17

33 6 2
                                    

Двамата излязоха на плажа и седнаха по турски един срещу друг - прекалено далече според Валентин. Пясъкът беше толкова топъл и мек. Тя прокара длани по гърдите и гърба му, за да изправи стойката му. Почнаха да правят упражненията за дишане, а зад тях унасящо се чуваха вълните. Тя му каза да затвори очи и да се съсредоточи в музиката на природата и гласът ѝ, който го наставляваше как да диша.

- Прекалено е топло - каза той и съблече тениската си.

- Не го правиш правилно - укоряваше го постоянно тя.

- Не ми го показваш правилно - закачаше я Вальо.

Дара се премести зад него, обгърна го с крака и прилепи тялото си до гърба му, той потръпна, а тя прокара длани по голите му гърди и ги спря в областта на диафрагмата. Притисна леко пръсти в кожата му и прошепна в ухото му:
- Сега издишай и вдишай дълбоко, както правя аз. Усещаш ли?

Гръдният ѝ кош беше плътно долепен до гърба му и той усещаше как се повдига и спада и как дъхът излиза през пълните ѝ устни, почти докосващи се до ухото му.

- Тениската ти ми пречи... - прошепна той, неочаквайки да мине номера, но тя се отдръпна леко и я свали, захвърляйки я настрана при неговата. След това отново се притисна в него. Беше невероятно да усеща голата ѝ кожа. Но още нещо пречеше, той се намръщи, но преди да каже нещо, тя го изпревари.

- Не си и помисляй, че ще си сваля сутиена.

- Едно по едно - усмихна се той със затворени очи - и до там ще стигнем - и прокара пръсти по голите ѝ прасци, които го обгръщаха.

- Не няма - прошепна дрезгаво тя, не особено сигурно.

Продължиха известно време с дишането, Валентин си представяше разни по-еротични йога пози от тренираните до сега, и по възможност без дрехи. Накрая наруши симфонията на вълните, гларусите и издишванията им.

- Казват, че допирът кожа в кожа бил много полезен. Представи си колко ще е хубаво да усещам меките ти гърди прилепени до гърба ми и как се втвърдяват зърната им от триенето на кожите ни.

Дишането ѝ се забърза, опитваше се да го контролира, но не можеше да скрие, че описаното от думите му ѝ влияе така както и на него.

- Допирът на тяло в тяло е полезен за майката и новороденото, и за замръзналите. Ти не си нито едно от двете - каза накъсано тя.

С мен останиWhere stories live. Discover now