.
.
.Bulamazsan anlarım ben görünürken kaybolanım.
.
.
.Şafak.
Ses kaydını atıp bir daha asla dinlemek istemediğim için kendimden silerken Balez'den gelecek herhangi bir mesaj bekliyordum.
Yaklaşık beş dakikadır.
En sonunda uykuya dalma olasılığını düşünerek telefonumun ekranını kapatarak komodinin üzerine koyup, uzandığım yatakta yan döndüm.
Balez'in anlattığı şeyler bende pek bir etki bırakmasa da aklıma annem ve Güneş'im gelmişti. Onlar aklımdan hiç çıkmıyordu zaten. Bu yüzümde ufak bir tebessüm oluştururken odaya yaklaşan adım sesleriyle uzandığım yerden doğruldum.
Lanet olsun yine ne istiyordu bu herif?
Kış ayının çetin ayazı umrunda değilmiş gibi sadece altında şort ile gezen babaya ters bir bakış attım. Yüzü iyice çökmüş, çok yaşlanmıştı.
Daha da beter olsundu.
"Kime ses kaydı attın?" Harfleri yuvarladığına göre yine ayı gibi içmiş,benimle tartışmaya karar vermişti. Gece gece onunla hiç uğraşamazdım. Üstelik sabah uykusuz kalacak olmam beni sinirlendiriyordu. Ne diye uyumadıysam? Yüzüne boş boş bakmaya devam ederek sorusunu cevapladım. "Öğrenince eline ne geçecek aptal herif?"
"Sikik sikik konuşma da düzgün cevap ver." Tökezleyerek ama hızlı adımlarla yatağın yanına gelip telefonu alacakken ondan önce davranıp telefonu kaptığım gibi geri çekildim.
Bana dokunamayacağını biliyordu.
Dokunduğunda ne olduğunu da.
Ve bu onu deli ediyordu.
Öfkeyle yüzüme baktığında onu daha çok sinirlendirmek için alayla güldüm. Tartışmak mı istiyordu? O zaman kesinlikle tartışacaktık.
Dengesizliğin yine üstünde Şafak.
Elini kaldırıp üstüme geldiğinde seri bir şekilde yataktan kalktım. Kolunu kavrayıp onu duvara çarptığımda apartman da ki diğer insanların rahatsız olduğunun bilincindeydim. Ancak onlar,karşımda bana öfkeyle soluyarak bakan bu göt herifin hallerine çoktan alışmışlardı.
"O bana kalkan elini çok güzel kırarım. Daha önce yaptım. Unutmadın." Dedim dişlerimin arasından. Bu adama sinirlendiğim için kendime sinirleniyordum.
Ondan nefret etmemem lazımdı.
Nefret de bir duyguydu ve benim ona karşı hiçbir şey hissetmemem lazımdı.
Duvara yasladığım ve sıktığım için morarmış kolunu indirerek elimi üstüme sürdüm. "Şimdi odamdan siktir git."
...
Balez: Günaydın (07.32)
Balez: Dün uyumuşum ben. Yazamadım o yüzden
Balez: Baya erken kalktım bugün de. Benden beklenilmeyecek hareketler bunlar.
Balez: Teşekkür ederim bu arada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor)
Teen FictionSiz: Belki de tilkiler sevgiye açtır Şafak Siz: Onlara sevgi vermeyi denedin mi?