– Az iroda felé tartunk – adta ki a parancsot Jimin, amint beült szerelme mellé a kocsiban. Próbálta elmagyarázni a fiatalabbnak, hogy ne aggódjon annyira, amit édesnek gondolt a másik. Amióta tudd a terhességről sokkal óvatosabb vele kapcsolatban, és itt be kell látnia a fiatal tanárnak, miszerint Taehyungnak igaza volt. Már megint.
Nem fogta túl szorosan az éjjel, mint ahogy általában szokta és fél óránként kérdezgette, hogy jól van e, nincs szüksége valamire. Még azután is, hogy Jungkook határozottan kitartott amellett, hogy minden rendben.
Érezte, lelassul az autó így kinézett az ablakon. A semmi közepén voltak, fák minden irányból, viszont jól kivehető volt az épület, ami ezek szerint Jimin irodája.
Elhaladtak a biztonsági kapun majd megkerülve az épületet hátsó részét parkolnak le a bejárat előtt. Az ajtó előtt egy idős hölgy állt fehér köpenyben, valamint egy fiatal férfivel az oldalán.
Hoseok kinyitja nekik az ajtót, hogy a következő pillanatban a két rájuk várakozó emberhez lépjenek.
– Jó reggelt főnök. Mit tehetek önért? – az idős hölgy vidáman szólt hozzá, ami mosolygásra késztette Jungkookot. A maffiavezér óvatosan szerelme hátára simította tenyerét, majd kicsit előrébb tolta.
– Terhességi teszt szerint babát vár. Szeretném ha megbizonyosodna erről és, hogy minden rendben van e – mondta ki egyszerűen amivel igencsak meglepte Jungkookot. A nő arca ragyogott a meghatottságtól és összecsapta a kezét.
– Kisbaba? Milyen csodálatos. Kérem, kövessen – hirtelen megfordult majd az épülethez indult, mire Jungkook ugyan kissé félve de követte őt. Úgy nézett ki akárcsak egy mini kórház minden alapvető felszereléssel, illetve néhány nővérrel. De mind mellett elhaladnak majd betérnek egy fehér ajtó mögött. Jimin becsukja maguk mögött az ajtót, s ott megáll figyelve mit tesznek kedvesével. – Kérem feküdjön az ágyra – utasítja kedvesen az idősebb nő, mire Jungkook nagyot nyelve eleget tesz a kérésnek.
Akaratlanul is mindenféle piszkos gondolatok járnak fejében, mit tehetnek vele, mivel általában a filmekben ilyen jelenetekben, semmi pozitív nem szokott történni. Nyilván persze tudja Jungkook, hogy vele nem fog megtörténni, hiszen ott van a maffiavezér és megvédi, de akkor is szokatlan volt ez neki.
– Tetszik amit látsz? – suttogja a fiatalabb fülébe, amint észrevette, hogy őt bámulja. Kérdésére csak elpirult majd óvatosan beszívta alsó ajkát, ami igazán vonzóvá tette őt abban a pillanatban. Bemutatkoztak egymásnak, de amint az orvos meghallotta Jungkook teljes nevét egy másodpercre lesápadt és a mosolya is eltűnt, majd mintha teljesen más hangulat vette volna uralma alá. Persze nem negatív irányban, sokkal inkább meglepődött.
De nem tette szóvá a fiatal tanár, hiszen mit is mondhatott volna? Megelégedett azzal, hogy valami személyes dolog miatt lett hirtelen ilyen.
– Miből gondolod, hogy kisbaba van a pocakban? – kérdezte kedvesen a nő, mire Jungkook gondolkodni kezdett. Igazából neki soha sem fordult volna meg ez a fejében, ha legjobb barátja nem említi.
– Az elmúlt néhány reggelen furcsán éreztem magam. Mintha rám törne a hányinger, de nem egészen, de mindig ettem valamit mert gondoltam csak nagyon éhes vagyok, viszont tegnap a pizza illatát megérezve mindent kihánytam. Valójában soha sem gondoltam volna terhességre, de a legjobb barátom unszolt a tesztre. – magyarázta el gyorsan mire a doktor nő csak úgy pislogott, de végül sikerült összeraknia amit a fiatal férfi mondott.
– Rendben. Veszünk vért, hogy megbizonyosodjunk róla, minden rendben van e. utána pedig egy ultrahangot is elvégzünk. – magyarázta kedvesen az orvos, mire csak Jungkook hevesen bólogatott. Még most sem tudta felfogni, hogy mi is történik éppen vele. Majd csak azt vette észre, hogy elővesznek egy tőt, négy üres fiolát, érszorítót, alkoholos törlőkendőt, gézt és egy tapaszt. Igyekezett kényelmesen hanyatt dőlni, bár nem fél a tűktől most mégis egyfajta szorongást érzett gyomrában. Jimin valószínűleg észrevehette kedvese kényelmetlenségét ugyanis odalépett hozzá még mielőtt megszúrhatták volna, és óvatosan megfogta a szabad kezét, ezzel is biztatva őt. Meg volt a hatása, mivel nem is érezte mikor kezdtek el venni tőle vért. Csupán a gondolat, hogy ő ott van vele és ennyire megértő, sokkal egyszerűbbé varázsolta az egész helyzetet.
Ezek után elmondott pár olyan dolgot az orvos amiről egyikőjüknek sem volt fogalma, mint például azt, hogy náluk gyakoribb a vetélés vagy a kicsi halva születése, sokkal érzékenyebbek mint a nők, kívánósabbak, hangulatingadozások...szóval majdnem minden sokkal intenzívebb a férfiaknál. Természetesen ezeket Jungkook hallva, teljesen megijedt azonban a maffiavezér csak elmosolyodott mivel aranyosnak gondolta, ahogy elképzelte kedvesét dühösen amiért nem a kedvenc joghurtját vitte neki.
De megrázva a fejét igyekszik a jelenben maradni, mivel éppen most fogják megnézni a kisbabát és mint apuka nem szeretne erről lemaradni. Jungkook is hasonló izgatottsággal várja az ultrahangvizsgálatot.
Hirtelen egy gyors ütemre lesznek figyelmesek mindketten. Jimin ugyan tudta mi ez, hiszen Haesoo anyával is átélte, viszont ez merőben más volt.
– Ott a kisbaba – mutat a képernyőre az orvos, Jungkook pedig követi az ujját majd egy kis fekete bab alakú dolgot lát meg. – A méretéből ítélve alig két hetes – a fiatal tanár nem is igazán tudott arra koncentrálni amit az orvos mondott neki, sokkal inkább kedvesére aki csak a kisbabájukat nézte szüntelenül. – Mikor betölti a három hónapot, pontosan meg fogom tudni mondani a nemét, ha szeretnék. – mosolyog kedvesen, majd miután letisztította a fiatal tanár alhasát a géltől, magukra hagyta őket. Egyikőjük sem tudta mit kellene mondani, így hát csak szorosan megölelték egymást könnyes szemekkel.
YOU ARE READING
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...