3.7

281 35 42
                                    

Merhabalarrr.

Son zamanlarda çok sık bölüm yazıyorum?? Bunun sonunda bir şeyler olmaz umarım :)

Bu bölüme bol bol yorum gelmezse hepinizin evine Atalay'ı salarım. Sebebini bölümde anlarsınız. Ayrıca benim iki gün anca yazdığım bölümü sizin on dakika da okumanız beni deli ediyor. Attıktan yirmi dakika sonra yeni bölüm derseniz hepinizi yerim.

.
.
.

   4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   4.176 beğeni
   aybrs.smsk Mükemmelim ya ;)
   2.876 yorumu gör

   safak.nynr Artistlik yapma be
              aybrs.smsk Kıskanma

  

    ilosiste Çok tatlı Allah'ım yicem

    furkan Babasının gururu
           beste Resimle olan alakası?

    firat Yakışıklı adammış vesselam
             aybrs.smsk Eyvallah


(Dövmesiz düşünün.)

.
.
.

Kucağıma oturan Kar'ın artık kurumuş tüylerini okşarken bir yandan da telefonla uğraşıyordum.

Şafak'tan mesaj bekliyorum demiyor da.

Saat geç olmuştu. Uyumuş olma ihtimali de vardı. Yada sadece kendimi kandırıyordum.

Bugün geçirdiğim en güzel gün olmuştu. Gecesini de berbat edemezdim. Geçmişe döndüğümde bu günü kötü hatırlamak  istemiyordum.

Kar sıkılmış olacak ki kucağımdan kalkıp koridordan odasına girdiğinde bende yerden kalkıp mutfağa ilerledim. Buzdolabından atıştırmalık bir şeyler çıkarıp tezgaha oturdum ve telefona bakmaya devam edip yemeye başladım.

...

Yaklaşık yarım saat geçmişti ve her yerim resmen tutulmuştu. Buna rağmen hareketsiz durmaya devam ettim. Telefondan kafamı kaldırmamı sağlayan şey evi dolduran zil sesiydi. Kaşlarım çatılırken tezgahtan atlayıp dış kapıya doğru adımladım ve küçük delikten kimin geldiğine baktım. Kafası eğik duran kişi görmeyi beklediğim en son kişiydi.

Şafak.

Onu daha fazla bekletmemek için kapıyı yavaşça açıp çatık kaşlarımı zor da olsa düzelttim.

"Ne oldu?" Dedim merakla gözlerine bakıp. Sorum karşısında sorarcasına bana baktı ama bir şey demeden yanımdan geçerek içeri girdi.

Benim İçin Söyler Misin?(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin