Treizeci

1.4K 80 8
                                    

Liam

Isuse Hristoase...ce bine am dormit . Zici că m-am trezit din hibernare . Îmi frec ochii și privesc trupul gol și mic de lângă mine .

Nova . Bagami-aș , uitasem să o duc acasă . După ce făcusem sex — de două ori — am căzut lat și moleșit.

Nici nu știu cât este ora . Nova încă doarme dusă . Capul ei e pe pieptul meu și brațul ei gol se odihnește pe abdomenul meu .

Mâna mea îi atinge o fesă și nu sunt dezamăgit . Dar ar trebui să mă mișc repede până nu dăm de necazuri .

Mă foiesc puțin , asta o face pe Nova să aibă o cută mică între sprâncene .

Era drăguță când dormea . Părul i se resfiază pe pernă , ciufulit și nearanjat - după o seară fierbinte de sex - nici că se putea alt fel .

Încă cu ochii încleiați de somn îmi trec mâna prin păr și răsuflu adânc , dar ceva ca o armă pornită mă face să mă încordez , iar metalul rece care mi se lipește de tâmplă , mă readuce direct pe pământ .

— Neața... agent Cole ...sper că te-ai bucurat de păsărica soră-mi , pentru că asta e prima și ultima dată când ...

Îi dau peste mână și iau arma din sertar . O țineam la mine întotdeauna , și nu plecam fără una, niciodată .

— Încearcă să-ți faci discursurile mai scurte , data viitoare Venezio !

—  Ai pus labele pe Nova , acum e timpul să-ți zburăm creierii !

Din partea cealaltă a balconului , Paul apare ținând și el o armă în mână , îndreptată spre mine .

Și atunci am realizat trei lucruri .

Unu : Dacă muream, muream în chiloți .

Doi : Fusesem prins în capcană de doi indivizi ce sunt rude cu femeia cu care m-am culcat .

Trei : Fie mor încercând să-mi salvez viața , fie lupt și supraviețuiesc și îmi duc planul la bun sfârșit .

Dar din păcate, în situația de acum ... dracu știe ce aș putea face din aceste două opțiuni.

Nova

Ce-i cu zgomotul ăsta ...

Mârâi agasată când ceva îmi gâdilă piciorul . Clipesc somnoroasa .

Un trup înalt masiv...sexy...oh Liam .

De fapt, nu , două trupuri... stai .

Capul blondin al lui Paul îmi apare în vizor .

Ce căuta Paul în dormitorul meu și al lui Liam ? .

Nova dulceață...e timpul să te trezești și să vezi cum îi zboară creierii iubițelului tău...

— Mmm ... ? Cum ?

Îi zboară creierii !? .

Sunt așa buimatică , și confuză , când mă ridic pe fund că abia după un minut jumătate realizez ce se întâmplă .

Venezio... Liam... Paul . Toți cu arme în mână , doar că frații mei le-au îndreptat spre Liam , care stă neclintit cu o mână întinsă spre Venezio , gata să tragă din armă.

— Nova ! Mișcă-ți curu în coa' !

Se răstește Venezio la mine . Îmi trag pătura peste sâni și nu mă mișc.

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum