Nova
Ce este ciudat în dimineața asta, e că casa e pustie . Nu l-am văzut pe tata de dimineață și nici Paul și nici Venezio nu și-au făcut apariția . Asta mă îngrijorează .
Dacă i-au luat urma lui Liam ?
Ar trebui să-l previn . Pentru că așa ne-am înțeles , eu îl ajut cu informațiile iar el mă scapă de calvarul ăsta .
Cobor scările și o găsesc pe mama pe canapea uitându-se din nou prin reviste .
— Mamă ... ști unde au plecat Venezio , Paul și tata ?
— Nu știu dulceață, au trebuirile lor !
Asta nu îmi e de ajutor .
— Și... nu ști exact unde s-au dus ? N-au spus nimic de Liam ?
Mama întoarce capul instantaneu spre mine . Încerc să par relaxată și indiferentă de ce tocmai am spus .
— De ce întrebi de Liam ?
— Pentru că...e un trădător, mai ști ?
Mama mijește ochii puțin. Îmi mușc buza și privesc în altă parte .
— Scumpo, ce ai pățit la gât ? Doamne, unde te-ai lovit ?
— Poftim ?
Întreb eu confuză și îmi pipăi gâtul . Mama lasă revistele de-o parte și vine repede la mine luându-mi obrajii în palme și sucindu-mi capul când în stânga când în dreapta .
— De unde ai asta ?
— Ce să am ?
Întreb eu foarte confuză .
Ce aveam pe gât? O doamne sper că nu-i vreo tarantulă sau ceva de genul . Mă și ia cu fiori .
— Nova... dulceață , ce-ai făcut aseară ?
— Ăăă... duș !
O îndepărtez pe mama și plec repede în baie . Mă uit în oglindă observând ceva roșu și mic deasupra claviculei .
O firar să fie Liam !
Îmi lăsase un semn , și eu nici măcar n-am observat . Cum explic asta în fața mamei . Trebuie să găsesc o minciună potrivită .
— Scumpo ?
— Da mama ...este... păi aveam un coș și l-am spart,cred că s-a înroșit!
Speram să înghită minciuna .
Din fericire, mama mereu ia lucrurile credibile și auzite de la oricine ca un răspuns adevărat .
— Of , și de câte ori ți-am spus, lasă-le să treacă de la sine !
— Așa e ,scuze !
Zic eu așteptând să iasă din baie .
Ies și eu plecând în cameră . Peste două ore am cursurile de balet iar Paul trebuie să se întoarcă până atunci , îl pot seca de întrebări despre planurile pe care le face tata și dacă Liam are vreo legătură în ele .
Până atunci, îmi i-au telefonul și tastez :
Eu : Mi-ai lăsat un semn... mama aproape că a bănuit ceva ! Data viitoare să fi m-ai grijuliu !
Liam îmi răspunde peste două minute .
Liam : Data viitoare ? Deci ți-ai m-ai dorii asemenea întâlniri cu mine ?
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...