06🕊.⋆

211 16 4
                                    

Abban a pillanatban ahogy Jungkook belépett a klubba, az össze addigi önbizalma elszállt. Rengeteg csinos, dögös emberek voltak ott, főleg a táncparketten egy-egy alkoholos itallal kezükben, és már itt érezte, hogy nem itt a helye. Ezért tett pár lépést hátra a kijárat felé, azt gondolva, talán majd máskor visszatér ide, úgyis lesz rá még számtalan lehetősége erre. Igen, biztosan így lesz, hiszen fiatal az ilyesfajta klubokba pedig soha nem áll meg a zene. Nyugodtan passzolhatja egy csokis sütemény és valamilyen cukros üdítőital érdekében. Azonban még mielőtt véghez vitte volna tervét, valaki megragadta kabátja ujját és az egyik bár pulthoz kezdte el húzni. Ugyan nem félt mert egyből felismerte legjobb barátját, ezért belekapaszkodott az említett felsőjébe, nehogy még elvesszen a nagy tömegben. Amint a kívánt helyre értek, ahol meglepő módon igencsak kevés ember iszogatott, Taehyung elengedte barátja ruhaanyagát és leültette egy bárszékre, majd ö is helyet foglalt és várták, hogy odamenjek valaki annak érdekében, hogy ki tudják kérni italaikat. Bár ez Jungkookot nem igazán érdekelte. Legszívesebben elment volna arról a helyről, viszont barátját sem akarta cserben hagyni. Végül is ha mellette marad nem eshet baja. Nagyot sóhajtva oldalra fordította fejét, körül nézve a helyiségben. Talán a mennyezet közepén egy hatalmas diszkógömb adta a különféle világításokat, leginkább a piros, sárga, lila színekben, de volt hogy ezüst vagy éppen zöld is megcsillant. Ezen kívül észrevette még a sötétbarna bőr hatású ülőhelyeket, a DJ-t, akinek volt egy kis színpadra emlékeztető kiemelt helye, ami köré a legtöbb ember gyülekezett átérezve a dalokat. Ezenkívül mindegyik sarokban volt egy bár, ahol szintén sok emberek voltak egymás után kérve az alkoholos italokat, ugyan a legtöbben alig álltak a lábukon mégis kérték a nedűt. De mindezek ellenére mindenki jól érezte magát. Legalábbis Jungkook ezt láthatta. Gondolta, hogy a nyitáskor sokan lesznek, viszont egy olyannak mint ő, aki szinte soha nem jár ilyen helyekre, nagyon is meglepő volt, ennyi fiatalt látni egy helyes ilyen állapotban. Emiatt pedig igencsak kellemetlenül érezte magát, és mint mindig most is a felsője ujjaival kezdett el játszani, próbálva elterelni gondolatait és biztatni magát, hogy jó lesz. Azonban Taehyungnak nem kellett sok idő míg észrevette a fiatalabb nem érzi jól magát.

– Nehogy azon törd a fejet, hogy már most hazamész. Azért jöttünk, hogy jól érezzük magunkat Jungkookie. Ne gondolkodj már, főleg egy akkora hülye faszon ne – mosolygott rá Taehyung hátha megteszi hatását és kissé felenged a fiatalabb. Tudta jól, hogy ez nem az ö világa, de semmi más nem jutott eszébe a feledést illetően. Márpedig kitartott amellett, hogy Jungkooknak most pontosan arra van szüksége, hogy jól érezze magát ne pedig búslakodjon egy gerinctelen féreg miatt. – Megiszunk valamit aztán csatlakozunk a táncparkettre – mutatott a táncoló tömeg felé mire Jungkook is oda pillantott. Tudta jól mennyire szeret táncolni a fiatalabb – Ott leszek melletted Jungkookie, ne aggódj – suttogta fülébe nehogy más is meghallja, bár a hangos zene miatt ebben kételkedett de szerette volna ha barátja teljesen biztonságban érzi magát vele. Mosolyogva Taehyung felé fordul majd bólint miszerint értette és nincs ellenvetése. Ami nem teljesen igaz, de legjobb barátjának igaza van. Nem sírhat egy idióta miatt.

– Sokszor csinálod ezt hyung? – hajolt egészen közel füléhez mire az meglepetten húzta fel szemöldökét.

– Igazából elégé. Egy-két feles után már sokkal szexibb a csípőmozgásom – húzta mosolyra ajkait majd még közelebb hajol a fiatalabbhoz – Na meg bátrabban nyúlnak kezeim a csecsekre – nevetett fel kissé hangosan, de a helyet eltekintve senki sem figyelt fel rá.

– Nem biztos, hogy képes vagyok erre – vallotta be őszintén továbbra is ujjait tördelve.

– Nem nehéz, megiszol egy felest és máris jobb lesz, higgy nekem Jungkook-ah. Megérdemelsz egy kis kikapcsolódást – érintette meg biztatásképp a fiatalabb vállát, mire az csak bólintott válaszként. Nem igen gondolta így, de hitt barátjának, elvégre ő nem akarna neki soha semmi rosszat.

– Mit hozhatok? – kérdezte egy igazán jóképű fiatal férfi a bárpult másik oldaláról, mire Taehyung szinte azonnal oda kapta a fejét, majd leadta a rendelésüket. Jungkook nagy nagyokat pislogott, elvégre még soha sem hallott efféle koktélokról, de bízott az idősebben.

– Jolly Ranchers?

– Várj Jungkookie míg megkóstolod. Majd meglátod milyen fantasztikus íze van – mosolygott mindent tudóan mire a másik csupán vállat vont. Ha bármi baja lesz legalább tudni fogja mitől. Az italok sokkal hamarabb készen lettek mint azt Jungkook gondolta, ám mikor fizetni szeretett volna az idősebb nem hagyta, arra hivatkozva, hogy majd ő állja a mai kört, ő csak érezze jól magát. Hálásan pillantott rá majd az italáért nyúlt, hogy megkóstolja, de még mielőtt ezt megtehette volna egy igencsak vonzó tekintett magához hívta. Bár ez erős kijelentés hiszen az idegen biztosan nem nézett rá, legalábbis Jungkook ezt gondolta, de ahogy -minden bizonnyal-, a VIP részleghez sétál, magával ragadta a fiatalabb tekintettét. Azok a dús, ajkak, a kecses, férfias mozdulat ahogy a festet szőke haját kitúrja szeméből, azok a kék izzó szemek...egyszerűen képtelen volt nem rá gondolni.

– Szent szar hyung – motyogja orra alatt továbbra is az idegent bámulva. Melle volt egy világos barna hajú férfi, a hátuknál meg egy fekete hajú. Olyan volt mintha védené a szőkeséget. Biztosan fontos üzletember lehet, gondolta magában Jungkook. Ám mindeközben nem vette észre, miszerint a másik is őt pillantotta meg, annyira a gondolataiba merült, amit a szőkeség egy mosollyal jutalmazott.

– Mi az Jungkook? – lengeti meg a fiatalabb előtt Taehyung a kezét, mire az nagyokat pislogva figyel rá. – Ki vagy mi vonta el ennyire a figyelmed? – érdeklődött egy sejtelmes mosoly kíséretében, amire Jungkook elpirult, és itt már tudta az idősebb, hogy valószínűleg megtetszett neki egy férfi.

– Tessék? Nem, senki, tényleg hyung – igyekszik értelmes választ adni, de mindhiába, barátja tudja, hogy ebből bizony nem fogja kimagyarázni magát.

– Persze Jungkookie. – nevetett fel mire a másik kínos mosolyra húzta ajkait. Ezek után persze egyikőjük sem firtatta a dolgot. Taehyung azt gondolta majd beszél róla a másik ha úgy érzi, Jungkook pedig betudta az alkohol hatásának, bár akkor még nem is volt benne alkohol, ami azóta természetesen változott. Időközben más a harmadik félnél tartott, ami nem volt valami okos dolog, de legalább már nem gondolt az exere aki olyan csúnyán kihasználta. Elfelejtett mindent vele kapcsolatban és végre tényleg igazán jól érezte magát. Táncolt is a tömegben, majd visszatért a pulthoz inni, mivel kiszáradt a torka. Már nem is érezte kellemetlenül magát, sőt mi több sokkal jobban volt. Felszabadult. Egy pillanatra a tömegbe nézz hátha a közelben van barátja mivel egy jó ideje már nem látta. Meg is feledkezett róla, de amint észrevette, hogy egy lánnyal igazán közel kerültek egymáshoz, úgy táncolnak. Egyből felállt. Főleg mikor látta, hogy egy félelmetes alak közelit feléjük. Jungkook gyorsan a tömegbe vetette magát igyekezve legjobb barátjához érni, hogy elhúzza onnét, mivel rosszat sejtett. Szerencsére Jungkook hamarabb odaért és szó nélkül megragadta barátja csuklóját majd elkezdte kihúzni a tömegből, hátra sem nézve, azonban ahogy kikerültek a tánctömegből valaki megragadta Taehyungot, hogy maga felé fordítja. A fiatalabb ezt természetesen érezte és hirtelen megfordult mikor is észrevette azt az alakot, aki nem rég oly sebesen vágtatott feléjük

– Nekünk van egy elintézni való dolgunk – szólalt meg vastag hangját mire Taehyung bódult állapotban felnézett rá majd nevetni kezdett.

– Nem ismerlek te gyökér – veregette meg vállát majd Jungkook felé fordult – Úgy érzem ide hányok – mutatott a padlóra mire Jungkook azt sem tudta mihez kezdjen. De nem is volt ideje hiszen az idegen alak megragadta Taehyungot majd hirtelen maga felé fordította, ami nem volt túl okos ötlet hiszen az említett fiatal férfi lehányta.

– Jézusom. Én...ne haragudj, kifizetem az öltönyt – vette volna elő pénztárcáját miközben Taehyung csak nagyokat kacarászott magában majd hirtelen behúzott egyet a férfinak. Természetesen nem állt meg itt és a férfi csípőjére ülve kezdte el ütni arcát, amire először Jungkook nem tudott mit tenni majd amint felfogni mit tesz barátja a segítségére sietett, azonban nem hagyták neki. Egy jókora nagy darab elkezdte őt valamerre húzni és hiába kiáltott segítségéért, senki sem tett semmit csak csendesen figyelték a jelenetet. Vagyis ő ezt hitte de hirtelen a férfi lazított a szorításán majd összeset, a hátánál pedig a szőkeség jelent meg.  

𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang