Liam
Dacă e să aleg să trăiesc sau să mor , cred că aș alege să mor . De ce ? . Pentru că cu toții murim la un moment dat și moartea mea se apropie ca un ceas care ticăie .
Am pătruns în lumea lui Carlos Adams . Un mafiot îmbătrânit, dar care își joacă bine cărțile .
Este firesc că nu oricine întreg la cap ar fi de acord cu așa ceva . Dar nimic nu e imposibil ...am reușit deja să i-au legătura cu el și sincer , a fost destul de greu să-i câștig încrederea , mă temeam că planul meu va da greș .
Dar, din tot răul există și un bine .
Carlos Adams are o fiică .
Nu știu cum arată sau ce are în cap , dacă e după intuiția mea , această Nova Adams ar putea fi prăpastia neagră care ar putea să-mi de-a planurile peste cap , dacă e la fel după cum am aflat ...dulce și inocentă n-ar trebui să-mi bat capul cu ea . Însă totuși v-a trebuii să am grijă ce scot pe gură în prezența ei . Dacă o fi vreo mofturoasă și o scorpie enervantă ... cu prima ocazie taică-su îmi pune capac .
Iar eu, nu-mi doresc asta .
Analizez puțin câteva informații pe care agenția mi le-a trimis . La cine ar trebui să am grijă cel mai tare .
Venezio Adams . Pot spune că el e urmașul capului mafiei . Fratele mai mare și de cel care ar trebui să mă feresc .A comis destul de multe pagube cu vărsări de sânge.
Dar nu-mi pasă , dacă reușesc să aplic ce mi-am propus , familia Adams nu v-a mai valora nimic .
Nu că eu aș fi cel rău aici...eu doar respect legea . Dacă e să gândesc puțin , de fapt , eu sunt legea .
Revenind la micuța Nova . Ea nu apare în lista mea de infracțiuni . Cred că Carlos o ține bine ascunsă pe mult prea prețioasa lui fiică.
Serios , n-am reușit să găsesc nici măcar o poză cu ea — literalmente parcă o ține în borta pământului . Tot ce am reușit să aflu e că Carlos Adams are o fiică pe nume Nova Adams .
Dar astă seară urmează să o cunosc . Poate — dacă e să-mi fie cu noroc — întâlnirea o să meargă mai bine decât mi-am plănuit .
Las tableta într-o parte și mă ridic din fotoliul meu confortabil la auzul vocii Laylei .
— Nu crezi că toată treaba asta este puțin... nebună ?
Întreabă ea ținând în mână o tavă cu câțiva biscuiți și o ceașcă de cafea .
Sora mea mai mare și soțul ei s-au retras din agenție acum câteva luni din cauză că Layla rămăsese însărcinată . Ambii au luat hotărârea că dacă se retrag , v-a fi cel mai bine pentru copil .
Deși, eu nu văd rostul .
— Este slujba mea și o responsabilitate pe care mi-o asum . Trei ani la rând agenția încercă să-i de-a de urmă ,iar acum , când am șansa să stau în aceeași încăpere cu el...
I-au un biscuit .
— ... n-am de gând să dau înapoi !
Layla oftează .
— Ești tare încăpățânat, știai asta Liam ?
Ridic din umeri .
— Sunt așa cum m-a făcut mama natură să fiu , și nu mă împotrivesc de loc !
Îmi privesc ceasul de la mâna . Este aproape ora șapte , ar trebui să mă car ca să-mi cunosc noul... ,, șef "
— Liam !
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...