Jungkook az alsó ajkába harapva dől előrébb, hogy a következő pillanatban elvegye legjobb barátjától a tesztet. Mély lélegzetet véve visszafordítja maga felé a tesztet, de ahogy megpillantja az eredményt, végig hullanak a könnyek az orcáin. Egy hang se jön ki ajkai közül miközben arra gondol, hogy Taehyungnak igaza volt. Kisbabát vár. Vagy éppen hererákos. De egyik sem túlságosan kecsegtető számára.
Látva reakcióját, Taehyung feláll majd közelebb lép hozzá és szorosan magához öleli őt. A fiatal tanár arcát a másik mellkasába temetve add hangot sírásának.
– Minden rendben lesz Kook – suttogja mosolyogva, miközben hátát simogatja, tudván ez mindig megteszi a hatását és hamar megnyugszik.
– Mit fog gondolni Jimin? Alig, hogy elkezdtünk randevúzni, én máris...gyűlölni fog hyung – szinte elfojtsa szavait, annyira halkan ejti ki őket.
– Túlságosan imád, nem fog gyűlölni – két keze közé fogta az arcát, kényszerítve, hogy a szemébe nézzen, majd homlokára adott egy puszit. Ez már egész kicsi koruk óta szokásuk volt, miszerint ha valami miatt rosszul érezte magát Jungkook, az idősebb a homlokára adott egy puszit, éreztetve vele mennyire szereti. – Sőt talán még jobban fog védelmezni mint most, de kezem a tűzbe teszem, hogy nem fog gyűlölni – mosolyodik el. A fiatal tanár csak maga elé nézve kezd el gondolkodni a hallottakon. Igaza lehet Taehyungnak. Legbelül tudja, hogy igaza van, viszont az feje és a szíve harcban áll. Az elméje tagadja, hogy Jimin örülne ennek, viszont a szíve meg üvölt a boldogságtól. De mindenképp el kell neki mondania, bármennyire fél a reakciójától.
– Haza kell mennem beszélni vele – bólogat magában a fiatalabb, mire az idősebb is hasonlóan cselekszik.
– Utoljára mondom, NEM fog rosszul reagálni, értve? – pillant rá ellentmondást nem tűnően, mire Jungkook csak válaszként bólint. Nem is várt többet Taehyung, így elindult a mobilja után, mert az kicsit távolabb volt tőle, hogy fel tudja hívni barátja szőke hercegét. – Tessék – nyújtja oda a mobilt mire a másik meglepődve pislog rá. Reagálni sem volt ideje mert már bele is szólt a maffiavezér.
– Én...értem tudnál jönni?
– Persze de minden rendben? – érezte, hogy valami nincs rendben, hisz csak akkor ilyen félénk a hangja. Nem tudta kifejteni mit szeretne, ezért csak kérte, siessen.
Az a húsz perc míg várt a maffiavezérre, élete leghosszabb percei voltak. Időközben átöltözött kényelmesebb ruhákba, de ezt igazából csak azért tette, hogy arra a kis időre lekösse magát. Szorongása tetőfokon volt, úgy érezte a szíve kiugrik a helyéről és még a térdéből is kiment az erő. Taehyung észrevéve ezt a stressz állapotot, kezdted el megnyugtató szavakkal hatni rá, ami nm éppen sikerült. Viszont értékelte Jungkook ezt, s igazán jól esett figyelmessége.
Amikor kopogást hallottak, szinte azonnal felállt a kanapéröl és az ajtóhoz sietett, hogy kinyissa. Egy nagyon meglepett Jimin állt ott.
– Hey, minden rendben… – ám nem tudta befejezni, mivel Jungkook szinte azonnal szorosan megölelte őt. Úgy érezte megnyugszik az idősebb illatára. A szíve lelassult és az elméje kitisztult. – Valami baj van? Mi történt? – kérdezte aggódva kicsit eltolva magától, hogy a szemébe tudjon nézni, valamiféle választ keresve.
– Rendben van, ne aggódj, viszont beszélnetek kell. De ne lepődj meg, ha még nem mond semmit. A szorongassa elnémítja addig míg meg nem nyugszik, hogy beszélni tudjon – tette szóvá a fiatal tanár gyerekkori barátja, mire Jimin válaszként bólintott, majd már indultak is miután sikeresen elköszöntek egymástól. Abban nagyon igaza volt, hogy barátja nem fog szólni semmit, mivel az egész hazavezető úton egy szó sem jött ki ajkai közül, helyette az ujjaival babrált, miközben kinézett az ablakon, vagy gondolataiba merült.
Jiminnek pedig folyton az járt a fejében, hogy mi történhet abban a három órában míg távol volt tőle, amitől teljesen az ellenkezője lett mint akit megismert.
Végül hazaértek és bementek a szobába. Nagyon nem tetszett neki ahogyan kinézett, s szerette volna visszakapni az ő édes kis Jungkookjat. De türelmesnek kellett lennie és megvárni míg magától elmondja mi a baj.
A fiatalabb leül az ágyra viszont továbbra is maga elé pillant, időközben pedig Jimin mellé helyezi a táskát és ő is leül az ágyra. Óvatosan kiveszi kezét az öléből majd a sajátjába teszi.
– Mi történt? Nagyon aggódom, kérlek mond el – szólal meg végül pár perc elteltével, édes hangon, mitől tudja, a fiatalabb megnyugszik. De mikor látja, hogy könnyes lesz a szeme szerelmének, szinte fel tudna robbanni annyira dühös. Már szinte egy egész forgatókönyv játszódott le a fejében, hogyan ölné meg azt aki meg merte bántani kedvesét, mikor is Jungkook halkan ám érthetően kinyögte a „probléma” forrását.
– Babát várok.
– Nem hallottalak jól bébi. Mit mondtál? – az igazság az, hogy jól hallotta csak még nem jutott el tudatáig a fiatal férfi szavai, aki erre hevesen arcát a maffiavezér nyakába rejtette majd ismét hangoztatta szavait.
~~~
– Mi vagy? – dadogta Jimin tágra nyílt szemekkel szeretője előtt. Meg sem mozzant, inkább hagyta, hogy szerelme szavai eljussanak tudatáig. Jungkook érezte, hogy a teste megfeszül. Ettől ismét feltámadt a szorongása. A félelem markolta a testét, nem tudta megakadályozni, hogy teste ne remegjen. Ez segített Jiminnek kipattannia dermedt állapotából, és szembe fordult vele, mélyen azokba az imádott íriszekbe nézve.
– Komolyan mondod? Ez egyáltalán lehetséges? – Jungkook csak bólintott, és elment, hogy megkeresse a terhességi tesztet, ami a táskájában van. Taehyung azt mondta, hogy betette, a táska aljába, kivette és átadta az idősebbnek. Jimin a kis digitális boldog arcot bámulta a műanyag pálcikán. Jungkook nem tudta, mit tegyen vagy mondjon. Csak ült, félt, mert a maffiavezér nem beszélt hozzá.
– Megértem, ha utálsz, utálj minket – a tanár felsírt. Egyik kezével a száját takarta a túl erős sírástól, a másikkal pedig a még lapos hasát.
A maffiavezért ismét kihozták bambult állapotából. A szerelme sírását látva megszakadt a szíve a kimondott szavakkal együtt. A tesztért nyúlt majd azt óvatosan távolabb helyezve, a másikat az ágyra lökte, így ajkai megtalálták a fiatal férfiét. Jungkook egy pillanatig sem mozdul, próbálja kitalálni, mi történik. De nem tartott sokáig, mire válaszolt, és ajkát szinkronban mozgatta szeretőjével, ami melegséggel töltötte el szívét. A bizonytalanság súlyos érzése elmúlt. Most már biztos volt benne, hogy minden rendben lesz. Nem lesz egyedülálló szülő. A tanár először érzett örömet, mióta meghallotta a benne növekvő élet hírét, Jimin elhúzódott és olyan nagy szeretettel nézett az alatta lévőre mint még senkire.
– Hogy gyűlölhetlek? – a maffiavezér elmosolyodott – Vagy te? – lejjebb kúszott, felemelte a másik ingét, és pillekönnyű csókot nyomott a tanár lapos hasára. Jungkook szíve repeshetett a boldogságtól egy ilyen egyszerű cselekedettől. Letörölte száraz könnyeit az arcáról. – Alig várom, hogy találkozzunk – hallotta, ahogy Jimin a kicsinek suttog. Egy utolsó csókot hagyva kedvese puha bőrén, hátrahúzta a másik ingét és felkelt az ágyról. Jungkook az ágyon ült, és nézte, ahogy Jimin előveszi a telefonját. Ez kissé megzavarta őt. Késő este van, kit hívhatna most? – Yoongi. Készítse elő Dr. Sue- t holnap reggel az orvosi központban – csak ennyit mondott, mielőtt letette. Jimin felnézett zavart szeretőjére. – Túl kockázatos, hogy mások megtudjanak rólad vagy a babánkról – magyarázta mikor rápillantott zavart párjára.
– Értem – Jungkook soha nem gondolt arra az ijesztő valóságra, hogy nemcsak egy maffiavezérrel lehet együtt, hanem egy gyereket is együtt nevelnek. A gyermek ilyen környezetben való nevelése veszélyes lehet. De aztán a gondolatai Haesoo felé fordultak. Ő a legédesebb kis lélek, akivel valaha találkozott, és ez segített neki, hogy születendő gyermekük teljesen biztonságban lesz. – Haesoo! Istenem! Mit fog gondolni!? Szerinted utálni fog!? – tört ki Jungkook. Teljesen elfelejtette, mire gondolhat Haesoo az egész helyzet miatt. Nem tudta, hogy együtt vannak de most már biztosan tudni fogja.
– Miért gondolod, hogy mindenki utálni fog? Haesoo szeret téged. Ne gondolj már ilyen negatív dolgokra bébi. A stressz nem tesz jót sem neked, sem a babának – Jimin odament a barátjához és puszit nyomott a feje búbjára.
BINABASA MO ANG
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...