Liam
Un lucru care l-am aflat despre Carlos Adams, era că, omul probabil avea probleme grave la cap .
Și îmi e din ce în ce mai greu să înțeleg care îi e următorul pas .
— Nu la cap !
Exclamă Alissya privind-ul pe Venezio care tocmai ce ia ars un pumn în gură celuilalt frate al său , Paul .
Tot ce face Carlos e să fumeze liniștit o țigară,pe când Alissya stă cam încordată .
Habar n-aveam de ce se băteau ca proștii , dar din câte am înțeles, așa își cântăreau ei forțele .
Este prezent și... logodnicul lui Nova aici și nu pot să nu observ că o tot pipăie pe la fund .
Era un pervers, nu încape îndoială , dar ce mă deranjează — și e ciudat — e că Nova nu a zâmbit absolut de loc azi , și nici nu a mai vorbit cu mine de aseară .
Dar nu contează , sunt aici cu alte treburi , nu ca să o pun pe ea în principiu .
Chiar dacă jucam rolul de gardă de corp...asta nu înseamnă nimic. Nu a însemnat nimic nici când i-am cumpărat burgeri...o făcusem din pură milă , nimic m-ai mult , doar milă .
Stăteam la câțiva metri depărtare de Nova asigurându-mă că, logodnicul ei nu întrece măsura prea mult. Era clar că nu-i plăcea să o atingă, de vreo patru ori ia dat mâna la o parte iar el surâdea și o trăgea și m-ai aproape de el .
— Ești așa slab, că dacă i-aș fi tras unui pui, și el al riposta mai bine !
Mormăie Venezio amuzat pe sub barbă însoțit de un râs gutural .
E ciudat că îi vine să se hlizească într-un asemenea moment , era plin de sânge pe la gură .
— Nu cred că am înțelese gluma , fratelo ! Ce ar fi să-i mai spui asta o dată, pumnului meu ?
Și poc . Pumnul lui Paul îi pocnește moaca de sânge lui Venezio .
— Am lucruri mai bune de făcut decât să ascult ce are de zis veriga slabă a familiei !
Nova închide ochii și își trece mâna prin păr .
— Doar gura e de tine Paul ! Să văd mai mult sânge !
Țipă Venezio și cu un rânjet scoate o armă din spate .
Mă uit la Carlos, să văd cum reacționează la faptul că fiul lui este amenințat de celălalt cu o armă .
Perfect calm .
— Venezio dragule, las-o mai moale cu scamatoriile !
Intervine maică-sa cu glas dulce , dar nimeni nu o băga în seamă .
— Las-o baltă, Venezio !
Nova se desprinde de Jamenson și se apropie de fratele ei .
— Nova, dulceața mea, vino înapoi !
— Las-o să se ducă Alissya... să vedem dacă are tupeu !
Spune Carlos și îi aruncă o privire lui Venezio iar el rânjește . Paul o dă la o parte spunând :
— Cără-te de-a ici !
Nova îl plesnește peste mână încruntată .
— Nu-mi zici tu mie să mă car , sunteți doi incompetenți care se bat ca doi...
Nu mi-am dat seama ce avea să urmeze.
Venezio a prins-o pe Nova de talie și a lipit-o de el punându-i arma lipită de tâmplă .
CITEȘTI
PLAN A
RomanceNova Tatăl meu crede că poate să mă țină sub controlul său toată viața . Dar greșește. Masca de fiică dulce și amabilă pe care o afișez întotdeauna , ascunde de fapt , păcatele și imperfecțiunile mele . Urăsc când ești obligat să faci ceva ce tu nu...