Валентин се събуди от затварянето на врата. Усещаше топлина на празното място в леглото до себе си и аромата на Дарена. Надигна се и видя листче, изрисувано с криви звезди, на което пишеше "Спешно повикване от Петя, любовен проблем, няма как. Ще се видим утре". Искаше му се да прекарат деня заедно, но не можеше да я задържи само за себе си. Взе телефона си и сподели песен на стената си преди да пише на Венци.
***
Дарена пътуваше в автобуса на обратните седалки, подпряла глава на прозореца. Харесваше ѝ да пътува обратно на движението и да вижда нещата, които отминават. Телефонът ѝ изпиука и прекъсна мислите ѝ. Очакваше да е отново Петя, но беше нотификация - Валентин беше споделил Zac Efron & Zendaya
- Rewrite the stars. Тя се усмихна, погледна в Гугъл и сподели същата песен но от Anne-Marie & James Arthur. Остатъка от деня прекара с Петя, чувствайки се гузна, че напоследък не ѝ обръща достатъчно внимание.***
В понеделник след обед Дарена пристигна при Валентин с торба ароматни свещи, пръчици, етерични масла и няколко различни скъпоценни камъни и минерали.
- Сега остава да изкараш костюм на гейша и всичко ще е 6 - потри доволно ръце той.
- Сори, не съм ти подготвила масаж, а йога. Тези са за потапяне в атмосферата. А аромо- и минералотерапията пише, че повлияват положително.
- И какво се очаква да ги правя тези камъни?
- Дръж ги близо до себе си, докосвай ги, спи с тях...
Той завъртя очи и я прекъсна:
- А йогата? Ти ще се дупиш, аз ще се наслаждавам? Мисля, че ще ми хареса.- И ти ще се включиш в дупенето. Хайде, ще ти помогна.
Двамата седнаха на земята по турски. Започнаха с медитация и дишане, после с основните пози в седнало положение. След това тя изпъна краката си напред и се наведе да докосне пръстите си. Той повтори. После сгъна единия крак в коляно, а горната част на тялото си извърна колкото можеше на една страна. Накрая легнаха по гръб на земята един до друг. Дишаха бавно и дълбоко.
- Представи си - започна тя тихо - че клетките ти в организма са стражи и обикалят из тялото ти, търсейки нарушители. Когато открият такива, твоите войни ги обгръщат и ликвидират. Изпращат положителна енергия към болните тъкани и ги лекуват. С всяка глътка въздух, която поемаш - поемаш здраве, щастие и добрина, и издишваш болното, лошото и негативното. Ти си магнит за здраве и щастие, изискваш ги от Вселената и си ѝ благодарен за тях.
- Вярваш ли наистина в тези глупости?
- Чувствам се по-добре като го правя - отговори след кратък размисъл. - Ако се разболяваме от нерви, стрес, злоба и напрежение, не може ли и да се излекуваме от противоположното?
- Само че аз не съм бил нервен, стресиран, още по-малко пък злобен или подложен на злоба. Бях нормално момче, с нормален здравословен живот и ето къде съм сега.
- Може да е вследствие на грешки от минал живот.
- За всичко имаш отговор, но не и доказателства.
- Не боли, а и имаш достатъно свободно време, какво ти пречи да опиташ, ако има и 1% вероятност.
- Знаеш, че правя всички тези глупости само заради теб, нали?
Дарена рязко се изправи на крака.
- А трябва да го правиш заради себе си! - тя започна да събира гневно нещата си. - Но повече ме интересува да вярваш и опитваш, да не се предаваш! Все ми е тая заради кого или какво го правиш! Но докато се самосъжаляваш или бездействаш, аз отказвам да седя при теб.
YOU ARE READING
С мен остани
RomanceДарена е момиче с проблеми във връзките, което е готово да придвижи отношенията си с гаджето на следващото ниво, въпреки различията им. Валентин е по-малкия брат на гаджето ѝ, депресиран заради неличима болест, с която е току-що диагностициран, и у...