Liam
Sunt iritat .
Isuse ce era în capul meu când am lasat-o acolo ? .
Dar dacă rămânem , o răneam și mai mult . O dădusem în bară , rău de tot . Dar pur și simplu ... gândul că voi fi tată , mă sperie .
Nu ar fi legat de faptul că nu-mi doresc un copil . Îmi doresc. După cum am mai spus și adineaori. Dar am zis-o de parcă m-ar fi scârbit .
Sunt conștient că pe Nova o afectase . Și o afectase mult .
Dau târcoale pe lângă mini parcul aflat la câteva minute depărtare de hotel .
Mă așez pe o bancă și îmi trec mâna prin păr .
Da , Nova avea dreptate oare cum . Nu puteam face toate lucrurile de unul singur . Dar nici că puteam recunoaște asta .
Bravo boule , acum ce ai de gând să faci ? .
Da . Oare ce avem să fac ? . Să mă întorc și să-mi cer scuze . Să mă duc la ea și să-i spun că vreau copilul și că o să o cer în căsătorie .
Cum avea să fac asta dacă nu aveam un acoperiș deasupra capului !?.
În momentul dat , cârja unui bătrânel lovește scaunul apoi se așează lângă mine .
Mă atinge din greșeală . Mâna lui îmbătrânită îmi pipăie brațul .
— Este ocupat ?
Mă uit la el . Observ că pupilele lui sunt prea mici și aparent este orb .
— Da , dar este în regulă !
— Mulțumesc !
Spune el și se face comod pe scaun . Oftez .
— Este o zi foarte frumoasă, nu-i așa ?
— Da , este !
Murmur eu .
Mă gândesc cum de ar putea spune așa ceva când este orb . Cum se poate bucura de ceva ce nu poate vedea ?
— Atunci n-ar trebui să fi mohorât!
— Nu sunt mohorât ...
Mormăi eu , apoi adaug .
— Cum de știți asta ?
Bătrânul surâde .
— Îmi dau seama după vocea ta !
— Ah...
— De ce lași gândurile negative să te domine tinere ?
Aveam douăzeci și șapte , dar nu mai conta . Eram oare cum tânăr.
Mă gândesc cum de poate fi așa optimist . Este îngrozitor să fi orb , să nu vezi culorile și nici măcar să nu-ți vezi chipul .
În cele din urmă mărturisesc . Poate că , dacă vorbesc cu cineva , o să-mi fie mai ușor .
— M-am certat cu iubita mea . Am lăsat-o însărcinată , dar nu pot să găsesc nici măcar un acoperiș deasupra capului ... e ca și cum , planul meu , s-ar fi întors în potriva mea !
Credeam că o să mă simt mai bine , dar mă simt și mai rău acum .
— Cum o cheamă pe iubita ta ?
Întreabă bătrânul .
— Nova !
— Nova . Foarte frumos ! Sunt sigur că o să vă împăcați . Să lași o femeie însărcinată este ceva riscant , dar atâta timp cât îți dorești copilul , lucrurile se arată când te aștepți mai puțin !
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...