34🕊.⋆

103 13 0
                                    

 Jungkook befejezte a történetet, ami tulajdonképpen az élete volt, vagy legalábbis egy olyan darabkája, amit szeretett volna, ha nem történik meg. Illetve azt is, hogyan került Taehyung családjához, és hogyan élte meg mindezt. Igaz a nagy részét Jimin már tudta, azt leszámítva, hogyan élte meg párja ezt a borzalmas időszakot. Természetesen nem tudta megállni fiatal tanár, hogy könnyei ne hulljanak ki, azért mégis csak a szüleiről volt szó, és valamilyen szinten ezt a sebet most még inkább feltépte. De ideje volt már beszélnie erről. Elvégre a közös babájukat hordja szíve alatt, nem élhet hazugságban. Akaratlanul is azon kezdet el gondolkodni, hogy a szülei vajon hogyan fogadnák ezt a kapcsolatot. Szeretnék Jimint? Elfogadnák ők? Örülnének a kis unokának? És sok más ehhez hasonló kérdések merültek fel benne, amire sajnos soha sem fog választ kapni, ami a legjobban fáj neki.

Jimin igyekezett megnyugtatni kedvesét, édes szavakkal és megannyi csókokkal. Noha tudta, ez cseppet sem gyógyítja be a sebet, de legalább kicsivel jobban érzi magát. Hátát a vezér mellkasához nyomta, mire az idősebb gyengéden előre nyújtotta kezét, majd finoman a pocakját kezdte el simogatni, ami igazán jól esett neki, na meg a kislánynak is. Ebben teljesen biztosak voltak mindketten.

Jungkook igazán örült, hogy kislánya lesz, hiszen az édesanyja mindig is akart egy lány gyermeket, csak sajnos nem jött össze. Persze ez nem azt jelentette, őt nem szerette, sőt, mindent megadott neki amire csak egy gyermek vágyhat.

A kis Haesoo azonban kifejtette véleményét arról mennyire örülne egy fiú testvérnek, ami miatt kissé rosszul érezte magát, de hát nem volt mit tegyen. Ugyanakkor kíváncsi volt milyen lesz ha megérkezik a baba. Szeretni fogja e vajon Haesoo? Törődni fog vele? Segítene neki? Vagy teljesen utálni fogja...

– Ne gondold túl baby – szólalt meg Jimin pár perc elteltével, mikor látta, hogy szerelme egy jó ideje ajkát rágcsálva bámul maga elé. Szavai hallatán megdöbbenve fordította a fejét az idősebbhez.

– Honnan tudtad?

– Éreztem kedvesem – mosolyodik el kedvesen – Aludnod kell – motyogja félálomban, közel füléhez kezét a pocakjához simítva, mire Jungkooknak a férfiassága jelzi is mennyire jól esett neki. Mondta a z orvos mennyire érzékeny lehet, hormonok szempontjából, de arra nem számított, hogy ennyire. Na nem mintha baj lenne, csak még mindig egészen szokatlan.

Igyekezett a minimumra szorítani az izgalmát, de ez sehogy sem sikerült.

Valahányszor bármilyen módon megnyalta ajkait, Jungkook úgy érezte menten neki menne, sokszor ment az irodájába, hogy az asztalon rosszalkodjanak.

Persze Jimin nem panaszkodik, sőt nagyon is kiélvezi azokat a perceke, mikor párja annyira kis érzelmes.

Azonban most patthelyzetben van a várandós férfi, hiszen párja alszik, és nem szeretné ha felébredne, ugyanakkor piszkosul kívánja. Néhány perces őrlődés után végül csak nem tudott ellenállni a kísértésnek, ezért szép lassan megfordult, hogy szemben legyen párjával. Olyan könnyű csókot lehelt a másik ajkaira akárcsak egy toll. Az ajkától az állkapocs felé haladva ajándékozta meg édes kis csókokkal egészen a nyakáig. Azonban Jimin meg se mozdult, amit sikernek könyvelt el magában Jungkook. Ezért felbátorodva finoman a hátára fektette az idősebbet, ügyelve arra, hogy fel ne keljen majd tovább folytatta apró kis csókjait, egészen alhasáig, ahol egy egyszerű mozdulattal lehúzta róla alsóját. Miután sikerült kiszabadítania az idősebb férfi farkát a nadrágból, Jungkook addig mozgolódott míg arca párhuzamos volt a párja büszkeségével. Vágyakozóan megnyalta ajkait, és kinyújtotta kezét, hogy megragadja szerelme vágyát, ami még nyugodt állapotban volt. Finoman végighúzta kezét majd felnézett, hogy lássa a másik reakcióját. Úgyszintén semmi. Csak aludt tovább, ami egyrészt jó, hiszen nem költötte fel, másrészt meg szerette volna hallani vágyakozó hangját. Ellenben a férfiassága úgy reagált, ahogy azt szerette volna a fiatalabb, mire mosolyra húzta ajkait.

Óvatosan a szájába vette és nyelvével óvatosan nyalogatni kezdte, mire végre hallott egy kis nyöszörgést. Kis idő elteltével Jimin szájából hangosabb nyögés csúszott ki miután felébredt. Először nem tudta felfogni mi is történik éppen. Azt hitte csak álmodik, azonban ahogy észrevette szerelme vágyakozó tekintetét ismét felnyögött. Ezúttal sokkal hangosabban.

– Tudom, hogy fáradt vagy, nem is kell semmit csinálnod csak élvezd – engedte ki ajkai közül, amit megosztotta vele tervét, hiszen látta az idősebben mennyire fáradt és nem is volt ez baj. A lényeg, hogy örömöt tudjon neki okozni. Amint Jimin felfogta szavait, felnyögve hátravetette fejét és élvezte amit tesz vele a fiatal tanár.  

𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVEOnde histórias criam vida. Descubra agora