Tovább folytatták a beszélgetést, ami egészen nehezen kezdődött, de idővel sikerült Jungkooknak felengednie annyira, hogy a végén már szinte minden témán átrágták magukat, csakhogy ne maradjon abba a beszélgetés. A fiatalabb úgy érezte bármeddig tudna csevegni vele, akár többször is egy adott témáról. Úgy érezte bármeddig ott tudna maradni, és azokba a csoda szép szemekbe elveszve hallgatná a másikat. Időközben Taehyung elment egy másik férfival, Hoseokkal a bárpulthoz meginni valamit, miközben látszólag nagyon is jól elbeszélgettek egymással. Jungkook egy pillanatra úgy látta mintha ismernék egymást, annyira jól elvoltak, de aztán fejbe csapta a felismerés, a legjobb barátja mennyire barátságos tudd lenni. Plusz a pia is segített neki nyitottabbnak lenni, ahogy Jungkooknak is. Egészen addig a pontig nem vette figyelembe, hogy az idősebb férfi vállán támasztja fejét, csak akkor mikor kezét óvatosan derekára helyezte. Egyből megváltozott testtartása, valamint lélegzete is szaporább lett. Maga sem értette miért, de biztonságban érezte magát mellette, holott egyáltalán nem is ismerte a férfit. Közelebb húzta magához, mire a fiatalabb lassan szemeibe nézett, Jimin pedig vissza rá, majd telt ajkaira tévedt tekintette. Akaratlanul is, Jungkook megnyalta ajkait és újra a maffiavezér szemeibe nézett.
– Ne csináld ezt – suttogja a fiatalabb ajkaira, ezzel még inkább feltüzelve felhevült testét. Óvatosan felnyúl a megszeppent fiatalabb ajkaihoz, majd azt a részt, amit a fogaival rágcsált szépen kicsúsztatja. Jungkook akaratlanul is előrébb hajolt becsukva szemét a kellemes, jóleső érzésre. Rég érzet ilyet, és valójában kételkedett abban, hogy valaha is ismerte e ezt az intenzív érzést, amit Jimin vált ki belőle. Fogalma sincs hogyan vagy miért de tetszik neki. – Mit teszel velem? – suttogja az idősebb, amint kinyitotta a fiatal férfi szemnét, ezzel egyenesen az ő lélektükrébe. pillantva. Szerette volna megkérdezni mégis mire értette, azonban mire rászánta magát, hogy szólása nyissa ajkait, Jimin le is csapott rá. Azok az édes, puha, telt ajkak...Jungkook egyszerűen képtelen volt nemet mondani a csóknak, így belenyögve húzódott még közelebb a másikhoz, szinte már teljesen hozzátapadt, de ezt az idősebb kicsit sem bánta. Lassan oldalra döntötte fejét, hogy jobban egymáshoz férjenek, miközben teljesen elveszett a csókban. Még soha senki sem csókolta ajkait, annyira nagy beleeséssel ugyanakkor figyelemmel mint akkor ott Jimin. Már éppen azon volt, hogy félbeszakítja a csókot és még többért könyörög, de akkor egy személy hirtelen félbeszakította őket.
– Hei Kookie – az említett lassan oldalra, a másik irányba fordítja fejét észrevéve legjobb barátját, ki vigyorogva nézi őket, időnként felhúzogatva szemöldökét. Jungkook kissé elpirul mikor tudatosul benne, hogy legjobb barátja minden bizonnyal, látta a kis csókjukat. – Én hazamegyek, ha nem bánod. Majd haza tudsz jönni? – legszívesebben kérdőre vonta volna, hogy mégis mi volt ez az előbb, de helyette úgy döntött mégiscsak azt mondja amiért odalent hozzájuk.
– Majd hívok egy taxit hyung – mielőtt választ adna barátjának, megköszörüli torkát.
– Nem lesz rá szükség, én majd hazaviszem – mosolyodott el az eddig csendben lévő Jimin.
– Nem kell. Rendben van ha taxit hívok. Nem szeretnék gondot okozni vagy ilyesmi – halkult el a végére bár maga sem tudja miért.
– Ez hülyeség. Haza kísérlek, és ebből nem engedek – ezúttal sokkal mélyebb volt Jimin hangja, érezhető volt benne a dominancia, ami Jungkooknak tetszett.
– Tökéletes. Hívj ha bármi van – mosolya szélesebb lett majd odahajolt legjobb barátjához, hogy megölelje elköszönésképp – Van egy csomag óvszer a fiókomba és síkosító. Egészségetekre – suttogta fülékbe, hogy csak Jungkook hallja, majd vigyorogva otthagyta őket. Természetesen a fiatalabb kellemetlenül érezte magát, hiszen nem minden a szexről szól és bár viccnek szánta Taehyung, a történtek után mégis rosszul érezte magát. Jimin ezt észre is vette. Sokkal szerényebb lett a fiatalabb amitől neki is elment a kedve. Perceken át ugyan nem szóltak egymásnak semmit, mindegyik el volt a kis világában, míg nem Jimin végül megtörte a közéjük beállt csendet.
– Mi lenne ha elmennénk egy csendesebb helyre? – mivel nem volt ellenére ezért gyorsan rábólintott és amint összeszedték kicsit magukat, el is indultak a parkolóba. Hamar odaértek, és amint beültek a járműbe Jungkook egyből elmondta legjobb barátja címét. Ha megosztotta vele, miket rejt a fiókjában, biztosan nem lesz otthon. Ha mégis az sem baj, hiszen valóban csak beszélgetni, ismerkedni szeretne az idősebbel. Ám ez azonnal romba dőlt, amint Jimin combjára helyezte kezét és finom mozdulatokkal masszírozni kezdte. Jungkook egy pillanatra megijedt, ahogy nézet ki az ablakon és hirtelen megérezte a másik érintését, azonban tagadni sem tudta mennyire élvezte, oly annyira, hogy az sem érdekelte ha ott helyben a kocsiban teszi magáévá az idősebb. Sőt az sem ha a sofőr vagy bárki más meglátja, meghallja őket. Ezért gondolkodás nélkül lehúzza magához egy csókra miközben ölébe fészkeli magát a fiatalabb úgy csókolva a kissé megszeppent Jimint. De hamar észbe kap és megragadva a fiatalabb izmos combjait, emeli feljebb ölében.
– Vigyél haza – szól a sofőrnek amint elváltak egymástól, aki biccentve jelzi miszerint értette.
YOU ARE READING
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...