Nova
Nu mi-au niciodată bijuteriile. Nu mi-a plăcut niciodată să impun pe cineva să facă un lucru care nu-l avantajează sau nu-l convine .
Din nefericire, eu nu sunt întrebată dacă îmi doresc sau nu aceste lucruri ,fie mi se pun pe tavă , fie mi se dau cu forța .
În cazul respectiv , mi se dă cu forța .
Cred că majoritatea ne dorim o viață perfectă , având bani și penhouse-uri și toată lumea să te adore și să te venereze .
Dar vă asigur că, poți avea toți banii din lume și toate bogățiile, dar dacă nu ești fericită . Nu ai nimic .
Așa mă simt eu , acum . Mă simt ca și cum nu am nimic .
Cerul s-a dărâmat peste mine chiar din prima secundă când am auzit de o gardă de corp .
— Și dacă nu vreau să fiu protejată ?
— Nu contează ce vrei tu Nova , contează să fi în siguranță !
Și ăsta ar trebui să fie un sfat părintesc din partea tatălui meu — capul de răutăți — din New York .
— Sunt în siguranță , mereu sunt prezentă la orice oră îmi cereți !
— Faptul că îți asigurăm un om care să fie acolo când ai nevoie este ceva benefic scumpo , ar trebui să ne mulțumești !
Spune mama pe un glas dulceag ca să remedieze toată situația tensionată care s-a denclașat între mine și tata .
Și ce să spun, până acum m-am ștrangulat și trăgeam pe nas coca , și văd că am supraviețuit ( partea cu ștrangulatul și coca este sarcastică ) dar mă rog, înțelegeți unde bat .
— Măcar îl cunosc ? Sau întrebare : Este un el ?
— Da !
Răspunde mama , dar nu știu la care întrebare a răspuns . Este un ,, da " la ,, îl cunosc ? " sau este un ,,da " la ,, este un el ?"
— Este un pur și simplu un agent care s-a oferit să lucreze pentru mine ...
Zice tata sub mustață .
— ... deși nu știu cât de compentent este ...de aceea am hotărât să-l punem ca garda ta de corp !
— Și...ca de obicei , eu nu am fost întrebată !
Murmur eu din barbă și îmi încrucișez brațele la piept .
Tot mai cred că nu-i o idee bună . Prima regula a tatei : să nu ai încredere în persoanele care abia le-ai cunoscut .
Este ciudat cum de tata a acceptat pur și simplu să angajeze un străin . Ceva nu se leagă ... mă întreb dacă are de-a face cu planurile mafiote sau planificarea unei ambuscade .
— Nova, ar trebui să-ți continui desertul , diseară , evenimentul de reuniune cu verii tăi începe la șapte , n-am vrea să fi obosită !
— Și ca să ghicesc ...o să fie acolo și ,,garda de corp " ?
Falca tatei a zvâcnit la sarcasmul meu . Mama a râs și la bătut pe tata ușurel pe umăr spunând :
— O să fie o ocazie perfectă să faceți cunoștință ! Plus că , vrem să cunoști și pe alt cineva !
Nu cred . Nimic nu o să-mi schimbe părerea despre această decizie . Plus, nu mai vreau să cunosc pe nimeni .
Îmi cobor ochii la desertul meu .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...