Liam
Mă uit la ecranul telefonului , recitind a nu știu câta oară mesajele de la Nova . M-ai de grabă , mesajele noastre .
Nu mă pot abține , aseară , când m-am întors acasă , am zăcut în pat gândindu-mă doar la felul cum am atins-o și la sărutul pe care i l-am dat .
Nu știu cum , dar cumva , Nova , reușise să-mi intre în cap . Femeia aia a început să îmi zburde prin cap , și e doar din cauza vinovăției pe care — deși n-ar trebui — o simt față de ea .
Pun telefonul de-o parte , nu avea rost , știam că încă era supărată pe mine , și habar n-aveam cum să îndrept asta .
Nici măcar nu-s în apele mele în ultima perioadă . Azi , la antrenamentul de taekwondo am încasat trei lovituri de la adversarul meu , care este nimeni altul decât Blake , soțul surorii mele .
Deși Blake avea treizeci și doi , arăta ca unul de douăzeci și opt și clar la mișcările lui , zici că avea paisprezece ani .
— Ce-i cu tine Liam ? ....
Asta aș vrea să știu și eu .
— ... zici că ai picioare de gelatină !
Blake mă lovește din nou în stomac cu piciorul .
— Băgami-aș ! Poți să te oprești o dată ?
— Nici vorbă...
Dă să mă lovească din nou însă mă feresc făcând doi pași înapoi .
— .... niciodată să nu lași garda jos ! Pentru că în orice moment...
Îmi lovește genunchiul drept și eu țip .
— ...se poate întâmpla asta !
Spune el și mă împinge la pământ cu o împinsătură a piciorului în spatele meu .
Rahat , îmi ies din mână .
Mă ridic de jos spunând :
— Mi-a pierit cheful !
— O haide ... nu-mi zice că te lași înfrânt !
Râde Blake de mine .
— Nu, dar am nevoie de o pauză !
Mormăi eu și ies din sala de antrenament .
Mai bine stăteam acasă și îmi luam liber pentru a mă gândii la următoarea mea mișcare pentru a o revedea pe Nova .
Aș putea personal la ea și să-i trag lui frate-su un glonț în cap , după să mă ocup și de taică-su...dar cum ?
Nu știu dacă e , sau nu acasă ...sau dacă , Nova mai vrea să mă vadă .
Sigur că vrea . Alt fel , nu m-ar fi lăsat să o sărut .
Mă încurajez eu .
Layla n-ar fi încântată de faptul că este posibil să mă simt atras de Nova , dar fata aia nu-i vinovată cu nimic , la naiba , mi-aș dori ca Layla să o vadă prin ochii mei .
Mă refer la faptul că , Nova este , dulce, drăguță, are o inimă bună și are o latură foarte energică câte o dată .
Ar trebui să fac ceva în privința asta , sau risc să mă dezbarasez de chestiile importante ce țin de un agent .
Și că tot venii vorba...sunt un agent profesionist !
Nu las un amărât de babaleg al mafiei să intervină între mine și planurile mele . Chiar și același psihopat care e dintr-o mamă cu Nova ...nu mi-e frică de el .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...