4.598 beğeni.
demirdainty Tekrar yaz gelsin.
Bu gönderinin yorumları sınırlandırılmıştır..
.
.Keyifli okumalar.
Dakikalardır yüzümü inceleyen Şafak muhtemelen onu görmediğimi sanıyordu ama bilmediği bir şey vardı ki insanlar yanlarında olup bitenleri de görebilirdi. Diken üstünde oturuyordum ve anladığımı anlamasın diye mimik yapmamaya çalışıyordum. Film izlemeyi teklif ettiğimde kabul etmişti ama izlemek yerine beni izlimeyi tercih etmiş gibi gözüküyordu.
Hoşuna gitmediğini söyleme.
"Televizyona odaklanır mısın?" Dedim en sonunda dayanamayarak.
"Hayır odaklanmam. Ayrıca gizlice bakmaya çalışmıyorum bu kadar gerilmene gerek yok." Yüzümün mosmor olduğuna emindim. Boğazımı temizleyerek yanımda duran kumandayla televizyonu kapatıp Şafak'ın kucağında uzanan Kar'a ters ters baktım.
Hain kedi,beni görünce köşe bucak kaçıyordu. Şafa'ı görünce koşarak gelip kucağına çıkmıştı. Üstelik onu daha yeni tanımıştı!
"Kedine düşman olduğunu düşünmeye başladım." Dedi şüpheyle gözlerini kısıp.
"Asıl o bana düşman." Diyerek kollarımı göğsümde bağladım. Gerçekten şaka gibiydi.
Anlattıklarından sonra konuyu kapatmak istemiştim. Hem bu onun için çok daha iyidi. Gözlerim ağlamaktan acıyacak hâle gelmişti. Sarıldığımda bir şey demese bile bunu beklemediği iki saniyelik olsa da donup kalmasından belliydi. Küçük yaşlarından itibaren sevgi görmeden büyüdüğünü anlamak zor değildi. Ailesinden görmediği sevginin daha da fazlasını ona verebilirdim. Ailesi de olabilirdim. Yeter ki istesindi.
"Kesin evde işkence görüyor yavrum." Kedinin başını okşamaya devam edip gözlerime baktı. Ben zaten ona baktığım için göz göze geldiğimizde telaşlansam da tepki vermedim.
"İkiniz bir oldunuz benim üstüme mi geliyorsunuz?" Dedim Firdevs Hanım edasıyla.
"Hayır gelmiyoruz. Bence, bu sinirle evde Kar'ı tokatlıyorsun. Değil mi babacığım?" Diyerek kedinin çenesinin altından tutup kaldırarak yüzüne bakmasını sağladı.
Pardon?
"Tokatlamı-" Dedikleri aklıma dank ettiğinde cümlemin devamını getiremeden durdum. Babacığım mı demişti?
'Evlenelim' dedi bence.
O da yeni fark etmiş gibi gözüküyordu."Ben Tekila'ya öyle diyorum da. Alışkanlık olmuş." Dedi kısa bir süreliğine bana bakıp Kar'a geri dönerek.Kedisi mi vardı?
Bu günlük bu kadar bilgi yeterliydi. Daha fazlasını aklım kaldırmayacak,beynim bunalacaktı.
"Kedim Bars'ın yanında. Çocuklarımı birileri çalıp duruyor. Köpeklerle Giray,kediyle de Bars ilgileniyor genelde. Benim fikrimi bile almadan eve girip alıyorlar piçler." Sabır ister gibi nefes aldıktan sonra Kar'a dikkat ederek kalçasını hafifçe kaldırıp eşofmanının cebinden sigara paketini çıkardı. En normal hareketi bile nasıl oluyordu da çok etkileyici görünüyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor)
Teen FictionSiz: Belki de tilkiler sevgiye açtır Şafak Siz: Onlara sevgi vermeyi denedin mi?