3.0

312 41 39
                                    

Bayadır texting bölümü yazmıyorum. Kurgu düz yazıya döndü resmen :)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ^^

.
.

2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.874 beğenme
yaman.saymz Bundan sonra yerin sadece burası
1.980 yorumu gör

yavuzselim Şu kadar sevilsem yeter.

rengin Tatlılıkları şaka mı?

sevgi İlk defa doğru kitleye düşmüş.

.
.
.

Aybars (İki sene önce)

Ellerimi kulaklarıma daha fazla bastırıp burnumu sertçe çektim. Sesini duymak istemiyordum.

"Bundan da alalım Aybars!"

"Aybars ya deme öyle."

"Ben bu şarkıyı çok seviyorum biliyor musun? Biraz hüzünlü ama olsun. Sende sev bu şarkıyı."

"Aybars git başımdan konuşmak istemiyorum."

Bana Aybars demesini istemiyordum.

" Bars seni çok seviyorum hiç unutma olur mu?"

"Çok özledim seni Bars. Bugün yanıma gelsene."

"O doktoru ben hiç sevmedim Bars. Başkası ilgilense olur mu ki?"

Yanağımdan çeneme ilerleyen gözyaşlarına içimden söverken ellerimi kulaklarımdan çekip yanaklarımı sildim. Çöktüğüm yerden başımı dizime yaslayacakken odanın kapısı açıldı. Şafak'ın elinde ki tepsiye ters bakışlar atıp alnımı diz kapağıma yasladım. Ağlamak istemesem de lanet gözyaşları beni dinlemiyordu.

"Bars yapma-"

"Sesini kes Şafak. Söylediğin hiçbir şeyi dinlemeyeceğim." Dedim lafını keserek. Tekrar burnumu çektiğimde elinde ki tepsiyi yanıma kattığını göz ucuyla gördüm. Ardından ise tam karşıma diz çöktüğünü. Başımı kaldıracakken kollarını etrafıma sardığında bir an duraksadım ama kafamı göğsüne yaslayarak ona biraz daha yaklaştım. Kaç gündür bu hallerimi çekiyordu.

"Üç gündür doğru düzgün birşey yemedin Bars. Ne olur biraz atıştırsan?" Çenesini saçlarımın arasına kattığını hissettiğimde derin bir nefes aldım. Beni yatıştırmak için bir şeyler söylemiyordu. Ağlamamı engellemiyordu. Aksine olduğum odaya bile girmemeye çalışmıştı. Artık gözyaşımın olduğundan bile şüpheliydim.

"Bıraktı beni... Çok bencil o Şafak. İnanıyor musun ya? Aylardır savaştığı hastalık bile onu benden alamadı. Kendi canına kıydı. Canıma kıydı Şafak." Kolları daha fazla sıkılaştığında karşılık verecek halim bile yoktu.

"Üç gün kalmıştı lan. Üç gün. Çok istiyordu kedimizin olmasını. Onu bile bıraktı." Dedim kapının önünde yere uzanan Gofret'e bakarak. O bile farkındaydı sanki. İlk geldiğinde oradan buraya zıplayan kedi,şimdi bulduğu ilk köşede yere uzanıyordu.

"Seni çok iyi anlıyorum Bars. Su,sen varken hayatı severdi. Birden böyle yapması açıkçası... Tuhaf." Ellerini koluma katıp bedenimi geri çektiğinde yüzüm, yüzünün hizasındaydı. "Bulacağız onları. Bunu kim yaptıysa, yapmasına kim neden olduysa bulacağız Bars. Bana güveniyor musun? Güveniyorsun. O zaman şimdi o yemeği ye. Yoksa ne ben bu işin arkasında kimin olduğunu bulurum,ne de senin bulmana izin veririm."

Balez

Siz: Sormayacağım,sormayacağım diyorum ama sormam da lazım yani. (00.09)

Şafak: Sormaya çok çekiniyorum ama ne oldu? (00.11)

Siz: Niye uyumadın sen? Uykun vardı giderken.

Siz: Gerçi ben niye bu saatte yazdıysam?

Şafak: Mesaj sesine uyandım. Sorun bu değildi sanırım?

Şafak: Ve hayır özür dileme. Telefonun sesini kısmamak benim hatam. Sor hadi.

Siz: Ay kusura bakma gerçekten. Ben böyle aklımda kalınca sormadan edemedim.

Şafak: Dinliyorum

Siz: Aybars'la aranız düzeldi mi? Yani en son kavga etmiş gibiydiniz. Gerçi etmemiş de olabilirsiniz. Evde aranız iyi gibiydi.Yani banane ki ettiyseniz de. Ben sadece merakımdan soruyorum.

Şafak: Hmm

Şafak: Giderelim merakını o zaman. Ufak bir tartışma oldu ama şuan sorun yok. Bars'la biz her zaman tartışırız zaten.

Siz: Arkadaşlar arasında olur öyle şeyler.

Şafak: Benim de sana bir şey sormam lazım.

Siz: Tabii. Sor bakalım.

Şafak: İlk zamanlar benden hoşlandığını söylemiştin. Hâlâ devam ediyor mu?

Siz: Şafak hatırlamana sevinmeliyim belki ama ikinci cümleye çok takıldım.

Şafak: Takılma sen cümleye falan. Cevap ver sadece.

Siz: Yani devam ediyor tabi ki. Gelip geçici bir heves değil.

Şafak: Yanlış anlamanı istemem. Merak ettiğim için sordum.

Siz: Yok canım ne yanlış anlaması (:

Şafak: Motordan korkar mısın?

Siz: Bu nereden çıktı şimdi?

Şafak: Cevap ver.

Şafak: Yani verir misin?

Siz: Yok korkmam ama ne kadar hızlı sürüldüğüne bağlı.

Şafak: Yarın benimle gel. Yavaş süreceğim.

Siz: Nereye diye sorsam da söylemezsin o yüzden sormuyorum. Gelirim.

Şafak: Güzel.

Şafak: İyi geceler.

Siz: Sana da iyi geceler Şafak.

Bölüm sonu.

Diğer bölüm bir tık uzun olacak gibi duruyor. Şimdiden yazmak istiyorum ama okul var maalesef.

Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin