Liam
Nova termină cursurile de balet la șase seara .
Și eu mă aflu în fața clădirii gândindu-mă ce i-aș putea spune . Mă simt aiurea pentru faza de acum două zile, să-i fi văzut chipul trist, m-a durut mai mult decât credeam .
Sunt pregătit pentru țipete sau chiar înjurături din partea ei ,poate chiar și să-mi de-a o palmă , de aceea mă aflu în mașină, asigurându-mă că e singură și că nu-i însoțită de unul din frații ei .
Deși nu m-ar mira să apară .
Nu i-am spus Laylei unde plec , ieșisem fără să anunț .
Este aproape șase și eu sunt cu ochii în patru după Nova .
Nu mă înțelegeți greșit, nu fac toate astea în sens că aș fi simțit ceva pentru ea — doar puțin — ci o fac ca să mă ierte, să-i explic anumite lucruri ...
Bineânțeles, asta dacă o să mă asculte . Dacă nu , atunci voi fi nevoit să-i închid gura în alt mod .
Nova iese din clădire la șase și două minute . Trag aer în piept și ies din mașină .
Așteptă pe cineva ...din câte se pare . Și nu pare prea fericită , ba din contră, parcă ar fi aprofundată în gânduri .
Mă apropii de ea , întoarce capul spre mine și clipește. Face ochii mari și se îndepărtează de mine .
— Te rog să mă asculți !
— Dispari... pleacă de aici Liam !
Zice ea și face pași în spate pe când eu mă apropii de ea .
— N-am să plec până când nu-mi acorzi măcar cinci minute să-ți explic !
— Nu-i momentul acum... lasă-mă în pace ! Nu te mai preface că ți-ar păsa !
Zice ea pe un ton tremurat .
O prind de braț și o trag în spre mine , exact când calcă pe șosea și o mașină trece în viteză claxonând.
Nova răsuflă adânc .
— Trebuie să ai grijă pe unde calci !
Mă împinge .
— Nu mă atinge , ești un trădător...am crezut în tine iar tu m-ai folosit pentru planurile tale ! ...
Izbucnește ea .
— ....cum ai putut Liam...credeam că ții la mine... câtuși de puțin, speram să fi deferit...
Glasul îi e tremurat .
— ... de ce ai făcut-o ? De ce nu ai tras în mine pur și simplu...sunt sigură că ai fi câștigat !
— Nu voiam să trag în tine , nu aș trage în tine niciodată ! Doar ascultă-mă Nova !
— Nu vreau să mai aud nimic din ce ai de spus ...dispari din viața mea ! Să nu te mai văd !
Mă împinge o dată , apoi încă o dată . E nervoasă și nu o condamn . O i-au de mână . Nova își retrage mâna din strânsoarea mea .
— Îmi pare rău, sincer , dar nu am avut de ales... tatăl tău , este unul dintre cei mai mari contrabandiști...a omorât prea multe persoane... dacă nu ar fi fost așa, nu ajungeam la toate astea !
— Crezi că nu știu că e un om de rahat , Liam ? Crezi că e ușor pentru mine să-mi văd tatăl rănit sau omorând persoane... habar n-ai cum mă simt !
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...