Treizeci și doi

1.2K 79 4
                                    

Liam

L-am urmărit pe Carlos Adams , și îi aflam locația ,  înainte să o cunosc pe fiica lui . Răzbunarea nu era de mine , sau cel puțin , în cazul când implica persoane pe care le iubesc , atunci pierdeam controlul . Dar acum , Nova se întorsese în potriva lui , și după ce am văzut faptele lui frate-su , m-am convins și mai mult , că Nova nu merita să stea în casa aia.

Nu știu ce a fost cu toată șarada aia, în care Paul și Venezio au apărut în hotel . Dar bănuiam că i-au găsit locația lui Nova pe mobil . Și dacă Carlos ia trimis să mă extermine... să o pună și pe ea în pericol , atunci , jucam un joc periculos. 

Pentru că, fiica lui , mă iubea . Eu o iubeam pe ea . Și la dracu'dacă mă las așa ușor .

Am oprit în fața vilei lui Adams . Ultima dată când fusesem aici,a fost într-o seară când trebuia ca Alissya, mama lui Nova să mai discute cu Kent , legat de căsnicie ... și când ... mi-am făcut de cap cu Nova ,de atunci nu am mai pășit pragul.

Am pășit pe terasă , apoi am deschis ușa cu piciorul .

— ADAMS !

Urlu eu și mă uit în jur .

Nu-mi păsa de ce se v-a întâmpla , o să termin toată prostia asta , odată, pentru totdeauna .

Se aud pași . Paul își face apariția împreună cu Carlos . Alissya țipă când mă vede și începe să plângă .

Nu aveam să-i fac rău, mamei lui Nova , dintre toți membrii,ea era cât de cât mai stabilă mintal .

Pășesc spre el și izbesc de podea o masă plină cu fructe și suc . Mă opresc în fața lui Adams care stătea încruntat . Îi murdărisem hainele și puțin îmi păsa.

Îmi înfing degetele în umeri lui până îi simt carnea și îl izbesc de podea .
Cu coada ochiului l-am văzut pe Paul luând o vază , dar înainte să mi-o de-a de cap, îi opresc încheietura și i-o lovesc eu de cap .

— Cum ți-e viața Adams ? Trăiești bine ?

— Ca întotdeauna..

Mârâie el cu jumătate de surâs.

— Hm , interesant , pentru că viața fiicei tale , e distrusă !

Îi pocnesc mutra fără avertisment . Alissya scoate un sunet de disperare , dar Carlos îi face semn să stea de-o parte.

— Trăiește cu frică în fiecare zi !

Îl lovesc și în stomac . Paul strânge pumnul , dar nu face vreo mișcare .

— O , și să nu uit...ai vândut-o unui contrabandist ! Poți să alegi tu , pumn sau picior ?

Un rânjet i se lățește pe buze . Carlos mârâie, ridicându-se de jos :

— Pumn... să te văd ce poți !

— Picior să fie, nu accept să-mi dictezi tu !

Îi pocnesc mutra cu piciorul auzind ceva pornind . Nasul lui Carlos se umple de sânge . Scot arma și o îndrept spre el .

— Nu, stai !

Țipătul feminin mă face să ezit . Mama lui Nova , e toată plânsă și se apropie de mine cu tocurile ei înalte .

— Te rog să nu-l omori ...

— Nici în viață nu pot să-l las !

Și apăs pe trăgaci . Glonțul îl nimerește direct în cap . Las arma jos . Alissya țipă și începe să plângă mai tare .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum