Douăzeci și patru

1.5K 87 0
                                    

Liam

Încerc să nu gem , când degetele ei îmi ating penisul , erect .

Sunt excitat, bineânțeles că, mă excitasem .

Nova e goală deasupra mea și la naiba, sânii ei sunt fenomenali , sunt așa mari și moi la atingere , încât îmi pierd capul doar când mă uit la ei . Plus părul ei blond care îi cade pe umeri până pe spate . Doar eu știu cum mă abțin să nu îi cuprind sânii și- orice parte din corp - cu gura .

Isuse, nu o pot lăsa să mă atingă acolo. Nu încă .

Mă împotrivesc plăcerii pe care o simt acum , și îi pun mâna peste încheietură oprind-o înainte să facă ceva ce ar putea fi greșit .

Gem răgușit , apoi zic :

— Nova ,stai !

Ea ridică privirea spre mine .

— Ce s-a întâmplat ?

— Nu poți să faci asta ! Adică...nu trebuie !

Îi pun mâna pe coapse și o ridic puțin . Mâna ei încă se află în pantalonii mei , și încă are degetele în jurul penisului meu .

— Dar ești excitat ... pot să te ajut așa cum m-ai ajutat și pe mine !

Zice ea , și nu se clintește .

Este greu să gândesc când o femeie sexy ca Nova e de-asupra mea cu mâna în pantalonii mei .

Știu că mai avem timp ,— și da, s-ar putea să mi-o doresc puțin — dar dacă se află de toate astea, risc să o pun și pe ea în pericol .

— Pot să o fac...

Murmură ea și își trece degetul mare peste capul penisului meu, iar eu îmi las capul pe spate gemând.

Isuse, de ce trebuie să fie așa bine când sunt excitat ?

— În regulă...

Murmur eu și o las să-și facă treaba .

Degetele ei sunt așa lungi, fiecare atingere a ei , e ca o adiere plăcută de vânt .

Nova îmi scoate penisul afară și își lipește coapsele de erecția mea. Se freacă de ea puțin, iar căldura moleciunii ei îmi face scula și mai țeapănă .

Rahat,acum încearcă să nu o pătrunzi idiotule .

Când gura ei îmi cuprinde penisul , un alt geamăt îmi scapă și nu pot să nu îmi trec degetele prin părul ei .

Aș spune că ezită la început, dar apoi limba ei începe să îmi lîngă capul, îmi pierd rațiunea .

Îmi înfing degetele în părul ei și îi apăs capul puțin mai mult . Senzațiile astea, mă corup . Nova geme, iar unda îmi vibrează până în testicule .

Bagami-aș , era grozavă !

— Da...scumpo...te pricepi !

Mârâi eu. Și pe bune că se pricepea. Nova îmi suge alene penisul, iar asta mă torturează , apoi îl linge ca pe o acadea .

— Suge-o scumpo...haide ... ești fenomenală !

Nici că îmi pasă de ce se mai întâmplă în jur. Orgasmul vine fără să-mi dau seama, sunt prea distras de ce-mi face fata asta . Totuși n-aș vrea să îmi dau drumul în gura ei .

Îi ridic capul. Buzele ei sunt lucioase și nici când mai sexy . Și vor fi ale mele .

— Îmi pare rău pentru asta ...

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum