Unsprezece

1.4K 92 6
                                    

Nova

Venezio nu a mai dat pe acasă de două zile .

Este ciudat .

Mă întreb ce o fi pățit ? .

Știu, nu-i un frate prea bun ,dar totuși, îmi fac griji pentru el.

Tocmai ce mă pregăteam să citesc o carte , când aud un ciocănit .

— Nova ?

— Deschis !

Ușa se deschide intrând Liam . Ține în mână pijamaua mea pe care am lăsat-o în biroul tatei .

— Ai scăpat asta !

Roșesc .

Nu știu de ce, dar, ori de câte ori dau ochii cu Liam , mă simt puțin ciudat . Acum, mi-e rușine pentru ce am făcut mai devreme .

Dar eram pe nervi . Și acum.... Liam îmi văzuse sânii . Gândul ăsta mă face să roșesc și mai mult .

— Mulțumesc... și...scuze pentru ce am făcut...a fost nesăbuit !

— Mda...de fapt, a fost nebunesc ! Dar, nu-i nimic !

Mă miră cum de e așa calm , dar deopotrivă, îmi place .

Zâmbesc și îmi i-au pijamaua din mână lui .

— Ști, am cursul de balet azi , dar mă gândeam , dacă vrei , să mergem să mâncăm niște burgeri !

Șoptesc eu .

Liam surâde puțin .

— Ști că îți sunt la dispoziție , prințeso !

Isuse, îmi spuse ,, prințeso " !

Îmi place că îmi spune așa, mă face să mă simt bine .

— Putem pleca chiar acum!

Spun eu și îmi i-au geanta . Nu-mi păsa că eram în pantaloni sport și un hanorac , ciudat, dar nu tindeam să arăt beton . Mie îmi plăcea simplitatea !

— Bine !

Zice el și mă urmărește cu ochii cum mă mișc prin cameră .

Sau, poate ar trebui totuși să mă îmbrac alt fel . Voiam să arăt bine când v-a trebuii să i-au masa cu Liam .

Nu-i o întâlnire .

A fost doar un gând, de a mă convinge pe mine .

— Liam ?

— Da ?

— Ști, m-am răzgândit, poți te rog să-mi oferi intimate ?

Mă privește puțin, de parcă aș fi glumit , dar apoi îmi dau seama că probabil se găsește că deja mi-a văzut sânii și chiloții ...ce rost m-ai avea ?

— Sau, poți rămâne ...cum dorești !

Murmur eu și îmi scot hanoracul . Mă întorc cu spatele, bineânțeles .

Câteva clipe mai târziu, aud o ușă închizându-se . Întorc capul . Liam plecase .

I-am spus să facă ce vrea.

El a ieșit . Foarte frumos din partea lui , și totuși dezamăgirea lovește puțin în mine .

Trebuie să încetez cu gândurile astea . Simt că nu-i bine , n-am cum să mă rușinez de Liam , este garda mea de corp , nu pot să urnesc sentimente...sau pot ?

Futui ,nu !

Îmbrac un tricou gri și îmi i-au adidașii pe care i-am cumpărat împreună cu Liam .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum