– Feldühítesz – kiáltott fel a fiatal tanár, miközben a savanyúságos üveget bámulta. Ez a hülyeség nem nyílott ki, hiába próbálkozott. Már az idegtől legszívesebben sírva bujt volna el a párnák köze, de hát az ő kislánya savanyúságot szeretett volna enni, viszont ő képtelen kinyitni, ami igazán frusztrálja. A konyha felé sietős létekre hátra fordul, és várja ki lehet az.
– Drágám, mi történt, miért sírsz? – kérdezi Jimin a könnyező várandós férfitól. Egy pillanatra azt hitte valószínűleg meghallotta káromkodását, ugyanis az inge csak félig volt begombolva, a nadrágjával is ez volt a helyzet. Mármint a cipzárral, mivel csak egy kicsit volt az behúzva. Fogalma sincs miért ne könnyei még inkább kicsordulnak, ahogy végignézz a férfin. Komolyan csak azért sietett oda mert káromkodni hallotta őt?
– Nem tudom ezt a gecit kinyitni – motyogja könnyeid letörölve, mire Jimin nagyot nyel. Nos hát igen, mint kiderült ha frusztrál Jungkook hajlamos nagyon csúnyán beszélni. Vagy ha nagyon érzelmessé válik a hormonok miatt, és nem tudd mit kezdeni vele. De ezeket mind imádja Jimin, hiszen hihetetlenül aranyossá teszik a fiatal férfit.
– És akkor szerencsétlennel így kiabálsz bébi? Miért nem szóltál nekem?
– Jimin! Most vagy segítesz kinyitni, vagy levágom a farkad, mert tetted ezt velem. Miattad érzem magam úgy mint egy hisztis picsa, szóval... – emelné fel jobban a hangját, amit Jimin szívesen végighallgatna, azonban most nem lehet.
– Hűha! Arra még szükséged lesz – pillant le az említett testrészre, mire Jungkook elpirul, majd morcosan oda nyújtja az idősebbnek az üveget, aki pillanatok alatt kibontja.
– Köszönöm – motyogja teli szájjal ahogyan nyammog a savanyúságon. Válaszként Jimin csak megcsókolta a másik arcát, majd megfordul, hogy induljon vissza a hálóba készülődni. Jungkook pedig itt kezdett el érezni bűntudatot, így a savanyúságos üveget letette a pultra majd hátulról átölelte a maffiavezért. – Sajnálom, hogy kiabáltam veled.
Jimin csak kuncogott, miközben ismét vele szembe fordult és megfogta az arcát.
– Tudom bébi, nem vagyok mérges vagy ilyesmi. Rendben van, hogy így érzel, elvégre az egekben van a hormonod – finoman megcsókolja ajkait amibe azonnal beleolvad. – Tehát soha ne kérj bocsánatot rendben?
– Hogy volt olyan szerencsém, hogy megismerhettelek? – motyogta a kérdést, miközben neki látott begombolni a vezér ingét.
– Elvetted az eszem – mosolygott várva a fiatalabb reakcióját, aki csak finoman mellkason csapta.
– Hova mész így felöltözve? – kérdezte amint sikerült begombolnia az inget, mire Jimin felsóhajt és kerekedő pocakjára teszi kezét.
– Megbeszélésem van Wang úrral.
– Ha jól emlékszem megnehezíti a dolgod – válaszolja majd meg fogja kezeit és finoman simogatni kezdi.
– Kezd igazán idegesítő lenni. Ha továbbra is így tesz, én agyon lövöm – morogja orra alatt, és a kis pocaklakó éppen abban a pillanatban választotta, hogy megfogja az „anya" hasát, amit Jimin is tökéletesen érzett. – Látod, még a kis hercegnő is egyetért velem.
– Dehogyis, csak éhes és türelmetlen mert túl sok időt szakitok rád – és mintha valóban értette volna a kicsi, ismét rúgott egyet – Érzed? Egyetért velem – vigyorog tovább nyammogva a savanyúságon.
– Akkor egyetek szívem. – add egy csókot homlokára – Valószínűleg későn érez haza, mivel majdnem két órás az út és ki tudja mennyit leszek ott. De igyekszem bébi – magyarázza miközben Jungkook továbbra is eszi a savanyúságot.
– Nem baj, úgyis Tae átjön később és megyünk vásárolni a gyerekeknek – magyarázza teli szájjal, nem foglalkozva azzal, hogy esetleg undorító képet fest most a szerelmének. Elvégre ezeket csak a hormonok miatt teszi, mert egyébként igen csak illedelmesen szokott enni. Majd hirtelen letette a savanyúságot és párja felé fordult majd az ajtó felé kezdte el lökni. – Most menj, mert minél hamarabb mész, annál hamarabb érsz haza hozzánk – vigyorgott amint lenyelte az ételt. Jimin először megdöbbent hiszen nem értette kedvese hirtelen viselkedését, de aztán csak vigyorogva rázta meg a fejét.
– Jól van. Szeretlek titeket – adott egy rövid csókot ajakira majd a pocakjára is és már el is indult.
– Mi is szeretünk – szólt oda neki Jungkook, mire az idősebb vigyorogva rázta a fejét ugyanis már majdnem a kocsihoz ért. Még egy kis ideig ott állt az ajtóban Jungkook nézve ahogy párja útnak indul, majd már fordult is vissza a házba, ugyanis fel kell költenie Haesoot, aztán öltözzenek fel. De ahogy belépett a nappaliba észrevette a kislányt, ahogy éppen a tévét akarja bekapcsolni, biztosan a reggeli meséjét nézve. Nem volt szíve szólni neki így hagyta pár percig, hogy nyugodtan nézze amit szeretni, amíg ő összeszedi a konyhát. Nem mintha olyan nagy rendetlenséget hagyott volna, de legalább a kislány addig is élvezi a kedvenc meséjét. De eljött az idő, hogy félbe kellett szakítania bármennyire nem szerette, viszont Taehyung utál várni, főleg ha megtudja mi miatt. Így hát nehéz szívvel de szólt Haesoonak, aki szinte azonnal felugrott, majd a szobájába sietett, hogy átöltözzön, mire Jungkook csak úgy pislogott. Ebből már lekövetkeztette, hogy szeretne valamit a gyerek, ezért siet annyira. Mosolyogva indult ő is valami kényelemsebben venni magára, miközben arra gondolt mennyire hasonlít Haesoo az apjára. Ő is ennyire felpörög ha szeretne valamit.
– Apu? – kérdezi már-már félve a kicsi, amint leért a nappaliba ahol Jungkook már várta őt. – Kaphatok édességet? – összetette két mutatóujját, ami annyira édes képet festet róla, hogy legszívesebben agyon csókolná a kis arcát.
– Igen drágám, de csak ha nem mondod el apának, jó? – hajol le hozzá, hogy meg igazgassa haját mire válaszként bőszen bólogatott. Jimin nem igen szereti ha édességet eszik a gyerek, ugyanakkor ha szépen kér tőle, ő sem tudd nemet mondani neki. Mellesleg mindig tudta, hogy kapott, hiába nem mondjak neki, ugyanis rendszerint Haesoo olyankor sokkal aranyosabban viselkedik.
Ezek után elindulnak a legjobb barátja házához, ahol olyasmi fogadja, amire egyáltalán nem számított.
– Várj meg itt kicsim, mindjárt jövünk Taehyunggal – szólt oda a kislánynak, aki csak bólogatott, majd már el is indult a lakásba. Elővette a pótkulcsot amivel bejutott a házba. Azonban arra nem számított, hogy Taehyung szobájába lépve olyan látvány fogadja.
– Taehyung, baszd meg – a káromkodásra odakapják mindhárman a fejüket és ledermedve Jungkookot látva. Egy igazán csinos hölgy fekszik az ágyon miközben az egyik khm... a másiknak meg a farka a lány szájában van, úgy kényeztetve őket. Nos hát, mindig is kíváncsi volt, hogyan szexelnek hárman de így hogy most szemtanúja volt, jobb lett volna nem látni.
– Mi a fasz Kook – sóhajtott legjobb barátja, ahogy a párja kiengedte őt ajkai közül, majd gyorsan magához húzta a takarót és elfordult a várandós férfitól, ugyanis elszégyellte magát. Taehyung azonban továbbra is meztelen állt ott, mintha az olyan természetes lenne.
– Istenem a szemem – gyorsan elfordította a fejét, majd dühösen folytatta – Áldjon meg az úr te lökött, hát vegyél fel már valamit, nem mutogasd itt a pöcsöd, baszdmeg – kiállt rá, majd ki is viharzik a szobából, mire a fiatal nő zavartan nézz utána. Nem értette mi a baj, nyilván nem volt kellemes látvány, de Taehyung gyorsan elmagyarázott neki mindent és már világos volt hogy a hormonok miatt kapta fel ennyire a vizet.
– Ezt nem hiszem el. Mindenki szexel a párjával, meg ez a lökött is – utalt barátjára aki csak vigyorogva ment utána – és én? Nekem várnom kell estig mert Jimin elment a francba. Pedig én is egy kurva jót szexelnék vele – vágja le magát a kanapéra majdnem elsírva magát a frusztráltságtól.
YOU ARE READING
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...