4.0

251 36 25
                                    

.
.
.

   7

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   7.843 beğenme
    balezldn.kym Şafak kibar feyzo olmaya karar   vermiş. @safak.nynr
    1.134 yorumu gör

      safak.nynr Benim telefonumda bile olmayan resimlerim neden millette gezip duruyor
        yaman.saymz Millet????

       demirdainty Balez üstte ki yorumu okursan Şafak'ın seni sevmediğini görebilirsin
           safak.nynr Siktirin lan
                     balezldn.kym Yalan mı???

     bahar Çok yakışıyorlar.

     murat Manitasına millet demeyen de biz sevgiliyiz demesin
        safak.nynr Hepiniz bu anı mı bekliyordunuz?

.
.
.

Şafak

Dalgın bir şekilde sigaramdan nefes çektiğimde Balez hemen yanımda yürüyor,kolu arada sırada koluma çarpıyordu. Ben dümdüz yürüsem de o her çarptığında hafifçe ileriye gidiyor,sonra adımlarını tekrar yavaşlatıyordu. Bu döngü bir kaç kere tekrarlamıştı. Kolumun yine çarptığını hissetmemle Balez'in geriye gitmesi bir oldu. Yanımızdan geçen grup Balez'e çarpacakken-aslında Balez onlara çarpacakken- belinden tutup kendime doğru çektim.

"Uslu uslu yürüsene. Adam mı yiyorum ben?" Dedim sinirli gibi yaparak. Gerçekten sinirlendiğimi sanıp kafasını kaldırdığında omzuma bile gelmeyen boyu sayesinde yüzünü net görebilmiştim. Çatık kaşları ifademi gördüğünde eski halini alırken aramızda kalan elini nereye katacağını bilememesi beni güldürmüştü.

"Gülme. Rahatsız olursun diye yapıyordum." Bu sefer benim kaşlarım çatılmıştı. Ne diye sürekli incecik ip üstünde yürüyormuş gibi davranıyordu?

"Sevgimi net hissettiremediğimin farkındayım ama yanımdayken bu kadar gerilmeni istemiyorum." Dedim sabit bir ses tonuyla. Aynı adımları atan ayaklarımızı izlerken cevap vermemesi oldukça sinir bozucuydu. Yine de sessizlik olmasına müsaade edip bende ağzımı kapalı tuttum.


Balez

Sessiz yürüyüşümüze mola vermemize Demir'in araması sebep olmuştu. Şafak'ı arayıp kuzenine bakmamız için ricada bulunmuştu. Şafak'ın tersleyip 'Senin ne işin var?' demesini beklesemde sorgulamayarak kabul etmişti.

"Uykusu mu geldi acaba?" Ağlamaya devam eden Lara'ya merakla bakan Damon ve Harley Şafak'ın önüne oturmuş kucağında ki muhtemelen ilk defa gördükleri bebeği dikkatle inceliyorlardı.

"Demir çıkmadan önce uykusunun olabileceğini söylemişti." Dedim düşünceli bir şekilde. Tekila oturduğum koltuğa zıplayarak yanıma kıvrılarak uzanmış,etrafa bakıyordu. İlk başta Damon ve Harley ona saldıracak sansam da beni yanıltarak yanına bile yaklaşmamışlardı. Zaten alışmış olmaları gerekiyordu.

"Nasıl uyur acaba? Ninni söylesem susar mı?"

"Bilmiyorum ki. Daha önce hiç bebek bakmadım. Uyur ama sanırım. Gel otur buraya." Diyerek elimle Tekila'nın oturmadığı tarafı gösterdim. O tarafa oturmadan önce Tekila'yı kaldırdığında kaşlarımı çatıp "Ellemesene hayvanı." Dedim.

"Tüyleri çok dökülüyor. Bebeğin boğazına kaçar." Tekila koltuktan atlayıp köşede onun için katılmış olan yastığına oturdu. Kaşlarım gevşerken Lara'ya bebek demesi garip gelmişti.

Yanıma yayılarak oturdu. Ardından Lara'yı kucağında yan yatırarak uyuması için rahat bir pozisyona getirdi.

Bebeğimin güzel gözleri varmış.
Işıl ışıl parlarmış.
Bebeğimin güzel gözleri varmış.
Işıl ışıl parlarmış.

Annesi ona hep bakarmış.
Ninni söyler sallarmış.
Annesi ona hep bakarmış.
Ninni söyler sallarmış.

Lara'nın sesli ağlayışları artık derin nefes seslerine dönerken ben Şafak'ı hayranlıkla izliyordum.

"Sakın bana uykunun olduğunu söyleme." Diyerek ninniyi söylemeye devam ettiğinde "Peki. Söylemem." Diyerek kafamı dizine yasladım. Şaşkın bakışları bendeyken yan döndüm ve dizlerimi kendime çekerek cenin pozisyonu aldım. Gözlerim kapanırken duyduğum son şey sessizce mırıldandığı ninninin devamıydı.

Melek bebek.
Uyusunda büyüsün.
Melek bebek.
Tıpış tıpış yürüsün.

Bölüm sonu.

Bu sefer masum bir ninni söylemeliydi bence. Lara bir küçük aslancık dinlemeye katlanamayabilir.

Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin