Nova
Isuse Hristoase, bărbatul ăla ! Nu pot să cred ce s-a întâmplat . Și cel mai grav, cum de am putut să-l las să mă sărute ?
Sunt dezamăgită de mine însămi , credeam că pot mai mult de atât , credeam că pot să-i fac față... și să rezist la un amărât de sărut !
Am arătat că sunt slabă .
Nu mi-am dorit să mă port așa cu Liam , mă doare îngrozitor , să știu că sunt despărțită de el , dar nu pot nici să-l iert pentru că m-a mințit în legătură cu identitatea lui .
— Ce ți-a luat atât !?
Se rastește Paul când urc în mașina lui .
— Am stat de vorbă cu Rosie ...
Murmur eu .
Mințeam de dragul lui Liam , pentru că știam că tata, Paul și Venezio , pun ceva la cale și este implicat și el .
Ascundeam adevăruri,pe care el nu le merită.
— Are țâțe mari ?
Îmi dau ochii peste cap .
— Are iubit !
— Nu asta a fost întrebarea mea !
Paul pornește motorul mașinii .
— Oricum , ce ar mai conta pentru tine , dacă Rosie are iubit !
— Asta nu-i o problemă pentru mine !
Oftez .
De parcă i-aș zice lui frate-miu, despre sânii prietenei mele . Și da , avem dreptate , am început să fac întinderi împreună cu Rosie și am început să ne cunoaștem mai bine .
— Ce s-a întâmplat cu Danille ? I-ai cedat-o lui Venezio ?
— Nu chiar... însă am avut o micuță ceartă , i-am zis că nu o să i-o mai trag !
— Ce bine !
Mormăi eu .
Paul se strâmbă .
— Pe naiba , nu-i deloc bine... Danille are cupe mari !
— Și ce ?
Paul se uită la mine de parcă i-aș fi reproșat ceva îngrozitor sau vreo insultă .
— Îmi plac femeile cu cupe mari sorela , nu degeaba ești una din favoritele mele !
— Sunt sora ta prostovane !
— Asta nu se pune !
Scutur din cap și refuz să mai vorbesc cu el . Îmi mut privirea îndrept privirea spre geam și rămân aprofundată până când ajung acasă .
*:・゚✧*:・゚
Când m-am schimbat din costumul de balerină am observat o pată umedă între picioare .
Rahaaat , nu pot să cred .
El e de vină pentru asta . Mă excitasem din cauza lui și a sărutului ăluia nenorocit.
— FUTUI !
Urletul lui Venezio mă face să ridic privirea de la pata de umezeală dintre picioare .
— La dracu' iar sângerez !
Venezio intră în camera mea neanunțat . Îmi acopăr coapsele cu o pernă pentru că port chiloți tanga . .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...