Седмица по-късно
Понеделничната сутрин може и да не се нравеше на повечето хора, но за Дарена беше начало на новото - начинания, възможности или просто започване на нова седмица. Още една седмица зад гърба и с още една по-напред към чудесното бъдеще, което беше сигурна, че я очаква. "Не, поправи се тя, живея в прекрасно настояще и затова още по-прекрасно бъдеще ще ме споходи. Щастлива съм и Благодаря!" Беше почнала да възприема доста насериозно позитивното мислене и закона за привличането. Ако я бяха попитали какво мисли за това само преди месец, щеше да се изсмее, че са пълни глупости. Но сега, ако не друго, то най-малкото се чувстваше по-добре като се вглежда само в хубавите неща, старае се да избягва негативни мисли и да благодари за всичко. Преминаха през книгите "Тайната" и "Вълшебството" на Ронда Бърн, някои на Джо Витале, а сега бяха стигнали до Луиз Хей. Но преди това мислеше да му занесе "Дишай, за да живееш" на Силвана Грънчарова. Днес се очакваше да пристигнат няколко копия в библиотеката.
Беше почнало да захлажда, затова си изкара дънки, мека памучна блуза в цвят пепел от рози с дантелени ръкави и разкроена жилетка до коленете. След като се приготви, отиде в кухнята да изпие едно кафе и да закуси нещо сладко.- А, Даре, добро утро, маме!
- Добро да е! Знаеш ли, закъснявам, ще ям по път.
- Не, не, скъпа, цяла седмица не мога да те хвана - излизаш рано и се прибираш късно, кажеш две думи и се затвориш в стаята си, уж много изморена. Сядай - и майка ѝ посочи стола, пред който на масата имаше кафе и кекс. - Каква е тая работа с брата на гаджето ти?
- Майко, станала съм на 24...
- И все още си ми дъщеря и живееш под моя покрив.
- Сега ли се сети? - изсумтя под нос Дарена, а майка ѝ я погледна наранено. Момичето се почувства виновно, затова седна и отговори на въпроса - Георги не ми е вече гадже! - Дара натъпка устата си, надявайки се да го използва за извинение да не говори повече, но не ѝ се получи.
- А момчето?
- И Валентин не ми е гадже! - каза с пълна уста.
- Какво му е, изкълчил си е крака ли? - продължаваше да любопитства майка ѝ.
- Де да беше! Има някаква рядка болест, която води до атрофия на мускулите и от там до обездвижване.
- Боже мой, а е толкова млад! На колко е всъщност?
- 18 и половина.
- Дара! - възмути се майка ѝ.
- Какво "Дара"? Казах, че сме само приятели!
- Хич не изглеждаше приятелско като ви заварихме. А начинът, по който те гледаше, може да се нарече с много думи, но "приятелски" определено не, освен ако не са сменили значението на думата.
- Казах ти, че тъпата котка го одраска! - момичето изпи на екс кафето си и се запъти към входната врата. - Омръзна ми да слушам, че рано или късно някой ще се влюби и ще остане с разбито сърце, или че съм с него, защото баща ми е умрял! А пък и да спя с него - не е твоя работа! - тръшна вратата и заслиза по стълбите, за да не се налага да чака асансьора. "Позитивно мислене - каза си - Ха! Върви на майната си!"
В автобуса, телефонът ѝ извибрира, с което прекъсна броенето ѝ за успокоение.
Петя:
осъзнаваш ли, че не сме се виждали от дискотеката??!!
за твое добро се надявам, че не си си намерила нова приятелка
да знаеш, ставам опасна, когато ревнувамДарена:
не съм, майка ми се върнахаПетя:
ок ще ти повярвам и този път
що не наминеш днес?Дарена:
нека да е утре, чака ни голяма пратка с книги, искам да отида по-раноВсъщност не искаше Петя да я вижда ядосана и да се обяснява и на нея какво е станало. Видя, че Валентин е онлайн, усмихна се и му писа.
Дарена:
Добро утро, днес ще ти донеса нова книгаВалентин:
Добро
казах ти, ако не е терапевтичният оргазъм, не ме занимавай
😅
или поне някой добър трилърДарена:
и този път не 😁Валентин:
стига де, и тя е в секцията алтернативна медицина и самоусъвършенстване 😄Дарена:
защо си буден толкова рано?Валентин:
днес започвам тренировките по плуване
забрави ли 🤨 вчера говорихме
какво има 🤔🧐Дарена:
изв, още спя 😵
вс е наред
трябва да вървя, забавлявай се!
💖Съобщението ѝ остави Валентин да се чуди какво означава, когато момиче, което не ти е гадже ти прати сърце - харесва те, обича те? Ама обича те като мъж или като приятел, като брат? Или просто ей така по навик, както с усмивките? "Да, ама не е усмивка - помисли си, глуповато ухилен, - каквото и да е, сърцето си е сърце".
YOU ARE READING
С мен остани
RomanceДарена е момиче с проблеми във връзките, което е готово да придвижи отношенията си с гаджето на следващото ниво, въпреки различията им. Валентин е по-малкия брат на гаджето ѝ, депресиран заради неличима болест, с която е току-що диагностициран, и у...