Douăzeci și șapte

1.3K 72 4
                                    

Liam

— Ascultă-mă !

— Ce mai ai de zis ? Sunt într-o situație dificilă ! Isuse Hristoase ,ce doare !

Mârâi Layla în timp ce răsuflă accelerat . Își ține mâna pe burtă .

— Vreau să vi cu mine !

Îi spun eu calm .

De cum Nova , m-a avertizat , că este posibil ca tatăl ei să sosească aici, am și plecat la Layla ca să o anunț .

Dar e preocupată de alt ceva acum . Și bietul Blake , cred că i-a rupt vreo zece oase,la cât de tare îl strânge de mâna .

— ISUSE HRISTOASE...BLAKE !

Țipă ea și începe să plângă .

Sunt puțin speriat, recunosc , nu am mai văzut femei în asemenea hal .

— Iubito... respiră..

— GURA ÎN PUII MEI , MIȘCĂ-ȚI CURU , CRED CĂ MI S-A RUPT APA !

O futui... adică o să nască ? .

Nu, nu , nu aici . Nu acum... ce trebuie să fac ? Nu-s pregătit....

Blake mai că-și scăpa telefonul . Layla întoarce capul fugitiv spre mine . Ochii ei verzi , au lacrimi dar sunt și furioși .

— N-AM TIMP SĂ TE ASCULT ACUM ! ȚI SE NAȘTE NEPOATA !

Alt țipăt se aude din gura ei . Umblu zăpăcit prin cameră . Nu poate să nască aici. Pe pat...dar cum observ o pată de umezeală , mă și trec fiorii .

— Gata , iubito... încurând medicii vor..

— AAAUUU ! MĂ DOARE ! CRED CĂ O SĂ NASC ACUM !

Acum !?

Exclamăm eu și Blake la un unison . Clipesc și încerc să mă adun . Nu am asistat la nașterea unui copil , niciodată , nu știu ce ar trebui să fac .

Uite de ce, nu mă grăbesc la făcut copii .

— Bine...bine ...

Încep eu .

— Blake, adu-i un prosop cald ... Layla...

Mă uit la soră-mea care trage tot oxigenul care persistă în camera asta .

— CE MAI E !?

— Relaxează-te !

Zic eu și o apuc de mâna pentru sprijin. Ceea ce poate că n-ar fi trebuit să o fac , pentru că, deși mâna ei e mică, îmi rupe oasele de la degete .

Isuse... să se nască o dată copilul ăla !

Layla începe să plângă .

Două minute mai târziu, o asistentă și un medic dau buzna în cameră însoțiți de Blake .

— Preluăm noi , domnule ! 

Îmi spune medicul și mă forțează să ies afară , în timp ce asistenta deja se ocupă de Layla .

— Nu mă puteți da afară...sunt fratele ei !

— Doar tatăl are voie !

Mă informează medicul .

Mă uit la Blake care stă așezat lângă Layla și o ține de mână . O sărută pe frunte în timp ce ea plânge .

Sunt o familie .

Așa e . Ei erau o familie , eu nu aveam ce căuta acolo .

În cele din urmă,am acceptat să aștept afară , până se naște... nepoțica mea .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum