39🕊.⋆

166 6 2
                                    

 Izgalmas a nap Jeon Jungkook számára, hiszen legjobb barátja, Hoseok és párjuk segítenek nekik a gyerekszobában. A rajtanár ár előző nap kifestette a helyiséget, így ennyivel egyszerűbb volt nekik. Természetesen Haesoo is segített neki, de nem baj hiszen annál jobban élvezték, és valójában örült, hogy ennyire kiveszi a részét az egészben.

De mivel az összes bútor fehér volt-, mivel Haesoo kedvenc színe a rózsaszín, nem kockáztatták meg az esetleges haragot, így a fal is hasonló lett kivéve, hogy az egyik oldalra Jungkook festett pár apró kis dolgot, ami majd leköti a kicsit. Egy hegedűs macska, delfinek, tehén ugrik fel a holdra, cuki kis kutya is felkerült a falra, ami még Haesoonak is nagyon tetszett.

Nagyon imádta azt a letisztultságot, de mégis feldobta az a pár kis állatka a falon, amik a vártnál sokkal jobban sikerültek. És amiért még nagyon örült, hogy mindent egy boltból vett a kicsinek, a bútortól egészen a legaranyosabb zokniig. Tartott attól, nem fog egy helyen találni semmit, vagy a legtöbb dolgot, és rengeteg üzletbe kell majd menjen, de szerencsére nem így lett.

De mint minden várandós személy Jungkook is bűnbe esett ami a vásárlást illeti. Taehyung nyilván meg segített neki, így majdnem két teljes bevásárló kosárral nézelődtek az üzletben.

– Úristen! Nézd ezeket a csípőket! Hát nem a legaranyosabbak? – kiáltott fel a várandós fiatal férfi, mikor meglátott egy aranyos teniszcipőt.

– Azt hiszem van elég cuccunk, Kook. Ha veszel még, akár meg is mondhatom Jiminnek, hogy vegye meg az egész üzletet – felsóhajtott a legjobb barátja, miközben elvette a cipőt a tanártól. Eleinte ő is nagyon élvezte a babavásárlást, majd elolvadt minden apró kis dolgon,- és őszintén, nem sokat változott-, viszont már sokkal inkább úgy gondolja, barátja túlzásokba megy.

Bár senki sem hibáztatja, hiszen az első gyermeke, valamint egy csodababa.

– Szerinted megtenné? – fordult felé hirtelen mire Taehyung elképedve bámult rá.

– Vicceltem – forgatta meg szemeit felsóhajtva.

– Rendben, abbahagyom a vásárlást, de olyan nehéz nem megvenni a dolgokat. Minden olyan aranyos és kicsi – majdnem elolvadt annyira bűvkörébe vették ezek a babaholmik. Közben Hoseok is megtalálta őket, ám azzal a lendülettel meg is állt.

– Csak néhány bútorról volt szó, ami még nincs – mutatott a majdnem két teljes bevásárlókosárra.

– Nem tudtam lemondani ezekről a dolgokról, ráadásul a kislányomnak szüksége van ezekre – magyarázta a várandós férfi vállat vonva és még egyszer körülnézett a boltban, nehogy ott hagyon valamit. Azonban pár másodperc elteltével csettintett egyet majd megfordult felvonva a szemöldökét. – Babaőrző. Szükségünk van egyre.

– Megyek én – ajánlotta fel Hoseok, mire Jungkook megkérte, hogy ellenőrizze, hogy kamerával legyen.

Eközben a többiek mindent bepakoltak a terepjáróban, ugyanis Yoongi érezte, hogy itt nem csak pár dolog lesz, és jobb ha két külön kocsival mennek.

– Minden kész? – kérdezte Sooyun, Taehyung és Yoongi párja, mire válaszként bólintottak. Bár még nem igen ismerte párja legjobb barátját, de iszonyat szereti a gyerekeket és alig várta, hogy megismerje a pocaklakót.

– Igen – csapja össze boldogan Jungkook a kezét, majd próbál beülni a kocsiba, ami kissé nehezen sikerül mivel igencsak nagy a pocakja és nem éppen kényelmes így gond nélkül elfoglalni a helyét. Sooyun természetesen ezt aranyosnak vélte és elmosolyodott, de persze úgyhogy ne lássa a fiatal tanár, mivel egészen érzékeny és nem akarta megbántani, de végül csak segített neki.

~~~

Jimin otthon volt türelmesen várta, hogy kedvese hazamenjen. Nem szeret túl sokáig távol maradni a másiktól, főleg hogy egyre nő a pocakja és igencsak nehéz neki bármit is csináljon. A vezető több munkát hagyott jobb kezére, ám az szerencsére nem bánta.

A konyhába indult valami étel reményében, ám a bejárati ajtó kinyílt, azonban nem a kedvese lépett be rajta hanem Namjoon.

– Hé Namjoon – de elhallgatott amint észrevette a másik kettőt. – Mit kerestek itt? – kérdezte higgadtan, és mindent tőle telhetőt megtett, hogy ne mutassa ki haragját.

– Összefutottunk, és mivel az apjával együtt dolgozol, nem gondoltam, hogy baj lenne ha idejönnek – mosolyodott el, mire Jimin csak bólintott. Legbelül viszont azt hitte majd felrobban.

– Örülök, hogy látlak Jackson

– Én is Park. Örülök, hogy sikerült megoldani a dolgokat apámmal. Remélhetőleg jó barátok leszünk – vigyorodik el, amitől Jimin legszívesebben hányna, ám csak elmosolyodik. - Ő itt a jobb kezem Mark Tuan – mutatja be a másikat, mire a vezér bólint. Nagyot nyelve int Namjoonnak, hogy kövesse őt, egy olyan helyre, ahol nincs az kettő. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVEWhere stories live. Discover now