Nova
Când mă trezesc , Liam mânca alune lângă mine și se uită la genericul de final al unui film .
Ridic capul și îmi frec ochii puțin ca să îmi revin din somn . Dormisem chiar bine, dar fiind că , vomitasem și aveam o stare de moleșeală .
Cred că somnul era ce-a mai utilă variantă de a mă relaxa .
Liam întoarce capul spre mine și ignoră filmul ,de fapt, îl stinge cu totul .
— Cum te simți ?
— Mai bine....
Murmur eu somnoroasa și mă ghemuiesc mai lângă el .
— .... încă nu am aterizat ?
— Aproape ...mai avem puțin !
Îmi spune el și deschide fereastra . Mijesc ochii din cauza luminii puternice .
— Uite , cred că ți-ar plăcea asta !
Mă uit pe geam , văzând ce-a mai frumoasă imagine pe care n-am crezut că o să o văd .
Razele apusului sunt minunate iar norii par așa aproape de parcă ar fi bezele albe și moi .
Era un apus minunat .
Liam știe că îmi plac apusurile , așa că nu a ezitat să mă lase pe mine să stau lângă geam .
Isuse, când credeam că bărbatul ăsta nu poate fi mai minunat , el îmi dovedește contrariul .
Aterizăm în siguranță undeva la aproape de șase .
Liam nu a luat prea multe cu el , dar m-a asigurat că ne vom descurca, datorită faptului că are un card de la agenție plin cu bani și unul pe care îl folosește standard .
Ceea ce mă îngrijora pe mine,era, unde o să înotăm în seara asta .
Liam mă ajută să cobor din avion . Lumea se răspândește pe unde le este drumul , noi încă stăm lângă avion .
— O să sun un taxi !
— Stai, cum ? Ai cartelă din Londra ?
— Nu, dar o să cumpăr una ...
Liam își freacă maxilarul .
— ...ar trebui să fie vreun magazin pe aici , nu ?
Mă cuprinde panica .
Știam eu că era nebunesc să fugim de pe continent . Unde mi-a fost capul ? Puteam să ne retragem în Maine .... sau în Texas ! .
Îl privesc îngrijorată .
— S-a zis cu noi ! O să murim aici...e clar gata , ar trebui să căutăm prin gunoaie...
— Calmează-te Nova ! ...
Mă întrerupe el și îmi pune mâinile pe umeri .
— .... respiră... respiră...nu o să murim !
Mă asigură el și îmi dă un pupic pe frunte . Asta mă calmează puțin,dar nu suficient .
— Uite, o să întrebăm de unde putem lua o cartelă și un taxi !
Liam face semn spre o femeie în vârstă care stă , nu de parte de noi .
Alerg prima, într-un suflet până la ea .
Nu aveam de gând să dorm pe străzi . Dar totuși... să stau în brațele lui Liam toată noaptea mă încântă .
Nu! Despre ce tot vorbesc ? Suntem pe alt continent !
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...