3.4

308 33 47
                                    

Taslak kaydetme işi de yalan oldu gibi :)

Bu arada ben Şafak'ın modelini ayarladım. İnstagram'a sighkee yazarsanız oradan bakabilirsiniz.

.
.
.

   3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   3.234 beğeni
   safak.nynr Bakma öyle.
   2.890 yorumu gör

   aybrs.smsk Ben imam değilim. Bakabilirim.
         oya Senin de şöyle bir foton gelir mi?

   ezel.myd Evlilik düşünür müsünüz?
           safak.nynr Gelin Balez ise neden olmasın?

   pelin Gerçekten sevgili yapmış... Senden bunu beklemezdim Şafak. Yazıklar olsun.
         selin Fark ettiysen bazı erkeklere yanıt vermiş ama kızların hiç birine yanıt vermemiş.
       fatih Adam sevgili yaptı diye ırkçı oldu amk

    musa Telefon eli kadar aq

.
.
.

Aslında Şafak'ın mesaj atarak beni bir yere çağıracağını ve üstüne de beni sevdiğini söyleyeceğini üç kaç ay önce ki halime söyleseydiniz-böyle bir imkanınız olsaydı-asla inanmaz, güler geçerdi.

Lisede aynı okulda olduğumuzu söylemişti ama ben onu lise de değil,kaykay parkurunda şarkı söylerken tanımıştım. İlk başlarda o yolu sadece evime giden kestirme bir yol olarak kullanıyordum fakat gün geçtikçe ve onun sesiyle daha da büyülendikçe isteyerek o yolu kullanmaya başlamıştım. Sonra içim onu daha fazla dinleme isteğiyle dolup taşmıştı. Onun benden haberi yoktu muhtemelen çünkü şarkıya giriş yaptığı anda gözlerini kapatıyor,kimseyle göz göze bile gelmiyordu. Nedense kendini sürekli geri planda tutması, kulaklıkla şarkı söyleyip belki de sesini hiç duymaması sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

O gün yanıma Elçin denen kız gelmeseydi ve bana,ona yazma fikrini vermeseydi yanına gidip her şeyi söyleyecektim. Cesaretim elbette ki vardı. Belki de yoktu.

Kulaklıkla şarkı söylemesinin altında bir şeylerin olduğuna oldukça emindim ama onu sıkmak istemiyordum. İstediğinde gelir,beni karşısına alıp her şeyi anlatırdı.

"Kız Şafak'ın yüzünü incelemekten bizi dinlemiyor ki." Yaman'ın sesiyle anında silkelenip gerçek hayata döndüm. Daldığım  yerin siyah irisler olduğunu fark edip gözlerimi bir kaç kere kırpıştırıp keyifle kıvrılan dudağına baktım.

"Gözümün önünde birbirlerini seviyorlar." Aybars'ın muhteşem Bihter taklidi ile çekinerek önüme döndüm.

Ne diye herkesin içinde ona bakakaldıysam.

"Utandırmayın ya kızı." Neredeyse Demir'in kucağında oturan Mısra'ya minnet dolu bakışlar gönderdim.

Kim olsa Şafak'a bakar yani. İnsanlık hali.

Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin