка ми блокира и говоря глупости.

Тя прехапа устна, за да скрие усмивката си и пусна радиото на сред песента на David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch.

- Е, не може да бъде - засмя се той - каква е вероятността да попаднем на точната песен, но хит от преди няколко години. Чувствай се поздравена.

Сега тя се изчерви, не каза нищо и не отклони поглед от пътя, а той заприпява на песента - "I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful..."

- Ще ми е интересно да чуя - каза тя имайки предвид цитираната от него част от песента.

- Стига се закача, че ще взема да ти повярвам - и двамата се разсмяха, разсейвайки напрежението, което умишлено създаваха, но нямаха смелост да пробват до къде биха стигнали.

С мен останиWhere stories live. Discover now