Liam
O Doamne , e așa bine că simt că vederea mi se incețoșează !
Nu știu ce mă excită mai mult, faptul că Nova îmi face oral, sau faptul că trupul ei gol geme după atingerile mele . Sfârcurile i sau întărit așa tare că arată ca doi muguri mici pregătiți pentru gura mea . Îi admir mișcările fundului și nu mă pot abține să nu-mi duc o mână între picioarele ei pentru ai explora umezeala di-năuntrul ei.
Dar parcă nu-i destul, am nevoie de mai mult . Am nevoie de ea ! Am nevoie să o simt .
Din doua mișcări o ridic pe Nova în brațe și o întind pe patul mic și pare și incomod . Nu-mi păsa , o aveam pe ea , și nu-mi doream nimic mai mult .
De data asta am venit pregătit, și i-au prezervativul din portofel . Cumpărasem două , credeam că o să ne facem de cap și în baia avionului — ce ne-am mai fi făcut de cap — dar m-am reținut , pentru că starea ei mă îngrijorase , dar acum Nova se simte mai bine , și nimic nu mă împiedică să i-o trag . Adică , să fac dragoste cu ea .
Oamenii fac sex pentru distracție , eu fac dragoste cu Nova , pentru că o iubesc .
Îmi rulez rapid prezervativul și în următoarea secundă , intru în ea . Nova își înfige unghiile în spatele meu .
— Haide dragule, fă dragoste ca la carte !
Și asta fac . Încep să o penetrez , mișcându-mi șoldurile într-un ritm care știu că îi place .
— Ador că ești așa strâmtă iubito...
Zic eu opintindu-mă încă de câteva ori . Nova mă sărută . Gurile noastre se mișcă una peste alta în timp ce trupurile noastre poartă un dans erotic și foarte plăcut . O mușc ușor de buză apoi îi sărut sânii fantastici .
N-am crezut niciodată că o să-mi placă să am lângă mine o femeie cu sânii mari , și fundul ei era grozav. Totul, la Nova Adams era atrăgător , inclusiv ea .
— E așa bine să fiu în tine belissima !
Murmur eu peste pielea ei fină .
— Nici că mi-aș dori să fi alt undeva ...
— Te iubesc . Te iubesc al naibii de mult Nova , ți-aș da și stele de pe cer dacă aș putea... ți-aș oferii toate apusurile care există , doar să știu că vei fi a mea !
— Sunt , deja a ta !
Scâncește ea și își unește gura din nou cu a mea .Simt că nu o să rezist mult , dar nici că îmi păsa .
Nova geme și se agață de mine cerând implorator :
— Vreau mai repede...
Îmi strecor un deget spre clitorisul ei și îl masez puțin . Nova geme satisfăcută . Își mișca trupul cu al meu . Geme la urechea mea , în timp ce fac mișcări nebune în ea . Sânii îi sar la fiecare opinteală a mea , și ador asta .
Sunt aproape de final , sudoarea mi se scurge pe frunte . Iuțesc ritmul și judecând după țipătul ei și zgârieturile care mi le face pe spate , aș spune că îi place .După nici un minut eu și Nova , avem orgasm .
Nu am ieșit din ea , am lăsat ca vaginul ei să îmi cuprindă cu totul scula și să-l simt cum se contractă în jurul meu . Senzația mă făcea să văd stele verzi .
— A fost... ce-a mai uimitoare partidă de dragoste din viața mea !
— De acord ...
Ies din ea și o trag în brațele mele .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...