Treizeci și patru

1.3K 84 13
                                    

Liam

Eram la bucătărie pregătind pâine prăjită și încălzind o cană de lapte .  Nu eram priceput la gătit , dar îmi dădeam silința să fac măcar câte ceva pentru Nova.

Layla tot nu-mi vorbește , dar nici nu îmi interzice să stau în casa ei. 

Oricum nu aveam să stăm pe aici .

Luasem două bilete de avion înainte să ajung acasă . A trebuit să cheltui ceva bani , dar merită pentru a începe o viață nouă .

I-au tava și pun pe ea farfuria cu pâine prăjită și cana cu lapte .

Mă purtasem ca un animal aseară.  Și am impresia că exagerasem puțin , dar nu regretam .

Jett stă pe covorașul ei și se joacă cu capul păpușii . Speram că nu ne-a auzit nimeni cum ne-o trăgeam . Nova se abținea să nu țipe și mi-e îmi era ciudă că nu putea să facă asta mai tare .

Dacă ar fi făcut-o , Layla ar fi auzit și ar fi dat buzna peste noi .

O apuc de obrăjori pe Jett , și rup o bucățică de miez din pâine , apoi mă las pe vine .

— Bago repede micuțo , cât maică-ta nu te vede !

Jett cască gura și îmi bălește pe deget apucând firmitura . Încă nu are dințișori și realizez că nu poate să mestece prea bine . Nu mă deranjează . Din contră , copilul soră-mii era mai drăguț decât ea , avea ochișorii blânzi . 

Mă ridic de jos și i-au tava cu mine plecând în cameră . Din cate știu eu, Nova încă dormea, dar acum e trează și pare palidă .

— Neața !

— Neața...

Murmură ea și îmi zâmbește .

Îi pun tava pe brațe și o sărut pe obraz ea închide ochii lasandu-mă să o sărut.

— Sper că îți place pâinea prăjită , ți-aș fi făcut un burger , dar nu cred că e sănătos să mănânci fast-food de dimineață !

— E perfect ! Mulțumesc ...

Zice ea râzând suav. 

Acum înțeleg de ce m-am îndrăgostit de femeia asta, nu aveai cum să-i reziști , era mult prea dulce și drăguță .

Nova ia în mână o felie de pâine prăjită . Râde puțin când vede scorbitura pe care am făcut-o în miez.

— Am împărțit-o cu Jett !

— I-ai dat nepoțicăi tale de doar o săptămână, pâine prăjită ?

— Nu-ți face griji, s-a descurcat !

Nova scutură din cap amuzată.  Încă nu a mușcat din pâine .

— Nu ți-e foame ?

— Ba da... însă vreau să merg puțin la toaletă , nu știu de ce dar parcă stomacul meu e cu susul în jos ...

Își ține burta .

O rahat . Sigur eu sunt de vină pentru starea ei de astăzi .

— Of , îmi pare așa rău iubito... scăpasem de sub control !

— Poftim ? Nu ! Este doar o stare de greață ... poate că e din cauză că nu prea am mâncat în ultimile zile !

O ajut să se ridice din pat . Nova scoate un mârâit și se lipește de mine .

— Stai...stai să-mi revin !

Zice ea și își pune mâna pe frunte . Trage aer în piept și se așează din nou pe pat .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum