- Даре?
Дарена въздъхна, че не е излязла незабелязана и влезе в кухнята, от която се носеше аромат на бухтички.- Седни да закусиш, имаш време - каза майка ѝ, като сложи бурканче с желе от дюли на масата до вече сервираната чиния с бухти. - Я как си се барнала - възкликна жената, когато най-сетне погледна дъщеря си. - Къде ще ходиш?
- Къде, къде? На работа естествено! - сопна се Дара и отхапа от пърженото тесто.
- Че от кога ходиш на работа посред зима с рокля и чорапогащник? Да нямате някой нов колега?
- Не - отговори с пълна уста момичето.
- Ааа, значи ще да е за малкия. Как е той?
- Добре е. Ще ходи на лечение в Америка. Ще се оправи!
Майка ѝ я погледна и не каза нищо повече. Та какво да кажеш на човек, който толкова много иска нещо и се самоубеждава постоянно в това. Можеше пък и да се получи, медицината напредва всеки ден, а и "туй е Америка, да не ти е наш'та западнала болница" помисли си жената.
***
Валентин довършваше поредната скица, когато чу познатото почукване на прозореца. Изправи се внимателно и отвори.
- Мислех, че вече използваш главният вход.- Не и днес, когато всички са у вас - отвърна Дарена и пристъпи в топлата стая.
- Та нали след малко ще вечеряме заедно - каза той и я огледа със светнал поглед. Беше с дантелена рокля от прежда в меко зелено, разкрояваща се под гърдите и стигаща до коленете.
- Предпочитам да се появим заедно, а не сама през входната врата.
- Благодаря ти, че се съгласи да дойдеш.
- Разбира се, щом е за да помогна да убедим родителите ти за лечението - аз съм на линия.
Едва довършила думите си и вратата на стаята се отвори и Георги нахлу вътре.
- Оппа, мислех, че си сам - каза на брат си, а после кимна и към Дарена - не съм те чул да звъниш.
- Не съм, дойдох от тук - и момичето показа вратата на терасата.
- Окей, тогава може да отиваме в трапезарията.
Дарена последва двамата братя, беше нервна, до сега не беше срещала родителите им, а и ситуацията беше странна. Какво изобщо правеше на толкова важна семейна вечеря. Размениха си поздрави и всички седнаха около масата. След дежурните любезности, майката - Мадлен, се потупа по брадичката и я загледа умислено.
YOU ARE READING
С мен остани
RomanceДарена е момиче с проблеми във връзките, което е готово да придвижи отношенията си с гаджето на следващото ниво, въпреки различията им. Валентин е по-малкия брат на гаджето ѝ, депресиран заради неличима болест, с която е току-що диагностициран, и у...