Douăzeci

1.5K 92 6
                                    

Nova

Simt că aș avea sute de furnici în burtică . Și nu-mi place că persoana care mă face să mă simt așa , este Liam .

Este nebun . Nu are ce căuta aici și nici n-am habar cum naiba s-a furișat în camera mea .

Îi pun mâinile pe umerii și încerc să-l dau de pe mine . Nu că nu mi-ar placea, dar simt că îmi alunecă prosopul și ar fi foarte umilitor pentru mine dacă Liam mi-ar vedea sânii — nu că n-ar mai fi făcut-o o dată — dar totuși tot e jenant .

Reușesc doar să rup sărutul .

— Pleacă de aici !

Șoptesc eu .

— Nu plec fără tine , ți-am spus !

— Nu am nevoie să fiu salvată... sunt obișnuită cu viața pe care o trăiesc !

Mârâi eu .

— Ba nu ești , știu că am stat lângă tine doar câteva săptămâni ...dar am reușit să te cunosc Nova , știu că nu ești fericită !

— De unde ști tu ce mă face fericită ?

A fost o întrebare prostească , pentru că știu că știe ce mă face fericită pentru că el m-a dus la lucrurile care mi-au adus fericirea . Și-l urăsc pentru asta .

Liam mă sărută din nou .

Isuse ce buze moi are . Nu pot să nu mă împotrivesc , este foarte greu să mă controlez când sunt în preajma lui , de parcă ceva asemănător cu o moliciune ar pune stăpânire pe mine , și ar striga: îl vreau pe Liam !

Căldura gurii și a trupului lui îmi provoacă fierbințeli trecute de limite . Îl bat pe spate să-mi elibereze gura , dar îmi apucă încheietura mâinii și o lipește de pat iar degelele lui urcă alene pe palma mea până când se împleticesc cu ale mele .

Din nou furnicături în stomac și brusc parcă o presiune uriașă mă apasă între coapse . Nu vreau să întrec limitele și nici să-și de-a seama că mă excită , așa că îi mușc buza — chiar n-aveam altă oportunitate — iar el tresare și rupe sărutul .

Murmur cu fermitate :

— Termină să mă m-ai săruți !

Liam îmi eliberează mâinile apoi își atinge buza , acolo unde l-am mușcat . Ochii lui verzi îmi analizează trupul puțin , apoi oftează .

— Mi-a fost dor de tine !

Clipesc surprinsă . Nu mă așteptam să aud cuvintele astea vreodată de la cineva .

Îmi trag prosopul puțin mai sus peste sâni . Liam se dă la o parte de pe mine iar eu îmi trag genunchii sub corp uitându-mă la el în tăcere .

— Sunt sincer Nova... uită-te la mine , de ce crezi că aș fi acum aici dacă aș minții ?

Are dreptate .

Gândul ăsta îmi apare pur și simplu în minte .

Nu știu ce să-i răspund, să-i zic că și mi-e îmi lipsește compania lui în fiecare zi ? Sau că sufăr de fiecare dată când îmi aduc aminte de momentul când a îndreptat arma spre mine ?

Mă uit la costumul său negru care îi accentuează fiecare parte din corp . Este sexy și atrăgător... Liam e un bărbat înalt îngrijit... și care mă atrage al naibii de mult .

Cum pot să mă împotrivesc ?! . Detest că are o influență asupra mea .

Cobor din pat și mă asigur că prosopul stă bine . Este o postură nepotrivită, dar nu-s de vină că a sărit pe mine exact când mă întorceam de la baie .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum