Általában nem szoktam figyelmeztetést tenni a smut rész elé, - ezután sem fogok rendszert csinálni belőle-, de mivel konkrétan ez az első bl (többé-kevésbé) részletes szex jelenet, amit írok, így nem árt szólnom, nem biztos, hogy jó. Ha van bármi tanács, vélemény, részlet, akármi ami segíthet, hogy jobban megírjam az ilyesmit, szívesen fogadom őket.
Amint becsukódott a bejárati ajtó, Jimin nekilökte Jungkookot az ajtónak, és azonnal a másik ajkaira tapadt, feltérképezve minden centiméterét. Jungkook kezei azonnal felpattantak, belegabalyodva az idősebb szőke tincseibe. A fiatal férfi száját elhagyva, Jimin gyorsan a másik nyakára tapasztotta dús ajakit, automatikusan megtalálta édes pontját a nyakhajlatban, amitől a másik fél felnyögött a kellemes érzéstől.
– Ahh..J- Jimin… – az említett felnyögött Jungkook édes hangjára, aki a nevét nyögte.
– Csináld még egyszer. Nyögd a nevem. – kérte az idősebb, miközben finoman megpiszkálta a fiatal férfi fülcimpáját, nyelve pedig máris kezelésbe vette azt. Jungkook habozás nélkül engedelmeskedett.
– Jimin – felhorkant. A maffiavezér érezte, hogy a farka megrándul az izgalomtól. Jungkook finom combjait szorongatva a legjobban érzés amit valaha átélt. A zamatos combjait markolva a fiatalabb felugrott, és az idősebb dereka köré fonta a lábát. Jimin felcipelte a fiút a lépcsőn egészen a szobájába. Egész idő alatt próbált csendben lenni, amikor elhaladnak a kislánya szobája mellett. Néhány hosszú lépést tesz előre, és ledobja Jungkookot az ágyra, amint beértek a szobába. Az idősebb gyorsan levette a fiatal tanár felsőtestét borító textilt, és a földre dobta, majd visszatért, hogy felfalja a nyakát, és néhány lila foltot hagyott a kulcscsontján. Eközben Jungkook nekilátott Jimin gombjainak, hogy levegye az ingét. Azonban egyre türelmetlenebbé vált, mert nehezebbnek bizonyultak, mint szerette volna. Így úgy döntött, -a fenébe is-, hogy széttépi a többit, a gombok pedig átrepültek a szoba másik végébe. Jungkook gyorsan lepillantott, megerősítést kérve, hogy nem csinált e semmi rosszat, illetve folytathatja e. Ez volt a valaha leghívogatóbb hasizom, amit Jungkook valaha látott. Tökéletes kockás, feszes mégsem az az agyongyúrt típus.
Tökéletesen faragott hullám egészen -a még- rejtett férfiasságáig. Jungkook halk felnyögést hallatott a látottakra, mire Jimin lehajtotta a fejét, lágy csókokat nyomott végig a férfi testén, egyszerre bontotta ki a fiatalabb nadrágját, és alsóig vetkőztette le, egy kipirult rajztanárt hagyva maga alatt.- Szép. – lehelte Jimin, miközben egy pillanatra megnézte a tökéletes testet. Sötét volt a szobában, de mégis tisztán látta és tetszett. Jungkook kezdte sebezhetőnek érezni magát a másik tekintete alatt. Tehát mielőtt hagyta volna, hogy elméje újragondolja a helyzetet, nagyon nem Jungkook módon cselekedett. Hagyta, hogy az a kis önbizalom, ami még mindig benne volt, teljesen átvegye az uralmat. Egyetlen gyors mozdulattal Jungkook volt fölül. Jimin egy pillanatra megdöbbent, de gyorsan elmosolyodott, amikor a fiatalabb levette a nadrágját és a boxerét. Jungkookon volt a sor, hogy egy pillanatig Jimin farkát bámulja, miközben megnyalta az ajkát. Nagyon lenyűgözte a mérete, bár maga sem tudja miért. Jungkook kinyújtotta a kezét, és fokozatosan megragadta Jimin farkát, és finoman pumpálni kezdte.
– Mmm. – nyögte Jimin, és elégedetten lehunyta a szemét. – Tedd a szádba – Jungkook nem akart csalódást okozni az idősebbnek, finoman megnyaltam Jimin farkának hegyét. Ez arra késztette a maffiavezért, hogy hátát a párnának vetette a másik nevét nyögve. - Ah.. J- Jungkook.. többet baby – az említett megtette, amit mondtak neki, és annyit nyelt le a farkából, amennyit csak tudott.
Az idősebb ösztönösen megragadta Jungkook haját, nem túl erősen, és lökdösni kezdte magát, amíg mg nem érezte a fiatalabb torkát. Ami meglepte az az volt, hogy Jungkook nem ellenkezett, illetve nem is öklendezett. És ezt szerette. Érezte a tanár, hogy hamarosan elélvezz, mire elégedett hangot hallatva elhúzódott. Jimin sietve maga felé húzta a tanárt, és összeérintette az ajkukat, nyelvét a másik szájába tolta, amitől mindketten felnyögtek az intenzív érzéstől.
Az idősebb megváltoztatta a pozíciójukat, így újra ö került fölülre. Aztán az éjjeliszekrény irányába nyúlt, és kivett a fiókból egy síkosítót és egy óvszert. Folytatva a teljesen kipirult fiatalabb kényeztetését, felnyitotta a síkosító üveget, és jó nagy adagot nyomott három ujjára. Letette az üveget, és egy kicsit szélesebbre tárta Jungkook lábát. Abban a pillanatban úgy döntött, a középső ujját mélyen a rá várt lyukba mélyeszti. Jungkook azonnal összehúzta a szemét, és az ajkába harapva igyekezett minden tőle telhetőt megtenni, hogy ne adjon ki semmilyen kellemetlen hangot, de nehezen tudta elrejteni az arckifejezését.– Ne aggódj kicsim, megvagy – mondta édesen a maffiavezér, és óvatosan kijjebb húzta ujját lágy puszit a másik szemére. A rajztanár úgy érezte, beleolvad a matracba, mert Jimin olyan gyengéd volt vele. Kinyitotta a szemét, és látta, hogy még mindig őt nézi. Nem tudott nem elámulni attól, hogy Jimin milyen jóképű, és figyelmes, holott egyből a lényegre is törhetne.
– C- csak folytasd tovább. – dadogta Jungkook. Jimin egy apró bólintással lassan hozzátette a gyűrűsujját, és kecsesen ki- be tolni kezdte őket a férfiból. Nem akart fájdalmat okozni neki, de tudta, hogy csak egy kicsit tovább kell tűrnie és minden sokkal jobb lesz számára is.
Miután a maffiavezér hozzátette a harmadik ujját, és figyelte, ahogy a fiatalabb kezd megszabadulni attól az örömtől, amelyet kapott.
A fiatal tanár olyan erősen kapaszkodott a lepedőbe, hogy szétnyílt szája megmerevedett. Érezte, hogy Jungkook készen áll rá, maga is kissé türelmetlen lett, elvette ujjait és felváltotta őket lüktető farkával, amely figyelemért könyörgött. De volt egy kis gond, méghozzá elfelejtette az óvszert.– O - ó.. A fenébe! Olyan meleg van.. olyan szűk - Jimin felnyögött, miközben egy másodpercig mozdulatlanul maradt, meg kellett szokja azt a csodás érzést amit a másik nyújtott neki. Jungkook lélegzete ismét elakadt a fájdalom érzésére, de szerencsére hamar felvette a jól eső érzés, ez után pedig nem tetszett neki, hogy Jimin nem mozdult.
– Mozogj Jimint. Kérlek, A- AH! – Jimin egy nagy ütéssel rácsapott a combjára, amitől Jungkook erősebben markolta a lepedőt, mint eddig. Könnyű ritmusból indulva Jimin aztán egyre gyorsabban váltotta a tempót, az alatta lévő férfiból érkező csodálatos hangokat csalva ki. Nem tehetett róla, vissza akart élni Jungkook szűk lyukával. Könyörögjön érte, még többért, ami Jimin kétségesen megadna neki.
Jungkook azonnal felnyúlt, durván megragadta az idősebb, izmos hátat, ezt követően a dereka köré tekert lábával, közelebb húzta magához. Az idősebb elmosolyodott, és egyre mélyebbre kezdte lökni magát, és többször is kíméletlenül megütötte a tanár legérzékenyebb pontját.– Ah! Basszus... Ó, ott! – Jungkook felsikoltott örömében. – Ne hagyd abba… – Jimin felnyögött az új szögnek köszönhető érzésektől, és érezte, hogy a fiatalabb lehúzza magához egy gyors csókra. Nem bírta már sokáig. Mivel az ismerős érzés megfeszítette alhasát, tudta, hogy közeleg a csúcsra. Jimin felnyögött amint érezte, hogy a fiatalabb erősen rászorít, minek hatására elélvezett. Mindketten mozdulatlanul maradtak, keményen zihálva, egymásra nézve. Valami szikrázott bennük. Valami, amit egyikük sem hagyhat figyelmen kívül. Óvatosan kicsúszott a tanár testéből majd mellé feküdt. Jungkook ott ült, és nem csak a lélegzetét próbálta összeszedni, hanem a gondolatait is. Nem tudta elhinni, hogy szexelt. Miután annyi időt próbált adni a megfelelő személynek, és egy teljesen idegennek adta oda magát. Így nem is csoda, hogy máshoz fordult az exe...de ami igazán megkavarta őt, hogy egyáltalán nem bánta meg, az előbb történteket. Boldog volt, jó érzés volt átadni magát Jiminnek. Az exevel mindig habozott. Soha nem érzett hatalmas vágyat, hogy lefeküdjön vele. De Jiminnél ezt akarta abban a pillanatban, amikor ránézett. A legfiatalabbat kiszakítva a gondolataiból, az idősebb a mellkasára húzta. Jimin megragadta az ágy aljára tolt takarót, és rájuk terítette, mielőtt átölelte volna Jungkookot.
– Jó éjszakát – Jungkook csak hümmögött válaszként, mivel már úton is volt álomországba.
Egy ajtó nyikorogva kinyílt, sietős léptek visszhangzottak az üres helyiségben. Úti céljához érve nem vett fáradságot, hogy bekopogjon az ajtón, hanem egyszerűen csak kinyitotta azt, beengedve a fényt a szobába. Mindkét férfi felnyögött a szemükbe sugárzó fénytől, és öntudatlanul is felhúzták a takarót. Az idősebb közelebb húzza a fiatalabbat a testéhez.
– Jó reggelt apa! – kiáltott fel egy vékony hang az ágy mellett. Jimin szeme azonnal tágra nyílt. Nem hiszi el, hogy elfelejtette bezárni az ajtót. Ostoba. Vitatkozik önmagával, mielőtt a lánya megláthatta volna maga mellett a fiatal tanárt, még feljebb húzta a takarót, hogy a másikat teljesen befedje. Megfordulva a lányára mosolygott.
– Jó reggelt hercegnőm. Hogy aludtál?
– Remekül apa. – a lány ugyanolyan ragyogó mosollyal válaszolt, mint édesapja. Haesoo túl gyors volt ahhoz, hogy Jimin reagáljon. Felugrott az ágyra, majd az apjára és átkarolta őt. A kislány kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de elhallgatott, amikor nyöszörgést hallott a takaró alól. A fiatalember lassan felemelte a testét, megdörzsölte a szemét, teljesen felült, és ásított egyet. Még mindig nem volt tisztában a környezetével.
– Mr. Jeon? – Jungkook megdermedt, és azon töprengett, hogy valóban hallotta- e vagy csak álmodik, de végül a hang irányába fordulva az arca elsápadt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanficMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...