Cinci

1.7K 107 10
                                    

Nova

Îmi aranjez balerinii ast fel în cât să nu mă deranjeze când calc .

Nu suntem multe fete la curs , asta pentru că , atunci când tata deja era disperat de rugămințile mele și convingerile mamei de a face balet , mi-a cumpărat un curs aparte , unde să nu fie prea multă lume .

Carlos Adams , se teme ca nu cumva mult prea ,, iubita " lui fiică , să nu zică ceva și să-l demaște .

Și da , partea cu ,, mult prea iubita lui fiică " este una sarcastică . Tata mă tratează ca orice alt obiect feminin din casa asta .

Pentru el și în general, pentru partea masculină care predomină mai mult în familia mea , femeile sunt văzute inferioare și bune doar la... treburi care oferă plăcere .

Nu mă miră că tata a făcut trei copii cu mama . Primii au ieșit băieți , așa că...ce s-a gândit , poate și a treia oară o să fie cu noroc . Nu prea l-au agreat zeii .

În fine , aici la cursuri , pot da uitării lucrurilor și evenimentelor care se petrec acasă .

Baletul este singurul lucru pe care îl fac cu adevărat din dorință .

— Chiar nu înțeleg cum reușești să stai în halul ăsta, mă mir cum de nu îți pocnesc coapsele !

Zice Rosie , colega mea de la curs privind felul în care stau așezată pe podea cu picioarele în lateral desfăcute .

— Mama mea , mă trimitea în fiecare dimineață să fac gimnastică ...sunt flexibilă !
— Norocoasă ești !

Mormăie ea .

Mă bucur că nu știe din ce familie provin , pun pariu că, Rosie , nu mi-ar mai vorbi așa drăguț nici într-un car de ani , și nici nu ar mai fi la acest curs cu mine .

Sper ca, norocul meu să nu fie ghinionul altora.

— Ți-ar plăcea ca data viitoare să facem câteva întinderi împreună ?

Întreb eu cu un licăr de speranță în ochi .

— Sigur de ce nu ?

Da ! Este grozav , prima mea prietenă ! . Într-un fel...dar o dată ce vom face întinderile împreună, eu și Rosie o ne împrietenim.

Asta dacă nu cumva Venezio află .

O să o seduce , o să o folosească și după o să-mi strice prietenia . Așa funcționează lucrurile .

Am incercat să mă împrietenesc și cu Danille , și ce s-a întâmplat ? Am aflat că se culcă cu unul din frații mei , sau el se culcă cu ea ....of , nu contează , tot aia e .

— Trebuie să plec, iubitul meu mă așteptă de zece minute afară ! ...

Râde într-un mod plăcut .

— .... în ultimul timp Marco e tare supărăcios atunci când întârzii !

Îi arunc un zâmbet micuț .

— Atunci, ar trebui să pleci ! Ne vedem joi !

— Pe tine vine să te ia cineva ?

Speram să nu mă întrebe .

— Da, vine fratele meu ...

Am mințit știu , dar nu pot să-i spun lui Rosie că tatăl meu a angajat o gardă de corp , pentru a mă proteja — deși nu prea am avut nevoie .

— În regulă atunci , salută-l pe fratele tău din partea mea !

— Bine ...pa !

Rosie îmi face cu mâna și chiar în momentul ăla răspunde la telefon râzând și spunând dulce : vin imediat scumpule .

PLAN A Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum