Treisprezece

1.3K 92 5
                                    

Nova

Doamne, ce a fost cu mine ? A fost prostia prostiilor ! Să-l sărut pe Liam ? Isuse...a fost atât de umilitor să-l văd cum mă respinge... ce-a fost în capul meu ? Cum o să m-ai dau ochii cu el acum ?

Dar...era acolo, și mă ținea în brațe. N-am putut să nu o fac...a fost ceva din instinct .

Și acum mor de rușine .

Stau cu picioarele în piscină gândindu-mă la fapta mea prostească . Dacă află mama că l-am sărutat pe Liam ... sau m-ai rău , dacă află tata , o să-i zboare creierii și eu voi fi pedepsită până la sfârșitul veacurilor .

Oftez .

Aud un răcnet de psihopat . Câteva obiecte care se sparg și după care , fratele meu Venezio iese din casă .

Arată oribil, e pătat de sânge și are un ochii vânat . Buza îi e spartă... Isuse ce tot făcuse de a ajuns în halul ăsta ?.

— UNDE E !?

Răcnește el furios .

Mă apucă fiorii. De spre cine tot vorbea ?

— TU !

Mârâie el și vine spre mine . Mă ridic brusc în picioare și dau să fug . Dar mă prinde de încheietură și mă trage înapoi .

— TU I-AI SPUS SĂ-MI FACĂ ASTA ?!

— Venezio...habar n-am despre ce tot vorbești ... lasă-mă în pace !

Zic eu și încerc să mă desprind de el , dar mă ține strâns .

— Știu că vrei să scapi de mine... l-ai pus să facă asta nu-i așa ?

— Ești stricat ? Nici măcar nu știu despre ce tot vorbești ! O să țip după tata dacă nu-mi dai drumul !

— MINCINOASO ! LIAM ESTE DESPRE CEL CARE VORBESC !

— TATAAAAA !

Răcnesc eu din toți plămânii . Venezio îmi pune mâna la gură și mârâie la urechea mea:

— Nu mai urla atât ... și dacă tot o faci pe neștiutoarea... știai că l-am prins în biroul tatei ?

Îl mușc de mână . El îmi dă drumul urlând .

Mă dezichilibrez și cad direct în piscină .  Ies la suprafață trăgând aer în piept și tușind . Mă sprijin de blatul piscinei mârâind :

— Nu ești normal...

Tușesc .

— ...nu cred o iotă din palavrele tale ... sigur ai fost și te-ai lins cu vreo una după ce ai tras coca !

Fratele meu își încrucișează brațele la piept apoi se apleacă puțin. Mijește ochii puțin mine .

— Ești prea credulă Nova... Liam nu-i ceea ce pare... și atunci când o să am șansa , eu voi fi cel care v-a avea onoarea de ai zbura creierii !

Îmi pune mâna pe cap .

— Și acum... fă puțină băiță pentru a-ți curăța creierașul !

— Pofti..

Dar nu apuc să termin că Venezio îmi apasă capul sub apă .  Țip dând din mâini .  Simt că l-am apucat de încheietură , îl trag în piscină și reușesc să ies la suprafață .

Isuse, omul ăsta nu-i normal .

Venezio iese și el la suprafață . Râde , însă pe înfundate .

— Ce-mi m-ai place când îți scoți ghetuțele surioară ... ești o adevărată felină !

Îmi dau ochii peste cap și îi întorc spatele .

Nu ești normal Venezio... Dumnezeu mi-e martor , mă sperii în fiecare zi !

Dau să ies din piscină dar Venezio nu-mi dă pace , mă trage din nou în apă .

— Ști... dacă nu erai sora mea, probabil că ți-aș fi tras-o zdravăn de mult ...

Mă încrunt .

—  Măgarule !  O să-i spun tatei despre toate astea , o să-i spun că inventezi povești !

— Chiar așa...?

Nu-mi place când folosește tonul ăsta .  Este total absurd  , ce are de gând să facă ?

— Nu mă atinge !

Îi dau labele jos de pe talia mea . De data asta plec spre ieșirea din piscină cât de repede pot , urc treptele și i-au un prosop de pe șezlong .

— Să mai vi să facem baie împreună sorela...poate data viitoare dacă nu vei fi așa mofturoasă...cine știe ce putem face ?

Dezgustător .

— Încep să cred că, la naștere medicii te-au scăpat pe jos.... pentru că, repet încă o dată Venezio ... nu ești normal !

Îmi acopăr partea de jos a costumului de baie și plec în casă .

— M-ai vedem noi ... abea aștept să-ți văd reacția după ce așa zisul tău Liam dispare de pe fața pământului !

Țipă el după mine apoi râde .

Înghit în sec .

Nu voiam ca Liam să pățească ceva , și în plus , pe lângă asta, el nu avea cum să-i învinețească ochiul lui frate-miu... Liam fusese lângă mine mai tot timpul .

Venezio și porcăriile lui , ar face orice ca să tragă coca pe ascuns !

Nu cred nimic din toate astea , Liam este un om bun...simt că mă înțelege . Ar face orice pentru mine... și pe lângă asta, are un farmec aparte...modul său de a vorbi și de a înțelege lucrurile, mă face să... să-l văd atractiv . De aceea l-am sărutat .

Sau, cel puțin am încercat .

De fiecare dată când îmi amintesc respingerea lui, mă doare și m-ai mult , dar nu-l condamn... eram sortită altcuiva.. altui bărbat....unul pe care nu-l iubeam .

— Nova dulceață ! 

Mama intră în sufragerie .

— De ce fratele tău e în piscină ? Când a ajuns acasă ?

— Eu l-am împins în piscină..

Mormăi eu .

— O , dragă dar nu m-ai aveți cinci ani !

Eu nu mai am cinci ani... cât despre Venezio...am impresia să mentalitatea lui e stricată !

— Ei haide...nu vorbi așa despre fratele tău . Jamenson ne-a invitat la restaurant , haide fugi și te schimbă !

Flutură din mâini .

Grozav...omul ăla nu-mi m-ai dă pace , acum trebuie să mergem și la restaurant !

— Nu vreau să merg...o să stau acasă , îl voi suna pe Liam să vină să stăm împreună !

— Nici vorbă ! Cina asta este în special pentru tine !

Oftez . Știu că mama nu o să se de-a bătută , metodele ei de convingere n-au limite .

— Merg dacă merge și Liam !

Mama își pune mâinile în șold.

— De ce să meargă și Liam?

— Pentru că nu mă simt în siguranță lângă familia mea !

Ăsta a fost ultimul meu cuvânt înainte să-i întorc spatele și să plec în cameră .

Rahat , împuțit nu voiam să mă duc la cina aia ...nu voiam să ies din cameră până nu mor... pentru că, viața mea e de rahat și nu merită trăită ! .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum