Treizeci și unu

1.3K 77 5
                                    

Nova

— Sigur e o idee bună ?

Întreb eu puțin nesigură când mă aflu în hol .

Sigur că este o idee bună ! Layla o să fie încântată să stai temporar cu ei !

Îmi mușc buza . Privesc ușa din față mea .

Liam vrea să stau în siguranță , cât rezolvă problemele cu tata . Eu, pe de altă parte, habar n-am cum v-a reacționa sora lui când v-a afla toată povestea familiei mele și din ce gene mă trag .

— Poate ar trebui să vin cu tine !

— Nu, te expui la un pericol și mai mare , mă descurc !

Liam mă sărută pe frunte . Închid ochii și mă las în voia afecțiunii lui timp de câteva clipe .

Nu știu ce eram acum. Relația dintre noi doi, s-a schimbat , sau cel puțin nu m-ai e ca la început , când râdeam de el și spuneam că e enervant.

— Trebuie să-mi dai telefonul tău !

— De ce ?

— Mai mult ca sigur Paul și Venezio ți-au luat locația de pe telefon , așa ne-au găsit ! ...

Liam trage aer în piept .

— ...Layla a născut de curând , și nu aș vrea să risc ca...

— Bebelușul să plătească ceva ?

Întreb eu completând fraza .

Liam dă din cap .

Era oare cum, dureros să știu că e posibil ca rudele mele să le rănească pe ale lui .

Liam mă sărută din nou pe frunte .

— O să fie bine !

Bate la ușă .

Inima îmi bubuie rapid . Am mari emoții , e ca și cum aș cunoaște-o pe mama lui Liam ,nu pe sora lui .

Adună-te Nova ! Poate nu o să fie așa rău ?

Încerc să mă încurajez singură .

Când ușa se deschide , în prag apare o femeie minionă , cu păr negru și ochi verzi . Este ca o versiune al lui Liam, doar că în varianta feminină .

Presupun că asta este Layla . Este foarte drăguță, recunosc ,dar cearcănele de sub ochii ei , îmi spun că nu dormise prea bine astă noapte .

— Layla !

Zice Liam și schițează un zambet micuț .

— Cine este ea ?

— Tocmai despre asta vreau să discut cu tine . Ea este Nova ...

Layla face ochii mari de parcă ar fi văzut o fantomă .

— Rahat , mafiota ?!

Mafiota? . Așa...mi se spunea acum ? . Mă uit la Liam , care râde jenat și îmi cuprinde umerii .

Nu este o mafiotă ! Am nevoie să-mi faci o favoare!

— Scuze Liam...dar după cum arăt...

Face semn spre ținuta ei, care e un tricou larg ponosit și niște pantaloni sport .

— ... ți se pare că am chef de favoruri ?

— Nu ține de mare chestie !

Ochii surorii lui Liam, cad pe mine , și se încruntă puțin .

— Dacă ține de ea, nici vorbă ! Am un copil Liam, nu am de gând să o las pe mafiota asta...

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum