Той се опита да се надигне, но беше прекалено бавен, за да я спре. Помете с ръка наредените свещи и камъни, наведе глава между коленете си, скубейки се за косата. В този момент влезе брат му, за секунда огледа стаята и се втурна да гаси свещите. След това без да каже нищо, приклекна до Валентин и го прегърна. Но не можа за дълго да задържи устата си затворена.
- Знам, че мама и татко сега ти позволяват всичко, ама чак да превръщаш стаята си в бардак и на мен ми се вижда прекалено.
Момчето се засмя вяло и надигна главата си, да погледне по-големия си брат.- Не е това, което си мислиш. Няма нищо, тя просто ме съжалява, а аз се разкъсвам от това да я разкарам, заради съжалението ѝ или да я задържа заради него и да се правя на тъп, че кисне с мен, защото ѝ е приятно, и да изпълнявам всичките ѝ безсмислени хрумвания, за да я имам край себе си.
- За какви хрумвания говорим? - попита Георги.
- Позитивни мисли, медитации - момчето замахна с ръка към хаоса от свещи и камъни - аромотерапии. Само светена вода още не ме е накарала да пия и да се храня със слънчева енергия.
- Чакай да не се сети и тя като мама за лечебни места и икони - захили се брат му.
- Боже, опази - засмя се Валентин.
- Яко си хлътнал, малкия.
- Проблем ли е? - наежи се Вальо.
- Спокойно - потупа го по гърба - много добре знам какво е да точиш лиги по момиче, по което се предполага, че не трябва. Ти си в по-изгодна позиция, а и не е като да сме били в сериозна връзка, аз нямам проблем, че си залитнал по бившата ми, в наши дни не е и проблем, че е по-голяма от теб. Докато да чукаш братовчедка си, си е извратено и възмутително.
- Нямате кръвна връзка. А аз умирам, кое ми е изгодното.
- Секс от съжаление брат, можеш да имаш всяко едно момиче в държавата.
- Да ти кажа предпочитам живота.
- И какъв живот ще е без секс. Я си представи - да спиш всеки ден една година с Дарена или да си влюбен в нея 50 години, но да не можеш да я докоснеш.
- Така като го казваш, ми иде да ти отговоря, че и за един път ще се навия, но искам дълъг пълноценен живот с нея.
- Ами тогава не се обезверявай, прави си вуду магиите и може пък да се получи.
- Медитация и позитивно мислене!
- 'Се тая, брат - Георги го перна по главата и стана да си ходи - айде, лека.- Лека.
Валентин легна на леглото си и се разрови из плейлистата си. Сподели песента Ocean на Mike Perry и Shy Martin.
Валентин:
Нека да изтрием последните няколко минути от днешната ни хронология?Дарена:
ако обещаеш да повториш упражнението преди ляганеВалентин:
3 пъти и всяка следваща вечер!Дарена:
добре, изв, че избухнахВалентин:
изв, че пак бях негативно настроен.Дарена:
лягам, късно еВалентин:
лека, ДариДарена:
лека <3
YOU ARE READING
С мен остани
RomanceДарена е момиче с проблеми във връзките, което е готово да придвижи отношенията си с гаджето на следващото ниво, въпреки различията им. Валентин е по-малкия брат на гаджето ѝ, депресиран заради неличима болест, с която е току-що диагностициран, и у...