Treizeci și șapte

1.3K 77 3
                                    

Nova

Liam parcă ar fi increment . Sunt neliniștită , când îi văd expresia încordată .

Sunt însărcinată . Un copil.  Am un copil în mine . Noi vom avea un copil . O doamne ! Sunt agitată, dar și fericită în același timp .

Liam încă tace. Și atunci sute de gânduri neliniștitoare și îngrijorătoare mi sau activat în creier.

Dacă nu vrea copilul ? Dacă nu mă descurc ? Dacă nu sunt o mamă bună și voi agrava starea copilului ? Dacă nu rezist la nașterea lui ? Layla spunea că contracțiile sunt dureroase . Dacă nu fac față ?  Dacă vrea să fac avort ? Ucideam un suflețel !

Isuse Hristoase, sunt oribilă ! .

Panica crește în mine și Liam observă asta . Își drege glasul , spunând :

— Vreau să rămân singur cu iubita mea !

Doctorița și tânărul student părăsesc încăperea plecând să se ocupe de celelalte treburi .

Simt că îmi dau lacrimile , și inima îmi bubuie .  Mi-e frică de ce o să-mi spună .

Mă așteptam să își pună mâinile în cap și să facă o criză de nervi , dar Liam , se apropie de mine , și doar mă sărută .

Este un sărut suav și dulce , care ține câteva clipe .

— Asta clar împiedică noaptea noastră de amor , dar să ști , că nu regret nimic !

— Adică...nu o să mă părăsești pentru că am rămas însărcinată ? Și nici nu o să mă pui să fac avort ?

Liam se încruntă puțin , apoi pufnește .

— Câte filme de dramă ai văzut iubito ? Crezi că aș renunța la tine doar pentru că ești însărcinată ?

Asta mă liniștește , și un mic zâmbet îmi apare pe buze .

Îl iubesc pe bărbatul ăsta . Dintre toate persoanele pe care nu le credeam loiale și cu suflet curat , Liam Cole , îmi dovedise că există și oameni buni .

Liam Cole . El mă face să mă îndrăgostesc din ce în ce mai mult de el , cu fiecare secundă , prin faptul lui de a fi .

— Oricum...

Liam îmi ia mâna într-a lui .

— ...aveam să fac asta odată și o dată !

Mă îmbujorez puțin .

— Ești un om minunat Liam , n-ai idee cât de mult înseamnă asta pentru mine !

— Ți-am spus, suntem doar noi doi ...

Se oprește puțin și îmi privește burta .

— ... adică, acum , suntem trei ! Noi trei împotriva lumii belissima !

Oh Doamne , bărbatul ăsta !

Îl îmbrățișez .  Stăm așa câteva clipe apoi mă retrag din mă ridic de pe scaun .

— Ce ar trebui să facem acum ?

— Acum , acum ne întoarcem în rahatul ăla de cameră , până reușesc să găsesc o locuință pentru noi !

Ieșim din cabinet . Liam trage aer în piept și își lasă palma caldă pe burta mea.

Atingerea lui e așa delicată că abia de mă atinge .

— Voi rămâne alături de tine și lângă copil Nova ! Este datoria mea de tată... și de iubit !

Cuvintele astea îmi fac inima să facă o tumbă . Furnicături mici îmi gâdilă stomacul .Cred că , se datorează faptului că , în sfârșit , visurile mele aveau să se împlinească .

Voi deveni mamă !

*:・゚✧*:・゚

În hotel, eu și Liam stăm pe pat mâncând burgeri . Suntem destul de tăcuți și asta mă încordează .

— Te simți neliniștit ?

Întreb eu , rupând liniștea asta asurzitoare .

— Poftim ? Nu !

Spune el și mușcă din burger .

— O să fiu tată , Nova , este o veste care m-a doborât puțin !

Zâmbetul îmi piere .

— Nu ți-ai dorit un copil ?

Firește că mi-am dorit ! Dar nu m-am gândit că voi fi tată așa devreme !

Devreme? Are douăzeci și șapte de ani , cât o să aibă copii la treizeci și cinci de ani !? Încep să cred că poate nu a fost o idee bună să afle .

— Ce vrei să spui cu asta ? Crezi că sarcina mea e o greșeală ?

— Nu am spus asta iubito . Mă bucur că vom fi părinți , dar încă sunt chestii pe care trebuie să le fac !

— Să le faci ? Dar suntem împreună, Liam , pot să te ajut , ți-am spus Liam, pot să-mi găsesc de lucru , nu ești singur în treaba asta !

Izbucnesc eu dintr-o dată .

— Ești însărcinată Nova ! Pentru Dumnezeu încerc să asigur un viitor copilului meu , ție !

Oftez și îmi trec mâna prin păr . Simțeam că mă înfuriam.  De ce mereu își asumă toate responsabilitățile ? Și eu puteam găsii o locuință , un loc de muncă ...nu eram așa incompetentă.

— Ști ce , hai să o lăsăm baltă ! N-am chef de ceartă !

— Nu mă cert cu tine , încerc să ...

Liam tace și trage aer în piept . Nu mai spune nimic după aceea . Se ridică de pe pat și mormăie :

— Ies să trag niște aer curat !

După pleacă . A plecat . Nu-mi vine să cred că a făcut asta . Simt cum totul se dărâmă .

Rămân singură în cameră . Îmi șterg ochii și las burgerul de-o parte . Mă culc pe salteaua — al naibii de incomodă — și încep să plâng .

De ce am impresia că eu și Liam chiar ne-am certat ? . Prima noastră ceartă , și mie nu-mi plăcea , deloc .

Și acum , nu-mi mai doream să fiu însărcinată . Știam că așa o să se întâmple .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum