Liam
Nu știam ce înseamnă când faci ceva, pur și simplu și după nu ști de ce ai făcut acel lucru , până când nu am înțeles în sfârșit ce își dorește Nova .
Și din câte am auzit din conversația ei cu Alissya ... mi-am dat seama că , nu face nimic din ce-și dorește .
Experiența de mai devreme cu frate-su mi-a deschis , relativ ochii la viața pe care o duce această fată .
Și nu e una prea veselă .
Și acum, când mă aflu în fața ușii ei , nici ea nu pare prea veselă .
Îmi trec degetele prin păr, apoi bat la ușă , pentru că nu mai vreau să dau peste ea în sutien — nu am regretat totuși — bat încă o dată în timp ce spun :
— O să intru !
Și nu a fost o întrebare . Aud două suspine ,de pe partea cealaltă a ușii .
Le voi lua ca pe un ,, da, poți intra " .
Intru .
Nova stă pe patul ei ghemuită și stă cu capul pe genunchi .
Poartă un hanorac alb larg și niște sosește care îi acoperă pulpa piciorului , roz cu dugi albe la capăt .
Speram că are sorți pe ea .
Mă apropii de pat și îmi dreg vocea .
— Ești rănită ?
Poate că sângele ei nu e de viță nobilă, dar inima ei , clar nu pulsa cu venin . De ce m-aș purta ca un cretin - deja este înconjurată de unul - dacă ea nu mi-a greșit cu nimic ? Are nevoie să fie ascultată .
— Tata te-a trimis să mă calmezi ?
Murmură ea încet și își trage nasul.
Îi voi spune purur adevăr .
— Da ! Însă n-am de gând să te forțez...
— Îmi pare rău Liam... n-ar fi trebuit să mă pun în gură cu Venezio ...
Mă întrerupe ea ascunzându-și fața în genunchi și începând să plângă.
De obicei, când Layla plângea , îmi spunea întotdeauna ce o deranjează , așa că, ieșeam împreună fie la un film, fie mergeam acolo unde voia ea , și în câteva minute,deja se simțea mai bine .
Nu știu ce aș putea face în cazul lui Nova , știu doar că îi place să facă cumpărături și să mănânce burgeri .
Cu ezitare, mă așez pe pat - cu o saltea destul de confortabilă și moale , apropo .
— Nova ?
Ea ridică puțin capul, privindu-mă printre gene . Ochii ei albaștri deschiși, acum licăresc, însă nu de entuziasm, ci de lacrimi .
Nu-mi stă în fire să dau sfaturi legate de sentimentalism... și acum probabil că, trebuia să fiu cu ochii pe Carlos...dar misiunea mea, este să am grijă de Nova .
— Ce te-ar face fericită acum ?
— Să mor !
— Asta, nu se pune ca răspuns , m-ai încearcă o dată ! Ce te-ar face fericită acum ?
— Să se anuleze logodna , să nu mă mărit cu un alcoolic care duhnește ! Să... mă simt în siguranță !
Murmură ea și o lacrimă i se prelinge pe obraz .
Îi citeam nefericirea . Suferința .
— Ce ți-ai dori să faci ?
Păstrez tonul calm , dar de o potrivă puțin și neutru , nu vreau să se atașeze de mine , și nici eu de ea .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...