Douăzeci și unu

1.4K 89 4
                                    

Liam

Ceasul ticăia în timp ce eu mă uitam pur și simplu într-o foaie , a cărui ordin nu-mi convenea de loc .

Nu pot să cred că mi-a făcut asta ! Știam eu că n-ar fi trebuit să-i spun nimic . Puteam pleca pur și simplu , fără vreun cuvânt .

Layla . Ea chiar nu poate să stea locului și să-și crească copilul ne născut ? . Înțeleg că își face griji pentru mine, dar la naiba, am douăzeci și șapte !

Acum, prin simplu fapt că Layla i-a spus lui Trey de plecarea mea de aseară , acum sunt suspendat de titlu de agent !

La dracu' ! .

Mai bine de zece ani petrecuți în agenție, și acum , sunt dat afară , pentru că nu am vrut decât să mă asigur că cineva la care țin este în siguranță ? E o prostie ! .

Trey stătea în fața mea cu mâinile în sân așteptând să vorbesc . Pare nemulțumit și poate și puțin supărat .

— Poți să explici ?

Întreabă el în cele din urmă .

Strâng foaia în pumn.

— Nu mă poți da afară ! Sunt unul din ce-i mai buni agenți !

Izbucnesc eu .

— Așa e , dar nu-mi prea convine plimbarea asta de la agenție la casa dușmanului.... ești suspectat Liam !

— Suspectat ? De ce , de omor...de asigurarea unei ființe umane !

— De complot !

Mormăie Trey iar eu mă încrunt .

Ce rahaturi împuțite sunt astea ?!  . Nu știu ce-i spusese Layla...dar cred că ar trebui să discut alt fel cu sora mea , practic îmi distruge șansele să o recuperez pe Nova !

Ce ar mai trebui să fac ca să dovedesc că fata aia este alt fel, și că n-are nici o legătură cu planurile lui taică-su ?!

— Nu complotez cu nimeni ! Isuse Trey, doar nu crezi că aș trăda agenția ?

O tăcere asurzitoare se lasă în biroul lui . Eu și Trey ne privim câteva minute îndelungate. Parcă totul devenise sub o presiune uriașă , și nu-mi plăcea că mă simțeam încordat .

— Cui îi trebuie toate astea Cole ? De ce ai pleca pe furiș la fică-sa ? Nu ști ce gândește, dacă chiar în momentul ăsta varsă tot ce i-ai zis tu ,lui taică-su ?

— Nova nu ar face așa ceva ! O cunosc mai bine decât tine Trey !

Și în plus...eram preocupat de alt ceva de cât să vorbesc despre agenție cu ea . Îmi pierdusem puțin capul aseară, dar nu e vina mea , ea era acolo , goală într-un prosop...era sexy și n-am putut să rezist ... sunt bărbat , noi nu avem sâni și chestii de-a astea ca la femei . Ea este femeie... și una destul de frumoasă...la naiba, pur și simplu am vrut să o fac , nu trebuie să dau explicații .

— De unde ști că poți avea încredere în ea , Liam ? Taică-su este...

— Dă-l dracu ! M-am săturat să o tot judecați după taică-su !

Trey ridică o sprânceană apoi pufnește .

— Ce interesant... ți s-au aprins călcâiele după ea ?

Îmi dau ochii peste cap .

— Nu e adevărat , pur și simplu mă irită groaznic că o judecați !

— Mhm...

Mormăie Trey și ia o gură de cafea .

— ... ști că nu poate să fie a ta ! Fata aia poate fi periculoasă !

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum