Jimin odaért barátja klubjához, és szinte azonnal észrevette a rengeteg embert. Ugyan nem igazán foglalkozott vele, nem rémítette meg a tömeg, viszont remélte, hogy minden jól fog alakulni és nem kell piszkos ügyeit elővéve, közbelépnie egy-egy kibontakozó balhénál. Volt már rá példa évekkel azelőtt és nem kis fejfájást okozott az, hogy megölt egy embert. Megrázva a fejét gondol arra, mennyire sokan lesznek bent és kedvére válogathat egy egyéjszakás kaland reményében. Talán akkor tényleg sokkal jobban érezné magát. Megiszik majd pár felest mitől még bátrabbá válik. Hoseok leparkol viszonylag közel a bejárathoz, majd kiszállva csodálja meg egy pillanatra az épületet. Jimin pedig követi öt, majd együtt lépnek be a szórakozó helyre. A fiatal férfi tekintetét egyből felhívja a diszkó gömb ami több színben is pompázik, hangulatossá varázsolva a helyiséget.
Egyből a VIP kialakított helyre indulnak, mindeközben Jimin érzi a legtöbb ember tekintetét magán, ám igyekszik nem foglalkozni vele. Elvégre bárhova megy, pár tekintet akkor is végigméri öt. Főleg az igen kihívó ruhában ácsorgó fiatal lányok, kik éppen hogy nem csorgatják nyálukat rá. Azonban elkapott pár férfi tekintetett is, akik egészen érdeklődve fordultak felé mire felvonta a szemöldökét. Azok akik ismerték kissé meg is hajoltak köszönésképp, amit mosolyogva viszonozott. Jiminnek is megakad a tekintette valakin, akinek igazán ártatlan csillogás tükröződik szemében, izmos testalkata van és hihetetlenül jóképű. „Édes", gondolta magában a maffiavezér ahogy haladt előre a számukra kijelölt helyre. Fogalma sincs miért de megnyalta ajkait miközben a fiatal férfin tartotta tekintetét, aki ezt látva elpirulva nézett máshova. Jimin természetesen mosolyra húzta ajkait, hiszen aranyos volt a kis szégyenlős énje.
– Kit nézel ennyire, főleg mosolyogva? – szólal meg Hoseok miután észrevette, hogy az előtte sétáló hosszú másodperce bámul egy bizonyos személyt a tömegből.
– Senkit – komorodik el egy pillanat alatt, ám tekintetével ugyan azt a személyt követi. Nem fogja senkinek bevallani, hogy igenis felkeltette az érdeklődését, mivel nem akarja, hogy sérülékenynek lássák őt. Egyedül a kislánya és Seokjin láthatja a kedvesebb, emberibb formáját, mivel bennük bízik meg feltétel nélkül. Hoseok ezt nem is firtatta tovább, látta főnöke mennyire elkomorult, ami soha nem jelent jót. Így tehát inkább csendben követte őt, míg a kívánt helyre nem értek.
– Egy nevet kérek – szólalt meg az ör aki a VIP részleg ajtaja előtt áll.
– Park Jimin – válaszolt nemtörődöm stílusban, amire a sofőrje csak szem forgatva sóhajtott egyet. A nagytestű férfi biccent egyet majd félre áll, ezzel helyett adva nekik. Jimin csak előre ment kinyitva az ajtót, ami egy kisebb lépcsősorhoz vezet. Ez a kis eldugott hely sokkal jobban tetszett Jiminnek, hiszen nem voltak annyi emberek, a zene sem volt olyan hangos, és minden komfortosabbá vált. Fehér bórkanapék vannak, egy szintén fehér bárpulttal, néhol pedig egy-egy elválasztó lepedő is szerepel, hogy aki szeretné kissé elengedni magát, ami plusz pont számára. Ugyan soha nem fektetne meg senkit ilyen körülmények közt és tudja jól, miszerint barátja alakított ki erre szobákat, de a szándék tetszik neki.
– Csak nem itt vagy – a maffiavezér megforgatja szemeit, a hang hallatán majd feltartja a kezét mivel a másik személy megölelni készült. Azonban Jimin nem volt vevő erre.
– Még csak ne is gondolj erre – végül hangot add nemtetszésének.
– Az én hibám – emeli fel a kezeit a már kissé ittas Namjoon, de azért a mosoly ott bujkál ajkai sarkában. – De gyere, bemutatlak valakinek – int egyet kezével, jelezve, hogy kövessék őt egy kissé eldugottabb helyre. Ahogy haladnak, Jimin észrevesz ez vele egy idős fiatal férfit az egyik asztalnál ülve, egy sörös üveggel a kezében miközben a behunyt szemekkel a kellemes zenére bólogat. – Jackson – kiálltja el magát Namjoon, mire az említett kinyitja szemeit majd mosolyogva áll fel addigi helyéről. Amint megtörtént a bemutatkozás, arra is fény derült, hogy o a Wang maffia örököse, és mivel mindig jól jön egy szövetség, illetve nem is hallott semmiféle problémát felőlük, Jimin arra gondolt, miszerint a jövőben dolgozhatnának együtt. Természetesen mivel még nem az ifiú volt a vezér, apja beleegyezése is kellett ennek a szövegiség megszületésének, de megígérte, hogy beszélni fog erről apjáról. Amit Jimin mosolyogva köszönt meg. Hoseok már rég otthagyta őket és inkább táncolni ment, a maffiavezér úgy döntött, hogy csatlakozik a másik kettőhoz és leülnek egy asztalhoz.
Az est további része esemény nélkül zajlott. Leginkább Namjoon és Jackson beszélgettek egymással. Volt hogy Hoseok is csatlakozott, de csak míg kifújta magát majd újra a táncparkettre vetette magát. Jimin pedig csak csendben figyelte az eseményeket, ami egy idő után unalmassá vált ezért felállt és kiment a VIP részlegről. De ahogy leért a rengeteg tömeg ellenére is észrevette azt a fiatal férfit, akit jól megnézett magának. Nem volt ideje sokat nézni őt, hiszen látszólag bajba keveredett, mikor egy jókora nagy melák elkezdte őt a mosdok felé húzni miközben egy másikat meg vertek. Az utóbbi nem hagyta magát, na de azért mégis csak nem állt meg a lábán normálisan és csak hárman mentek rá. Gondolkodás nélkül indult feléjük majd egy határozott mozdulattal képen verte a nála kétszer nagyobb férfit, ki a földre esett.
– Nagyon gyorsan húzzatok el a haverjaiddal különben nem állok meg egy pofonnál – vette elö félelmetes oldalát, amit általában faggatásnál szokott használni. Minden bizonnyal felismerték őt mivel szinte azonnal összekaparta magát és mind elmentek. – Jól vagy? – kérdezte a megszeppent fiatal férfitől ki csak bólintott majd gyorsan odament barátjához, hogy segítsen neki.
– Köszönöm...
– Park Jimin – mutatkozott be mosolyogva.
– Jeon Jungkook – pirult el kissé ám ő maga sem tudja miért – Szóval köszönöm, hogy segítettél.
– Örömmel tettem.
VOUS LISEZ
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...