Nova
Oamenii sunt diferiți , concluzia pe care mi-am făcut-o după ce am ajuns acasă .
Este șapte jumătate , și tatăl meu pare nervos . Urlă la Paul de zece minute din cauză că nu a dat de Venezio toată ziua .
Este totuși ciudat , fratele meu nu ar lipsi niciodată de acasă așa de mult . În plus, mereu când se întorce , se pune pe băut .
— Unde s-a dus nenorocitul ăla !? Am nevoie de el mâine , la întâlnirea cu Barton !
— Nu știu, l-am sunat , dar și-a lăsat teflonul în cameră !
Nu-i frumos să tragi cu urechea , dar sunt puțin curioasă să aflu despre cum , și unde a plecat fratele meu.
L-am auzit pe tata lovind ceva de masă .
Speram să nu fie Paul .
— Pot merge eu în locul lui !
— Cine a spus că tu nu mergi ? Am nevoie de amândoi !
De amândoi ? .
Dar eu ? Cum rămâne cu mine ? . Eu nu contez ? Poate voiam să vin și eu la această ,, întâlnire " cu Barton ( chiar dacă habar n-aveam cine e ) măcar m-ar fi putut întreba ! .
— La dracu' ! Unde e contractul cu Kent ?!
Acum vocea tatei pare să fie nervoasă de-a binelea .
— Ce contract ?
— Unul legat de logodna surorii tale !
Logodna mea ?
Orice ar avea acel contract , mă bucur că a dispărut , pentru că așa nu voi mai fi nevoită să mă mărit .
Totuși, de ce ai avea nevoie de un contract pentru un mariaj, chestiile astea nu se fac la oficiul stării civile ?
Ușa se deschide, lovindu-mă fix în nas . Isuse, cum de nu am prevăzut asta ?
— O , scuze , nu știam că ești aici !
Zice Paul ,dar nici că se sinchisește să mă întrebe dacă sunt bine .
— Ce ai vorbit cu tata ? Am auzit că vorbeați despre logodna mea ! Ce ți-a mai zis ?
— Este ultima dată când îmi ascuți conversațiile Nova ! ...
Spune tata închizând ușa biroului său .
— ... du-te în camera ta !
În loc să fac ce mi se cere, îmi pun mâinile în sân și zic :
— Nu mă mișc de aici , până nu îmi spui despre ce tot vorbeai cu Paul !
— Sunt treburi care nu te privesc !
— Dar ai pomenit de logodna mea merită să știu și eu ceva !
Tata trece pe lângă mine luându-l și pe Paul cu el .
— Du-te în camera ta Nova, nu repet de două ori !
— Dar nu e drept , niciodată nu-mi spui nimic !
— Asta pentru că nu te privește ! Cară-te de-a ici Nova , și nu-mi mai provoca migrene !
Se rastește el la mine apoi îmi întoarce spatele .
— Unde te duci ?
Dar nu-mi răspunde .
Mă simt foarte afectată de treaba asta . Este tatăl meu , cel care m-a conceput , dar nici că se chinuie să se poarte ca un tată .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...