Douăzeci și nouă

1.4K 84 7
                                    

Liam

Nova e îmbujorată și în stare de moleșeală după ce a țipat un orgasm care mi-a încântat urechile .

Uitasem cât de bine e să ai în posesie un trup feminin . Mai ales unul pe cel pe care îl are Nova.

Sânii ei sunt așa frumoși și mari ca i-aș putea suge toate viața . Fundulețul ei are niște fese moi ca a unui bebeluș . Părul ei blond este împrăștiat pe așternuturi . O imagine foarte sexy pe care penisul meu nu o poate ignora .

Îmi pulsează așa tare că doare . Dar aveam să mă răsfăț din trupul ei, să savurez fiecare milimetru, pentru că mi-a fost dor să o simt .

Gura mea îi explorează sânii , lăsând fiecare centimetru atins . Adoram la nebunie să-i simț sânii în palme , se potriveau perfect .

Fiecare suspin al ei, mă excita și mai mult . Îi ling gâtul , sugând o părticică din el .

Mâinile ei mi se plimbă pe spate apoi coboară spre elasticul chiloților mei .

Degetele ei pătrund înăuntru , și când îmi atinge penisul întărit scap un mârâit din gâtlej .

— Rahat ...

— Ce e ...nu e bine ?

— Ba da...

Mârâi .

— ... adică , nu !

Oftez . Eram praf. Mai ales acum.

Mâna ei se plimbă de-a lungul penisului meu , trecând cu degetul mare peste cap , iar eu pur și simplu simt că înnebunesc .

Nova se lipește de mine și îmi șoptește la ureche :

— Te vreau așa mult !

Scap un geamăt din gâtlej , când îmi mângâie din nou penisul . Trag aer în piept.

— Nova... dacă o să continui așa...nu o să mă pot controla !

— Atunci eliberază-te , haide Liam... te rog , intră în mine !

Orgoliul meu masculin ardea de nerăbdare . Adoram când femeile mă voiau în patul lor, dar Nova... rahat, e cu totul altceva . Nu ține că ar fi virgină , este alt ceva . Este teama de a nu da greș și de a nu o răni.

În cele din urmă îi apuc coapsele și le trag spre mine.

Nu aveam prezervativ la mine, acum , nu credeam că o să se ajungă la asta ,dar va trebui să fiu rapid și să am grijă . Îmi dau seama că risc foarte mult făcând asta , dar ce mai conta, deja îmi pierdusem capul încă de când mi-a făcut sex oral .

Îmi scot boxerii . Nova îmi privește penisul gata de acțiune .

— Va trebui să avem grijă , nu am ...

Dar Nova mă împinge pe saltea și se urcă deasupra mea . Gestul ăsta a fost așa surprinzător că nici n-am apucat să-mi termin fraza .

Nova mă sărută lacom . Gura ei ei pe gâtul, pe buzele , pe pieptul meu . Peste tot . Îi strâng fundul în palme . Sânii ei se lipesc de pieptul meu, și nici când n-am simțit o senzație mai tare decât asta .

Gem ca să-mi de-a puțin drumul ca să pot să vorbesc .

— Stai puțin , trebuie să avem grijă !

— De ce să avem grijă ?

Întreabă ea și își freacă fundul de penisul meu . Nu știu de unde știe mișcările astea, dar sunt al naibii de sexy și îmi place foarte mult.

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum