Ay şimdi ben aklımda ki gibi bir resim bulabildim ama arka tarafı ağaçlık alan düşünün lütfen. Bir de beraber oldukları resimlerde temsili olarak düşünün. Zaten bunu söylemiştim.
.
.
.2.870 beğeni
balezldn.kym Sevdim bunu
1.321 yorumu görtahsin Şöyle poz versem maymun gibi çıkacağım gerçeği
serdar LEJOWJEOWJOWWJOQderya Oha bunlar sevgili mi?
talha Evet
ismailykadamdır Niye yan yana resim çekildiler diye sevgili olmak zorundalar mı?
sude Zaten sevmiyordum bu kızı. Şimdi daha da itici geliyor.
balezldn.kym Takip etme o zaman Sude. Sabah akşam benim profildesin.
omer Kız takıntılı manyak çıktı Rıza Babasafak.nynr sizi takip etmeye başladı.
.
.
.Düşmemek için iki kat dikkatli olarak Aybars'ın uzattığı kolunu kavrayıp sıktım.
"Koparırsan yardımcı olamam." Dese bile umursamayıp yavaşça arabanın yanına gitmeye başladım. Diğerleri patenlerini çıkarırken bende arka koltuğa yerleşip Nefin'i izleyerek aynısını yapmaya çalıştım.
"Merak etme o başının çaresine bakar." Diyerek beni rahatlatmaya çalışan Demir'e tebessüm etsem bile hâlâ endişeliydim. İki dakika önce çok mutluyken şimdi gerginlikten ölmek üzere olmam beni bir tık korkutuyordu çünkü geçen onca yılın ardından,ani duygu değişimlerinin psikolojime ve ruhuma iyi gelmediğine emindim.
"Ben Balez'i evine bırakıyorum Demir burası sende." Demir Aybars'a dönüp 'tamam' der gibi kafasını sallayıp şoför koltuğuna oturdu. Çıkardığım patenleri yerine koyup ayakkabılarımı giydikten sonra arabadan indim.
Beni eve değilde Şafak'ın yanına götürse olmaz mıydı? Hem zaten benim evim onun yanıydı.
...
Giderken olduğu gibi motorla gelmiştik ama bu sefer Aybars biraz hızlı kullanmıştı. Yağmurun hâlâ devam etmesi ve yerlerin bu nedenle daha da ıslanması kayma ihtimalimizi çokça arttırsa bile o bunu umursamamış,uyarmama rağmen hızlı sürmeye devam etmişti. Eve kadar dayanamayacağımı anlayıp beni yurda bırakmasını istemiştim. Hem bu sayede Kar'ı da almış olurdum. Tereddüt etse de en sonunda beni yurt binasının önüne bırakarak dikkatli olmamı söyleyip hızla gözden kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor)
Teen FictionSiz: Belki de tilkiler sevgiye açtır Şafak Siz: Onlara sevgi vermeyi denedin mi?