Nova
După 3 ani
Micuțul Anthos de doar trei anișori desenează în cartea lui de desenat cu SpongeBob . Eu , învăț o nouă rețetă de biscuiți , în timp ce Jinni — fiica noastră — de cinci luni salivează pe măsuța ei de plastic , stând în scaunul ei pentru copii .
Vreau ca , venirea acasă a soțului meu să fie una primitoare și călduroasă . Bănuiam că , o zi lungă la birou , l-ar obosii , așa că m-am gândit să-i fac ceva mai special .
Adoram să stau și să gătesc . Când locuiam în New York , nu prea reușeam să învăț multe, dar acum, descoperisem că gătitul devenise hobby-ul meu favorit , pe lângă grădinăritul .
Este șase seara , iar Liam intră pe ușă taman la timp când mă aplec cu grijă ținându-mi mâna pe burtă , ca să i-au tava din cuptor .
— Sunt acasă !
Anthos ridică ochii din cărticica lui și sugând biberonului verde , grăbește pasul cu piciorușele lui mici să ajungă la Liam .
— Tata !
Zice el cu glăscior dulce . Liam se lasă pe vine și râde ciufundu-i părul castaniu .
— Și mie mi-a fost dor de tine amice !
Îl sărută pe obraz , apoi vine spre Jinni și face același lucru , la final mă sărută și pe mine . Zâmbesc .
— Cum a fost la muncă ?
— Fain , dar o să cad din picioare dacă nu mă întind puțin !
— Am făcut biscuiți , vrei să-ți fac un ceai ?
— Un ceai ar merge perfect acum !
Îmi sărută burtica .
— Sper că nu i-ați dat dureri de cap mamei voastre ?
Râd .
— Nu , Easton și Olivia nu mi-au făcut probleme !
Zic eu și îmi mângâi burtica .
Liam îl gâdilă pe Anthos cu nasul pe gât iar el râde . Jinni gângurește și capul ei micuț cu un moțoc mic în vârf îl urmărește pe Liam .
Deși pare o pură coincidență , eu și Liam avem patru copii . El spune că cu cât suntem mai mulți cu atât mai bine , dar eu , tot cred că are legătură cu astronomia .
Acum patru ani ... când stăteam amândoi și priveam apusul , mi-a spus că sunt a patra stea ce-a mai strălucitoare . Acum, uită-te la noi , avem patru steluțe mici care ne încântă în fiecare zi cu câte ceva nou .
Mă pun pe treabă , cu un zâmbet larg .
Liam
Nici că n-am putut să fiu mai fericit de atât . Să-mi văd familia , de fiecare dacă când mă întorc acasă e ca și cum aș pășii în rai .
Terminasem mai devreme . Șeful meu , Ralph , este un om minunat , nu-mi vine să cred că reușisem să mă angajez la compania de vânzări din Londra . Iar dacă o țin tot așa ... cine știe poate mă promovează , angajatul lunii .
Nova , e și ea mulțumită . Lucrează ca asistentă medicală în secția pentru copii , însă acum , a luat o pauză pentru că , poartă în ea , alți doi moștenitori pe care i-am conceput împreună .
Pe lângă asta...am reușit să ne stabilim într-un loc sigur, iar acum , suntem fericiți .
Soția mea îmi pune cana cu ceai pe masă în timp ce o țin pe micuța Jinni pe o coapsă iar pe Athos — da , am rămas la acest nume — pe cealaltă .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...