Treizeci și trei

1.3K 77 13
                                    

Nova

Liam este supărat . Îmi dau seama de asta pentru că bea coniac .

Nu l-am văzut niciodată beând coniac.  Asta înseamnă că e de rău .

Dă pe gât păharul într-o clipă . Mi-a dat unul din tricourile lui . Este zece seara, și nu cred că ar trebui să bea la ora asta .

— Vrei să discutăm puțin ?

Murmur eu urmărindu-l cum se plimbă de colo colo prin cameră trecându-și mâna prin păr .

Liam scutură din cap .

— Nu !

Răspunde el și se oprește lângă geam . Nu-mi plăcea să bat lumea la cap sau să insist să primesc răspunsuri .

Mă ridic de pe pat și vin și îi îmbrățișez talia pe la spate . Liam mă trage în fața lui, îi cuprind gâtul cu brațele și îl sărut pe obraz .

Voiam să-l fac să uite de lucrul care îl deranja . Mirosea puțin a alcool, dar nu mă deranja, mirosisem și mai și .

— Ești minunată !

Murmură el și își lipește buzele de fruntea mea.

— Și tu ești tulburat...

— Da... însă doar puțin ! Dar vei reuși să remediezi asta !

Liam mă saltă puțin și mă așează pe pervaz . Îmi lipesc spatele de geamul rece care îmi dă o ușoară vibrație răcoritoare prin tot corpul .

Îmi dă chiloții jos într-o secundă , iar tricoul pe care îl purtam , acum e pe jos . Se strecoară între picioarele mele și îmi sărută zona sensibilă dintre claviculă și gât . Îmi lipesc palmele de pieptul lui .

— Nu știu dacă ar trebui să facem asta... sora ta s-ar putea ...

— Dă-o naibii ! Ești a mea iubito , nu o las să mă despartă de tine !

Nu credeam că Liam poate să vorbească așa . Poate că nu-i descoperisem toate laturile — ca cea de acum — una sălbatică , și plină de dorință .

Poate că așa voia el să uite de o zi proastă . Poate că așa amândoi , aveam nevoie să uităm de această zi proastă .

Îl las să mă posede .

Liam îmi sărută abdomenul , apoi gura lui se repede acolo , unde clitorisul îmi pulsează , iar dinții lui îmi ating locușorul sensibil .

Îmi dau capul pe spate.  Ori de câte ori făcea asta, mă înnebunea și mai mult .

Gâfâiam și scânceam ca un câine în călduri . Mă abțineam să nu scot sunete cu sonori puternice pentru că , acum , nu eram în hotel , eram la sora lui acasă — sora lui care mă urăște.

Dar n-am timp să mă gândesc la asta , simțeam că pierd controlul .

— Isuse Liam...o să mor...

Îngam eu și îmi înfing degetele în părul său .

— Nu iubito... vei savura viața din plin !

Limba lui îmi explorează interiorul privicându-mi spasme de plăcere.  Își mișca limba în mine înainte și înapoi , făcându-mă  să țip de plăcere .

— Da...Ah Doamne !

Limba lui mă penetrează.  Dinții și gura lui mi-au învăluit tot sexul . Se purta ca un animal, iar mie îmi plăcea . Mă excita și mai mult .

Orgasmul meu sosește și dându-mi capul pe spate am țipat un :

Oh da ! Dumnezeule Liam !

Fierbințeala îmi urcase în obrajii din cauza stării de euforie care mă cuprinse acum. 

Mă zvârcoleam și îi strângeam capul între picioare fără să-mi dau seama .

Liam își ridică privirea și se îndreaptă . E în boxeri , și văd cum și-i dă în jos .

— Sunt supărat pe sora mea !

Declară el nemulțumit .

— Este atât de înțepată uneori , că...

— Nu-i nimic !

Zic eu întrerupându-l cu voce calmă .

— Nova...

— Serios... înțeleg , sora ta are motive să fie supărată !

— Ba nu are !

Înghit în sec și îmi lipesc o palmă de pieptul lui .

— Nova... iartă-mă pentru ce o să vezi !

— Ce o să văd ?

Întreb eu confuză . Liam nu îmi răspunde, dar mă răsucește spre pat și mă împinge cu un picior pe așternut . Doar că de data asta , nu eram pe spate , ci pe coate .

Inima îmi bubuie rapid , plină de adrenalină când Liam își trece mâna mare prin părul meu și îmi șoptește la ureche .

— O să ți-o trag zdravăn , iubito...o să ți-o trag așa bine , că o să ți-o dorești, iar și iar !

Dumnezeule , era ok , că voiam să se întâmple asta ? .

Simt cum penisul lui mi se plimbă pe fese, apoi degetele lui trasează un contur pe ele . Îmi dă una la fund .

Gem de dorință și îmi împing fundul spre scula lui.  Mâna lui pătrunde între coapsele mele iar două degete se joacă deja cu umezeala mea .

Strâng din dinți și îmi lipesc fruntea de așternut. Fundul meu rămăsese în aer iar trupul lui masiv era ca un zid .

— Te rog...

Scâncesc eu .

— ...nu mai rezist ,te vreau !

— Nu te grăbii...nu mi-am pus prezervativul încă !

Al naibii de prezervativ !

Nu-mi păsa...te rog !

Liam își trece degetele peste toată despicătura mea , înainte să plonjeze în mine .

Usturimea e așa puternică că strâng în palme cearșaful .

Scot un scâncet și mă deplasez cu câțiva milimetri în față . Era prea adânc și dureros , dar tot o dată , adoram senzațiile care mi le stârnea.

Nu mă așteptam ca sexul făcut pe la spate să fie așa...diferit.  Dar Liam m-a avertizat, mi-a spus că mi-o v-a trage zdravăn... și chiar asta face . Mi-o trage .

Suspin . Nu, se fapt , gem tare , la fiecare opinteală al lui , încercând să mă mușc de buză din când în când , pentru a nu a intra la bănuială .

În casă se află un copil mic . Iar eu mi-o trag cu unchiul lui .

Ceva îmi spunea că o să mă doară tot mâine dimineață . Am cedat , am cedat celui de-al doilea orgasm .

Isuse Hristoase a fost fenomenal .

Liam se retrage din mine și mă răsucește pe spate . Are o sclipire drăcească în ochii.  Îmi privește sânii apoi se lasă deasupra mea.

Ia unul în gură și îl suge. Îl eliberează cu un pocnet .

— Ești delicioasă !

Îmi stânge un sân în palmă . Gem satisfăcută .

— Nu voi permite nimănui să ne despartă ! Ești a mea !

Cu siguranță eram . Nu-mi doream să fiu nicăieri alt undeva decât lângă el .

— Iar tu, ești al meu !

Șoptesc eu și îi las un sărut pe creștet .

În noaptea aceea,am dormit foarte bine. Liam m-a ținut în brațe și m-a sărutat până gurile noastre obosiseră .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum