Doisprezece

1.4K 96 10
                                    

Liam

— Trey zice că n-ai făcut mare treabă de când ai început misiunea !

— Trey poate să spună multe, dar eu sunt cel care e implicat !

Îi spun eu Laylei.

Am hotărât ca, cât timp Nova e la cursurile de balet , să-mi vizitez sora .

— Cât de implicat ești ? Sau m-ai degrabă , pentru cine ești implicat ?

Ridic o sprânceană .

— Ce vrei să spui cu asta ?

Layla își pune mâna peste burta ei uriașă .

— Vorbesc despre fata aia , Liam ! Poate n-ar mai trebui să continui să-i fi gardă de corp !

Este ciudat, dar gândul de a nu-i mai fi gardă de corp lui Nova, mă deranjează. Nu puteam renunța acum , aflasem deja că Carlos are legături cu Barton , și cine știe ce mai pun la cale . În plus, Nova urmează să se căsătorească cu nenorocitul ăla .

Îl uram , nu știu de ce, dar când am văzut că-i pune mâna la fund pur și simplu am simțit o venă pocnind .

Pur și simplu nu suport faptul de a vedea cum , Nova este pipăită de nenorocitul ăla . Nu merită, chiar dacă o fi fiică de mafiot sau nu , nefericirea o lovește prea des și...mie nu-mi place asta .

— Sunt într-o misiune Layla , nu dau înapoi !

— Dar îmi fac griji să nu pățești ceva , oamenii aia nu-s normali !

— Nu o să pățesc nimic , sunt expert !

O asigur eu . Sora mea oftează .

— Dar ea ?

— O cheamă Nova . Ce-i cu ea ?

— Cum ți se pare ?

Clipesc , apoi mă încrunt puțin .

— Ce întrebare e asta Layla ?

Soră-mea ridică din umeri.

— Doar voiam să știu, ce te ambalezi așa ?

— Nu mă ambalez nici cum !

Flutur din mână .

— Serios Liam ? Te cunosc încă de când purtai scutece ...de ce te porți așa când auzi de ea ?

— Așa cum ? ...

Nu-mi place discuția asta, și habar n-am unde vrea să ajungă prin faptul că o tot bagă pe Nova în discuție.

— ... ști ce, cred că mă duc să mă uit la un meci !

Mă ridic de la masă . Sora mea mă apucă de mână spunând :

— Stai jos Liam !

Îmi dau ochii peste cap.

— Am terminat discuția, la șase trebuie să plec să o i-au pe Nova !

Dar soră-mea, încăpățânată ce e , nu-mi dă drumul.

— Stai jos am zis, n-am terminat discuția , și sunt însărcinată, n-ai vrea să enervezi o femeie însărcinată !

Oftez , și doar pentru că țin la ea , mă așez înapoi pe scaun .

—Mulțumită ?
—- Pe jumătate ! Ascultă Liam , știu că prezența unei femei te poate înnebuni... dar nu uita pentru ce ești acolo !

Nu sunt îndrăgostit de Nova , Dumnezeule Layla, încetează cu bănuielile astea !

Zic eu puțin iritat .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum